Fame Skrevet 29. mai 2022 #2941 Del Skrevet 29. mai 2022 SuzsuZ skrev (1 minutt siden): Jo skjønner den🤗 men det er bedre å være i disse 2 uker med håp enn de 2 andre syns jeg. Da blir jeg sur og lei meg uff Vet ikke helt. Siste uka før mensen pleier jeg å føle meg skikkelig uggen trives best mellom mensen og eggløsning sånn kroppsmessig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 29. mai 2022 #2942 Del Skrevet 29. mai 2022 10 minutter siden, Fame said: Vet ikke helt. Siste uka før mensen pleier jeg å føle meg skikkelig uggen trives best mellom mensen og eggløsning sånn kroppsmessig 😂🙈 håper du føler deg litt mindre uggen den kommende uka og tvi tvi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2943 Del Skrevet 1. juni 2022 1 dpo i dag, muligens 2... Ventetiden er i gang igjen🙈🤪🤞🏻. Anonymkode: b7cd3...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2944 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 12.24): Jeg vet ikke når jeg har eggløsning, men jeg fikk mensen rundt 28. april. Kjenner meg litt kvalm i dag, noe jeg aldri pleier å være. Kan symptomer i det hele tatt oppstå så tidlig? 😅 Har bestilt en test nå og skal teste neste helg hvis ikke mensen kommer Anonymkode: 9d4d5...118 Meg igjen. Jeg testet positivt uken etter, så kanskje det var noe med den kvalmen likevel og at kroppen ga beskjed veldig tidlig. Håper alle i tråden snart opplever det samme. Lykke til Anonymkode: 9d4d5...118 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #2945 Del Skrevet 1. juni 2022 El i kveld eller i morgen tipper jeg.. så nå blir det lange dager frem mot testing. hvilken dag begynner dere å teste? Anonymkode: 3e82e...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. juni 2022 #2946 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): El i kveld eller i morgen tipper jeg.. så nå blir det lange dager frem mot testing. hvilken dag begynner dere å teste? Anonymkode: 3e82e...add Etter 14 prøveperioder så tester jeg ikke lenger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 1. juni 2022 #2947 Del Skrevet 1. juni 2022 2 dpo i dag, har lyst til å begynne å teste allerede nå, men får vel holde meg i noen dager til vel 😂 bare en smule utålmodig her!! 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. juni 2022 #2948 Del Skrevet 1. juni 2022 10 dpo her ^.^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juni 2022 #2949 Del Skrevet 2. juni 2022 9 hours ago, vegasus said: 2 dpo i dag, har lyst til å begynne å teste allerede nå, men får vel holde meg i noen dager til vel 😂 bare en smule utålmodig her!! 🙈 😂 kjenner til den, men er nok lurt å vente noen dager til ja 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juni 2022 #2950 Del Skrevet 2. juni 2022 5 dpo her - kjenner litt småmurring, litt økt utflod.. men det er kanskje bare normalen min i syklusen begynner jeg å tro. Jeg skal teste på søndag 8 dpo!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juni 2022 #2951 Del Skrevet 2. juni 2022 9 hours ago, Fame said: 10 dpo her ^.^ Ooooh så sterk som ikke tester 😀 lykke til denne runden🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. juni 2022 #2952 Del Skrevet 2. juni 2022 SuzsuZ skrev (3 minutter siden): Ooooh så sterk som ikke tester 😀 lykke til denne runden🤞 Jo, takk Etter en million negative tester så er jeg litt lei har ikke noe tro denne gangen da, rakk bare én gang på EL dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 2. juni 2022 #2953 Del Skrevet 2. juni 2022 Siste gang i dpo land før vi har første forsøk med ivf! Ingen ide hvilken dpo jeg er da jeg ikke gadd å tracke denne måneden. Er cd19 I dag og i følge premom er jeg 8dpo mens Flo mener jeg er 3dpo 😂 jeg har hatt mensensmerter siden cd13. Men ikke hatt noe EL-slim, så har ingen ide når eggløsning kan ha vært. Blir spennende og se hvem som stemmer eller ligger nærmest 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juni 2022 #2954 Del Skrevet 2. juni 2022 6 hours ago, Tessiekd said: Siste gang i dpo land før vi har første forsøk med ivf! Ingen ide hvilken dpo jeg er da jeg ikke gadd å tracke denne måneden. Er cd19 I dag og i følge premom er jeg 8dpo mens Flo mener jeg er 3dpo 😂 jeg har hatt mensensmerter siden cd13. Men ikke hatt noe EL-slim, så har ingen ide når eggløsning kan ha vært. Blir spennende og se hvem som stemmer eller ligger nærmest 🙈 Spennende! 🤩 syns du skal teste snart jeg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juni 2022 #2955 Del Skrevet 2. juni 2022 For jeg er 5 dpo og har sikkelig teste trang, kan hende jeg er 6 dpo men neppe noe mer.. og vet det er helt usannsynlig å få noe resultat så tidlig 🙈 ahhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 2. juni 2022 #2956 Del Skrevet 2. juni 2022 SuzsuZ skrev (13 timer siden): 😂 kjenner til den, men er nok lurt å vente noen dager til ja 🙈 Oppdaget plutselig at jeg var 3 dpo i går, og ikke 2. så da ble ventetiden litt kortere 😂 Ryker på en test eller ti i helgen tenker jeg 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juni 2022 #2957 Del Skrevet 2. juni 2022 1 minutt siden, vegasus said: Oppdaget plutselig at jeg var 3 dpo i går, og ikke 2. så da ble ventetiden litt kortere 😂 Ryker på en test eller ti i helgen tenker jeg 😂😂 En hel dag!!!! Juhuuu😂🙈 de små gledene ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 2. juni 2022 #2958 Del Skrevet 2. juni 2022 Hadde selvsagt neg test 5 dpo nå i kveld 💩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 2. juni 2022 #2959 Del Skrevet 2. juni 2022 SuzsuZ skrev (2 minutter siden): Hadde selvsagt neg test 5 dpo nå i kveld 💩 Deilig å se at andre også tester så tidlig selv om det er usannsynlig å få to streker så tidlig 🙈 Krysser fingrene for at du får to streker i løpet av de nærmeste dagene 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. juni 2022 #2960 Del Skrevet 2. juni 2022 11 DPO og murret godt i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå