Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting. Tok den øverste på morgenurin, men så fikk jeg ikke lest den av til tiden så la den bort å den ser negativ ut nå. Tok så en ny 3-4 timer seinere å da så det slikt ut…  aner ikke når ikm er. 

51170321-959A-4F28-AC1C-5B4111EBF011.jpeg

723D6CFA-F315-4EC7-8E7E-28E1012BCF8C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

s0la skrev (1 time siden):

Samme her; vi skulle vente til sommeren/høsten med prøvinga fordi vi vil ha vår/sommerbarn, meeen så ble vi utålmodig. Ser nesten ut til at det blir til sommeren likevel dersom jeg ikke får TR snart. 🙈

Skal tenke sånn nå... skjer det så skjer det, men vi skal ikke stresse om det nå. 😊

Akkurat samme her😂 vi har barn født på tidlig sommer å sen sommer. Å føler det blir så mye greier når man får baby i desember🙈 men går nok fint uansett. 

Vi får ta en mnd an gangen☺️💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstvinter skrev (23 timer siden):

Skjønner ingenting. Tok den øverste på morgenurin, men så fikk jeg ikke lest den av til tiden så la den bort å den ser negativ ut nå. Tok så en ny 3-4 timer seinere å da så det slikt ut…  aner ikke når ikm er. 

51170321-959A-4F28-AC1C-5B4111EBF011.jpeg

723D6CFA-F315-4EC7-8E7E-28E1012BCF8C.jpeg

Jeg har dårlig erfaring med rfsu så ville anbefalt å prøve et annet merke men jeg ser en svak strek på den nederste ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Saschi said:

Jeg har dårlig erfaring med rfsu så ville anbefalt å prøve et annet merke men jeg ser en svak strek på den nederste ☺️

Prøvde ett annet merke idag. Og den var negativ ja 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/27/2022 at 11:51 AM, Erosrose said:

Akkurat samme her😂 vi har barn født på tidlig sommer å sen sommer. Å føler det blir så mye greier når man får baby i desember🙈 men går nok fint uansett. 

Vi får ta en mnd an gangen☺️💕

🤣👏 

Ville egentlig unngå desember-februar i alle fall, haha. Vi har januarbarn og her i nord er ikke januar den beste måneden... Mørketid, snø, regn, is på veiene, etc. Vi kom oss ikke ut så ofte og jeg lengtet etter å trille på trygge veier og å ha dagslys.

Ja vi får gjøre det! 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa blenda idag, trodde jeg var 8 dpo men en nærmere titt er jeg nok 9 dpo. Kjente hjertet sank, skal vel ikke klaffe denne gangen heller da 😔 Kjenner at det tærer på dette, yhadde aldri sett for meg at det skulle være så slitsomt psykisk med testing.. veit det fortsatt er en sjans, men tenker at den er liten når jeg har testa med babyplan tidlig test 🤷🏼‍♀️
Hva ville jeg med dette innlegget? Aner ikke, men er vel andre også som sitter der ute og er litt nedfor som kanskje trenger og få vite at dem ikke er aleine 💞 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 8DPO i dag, men har allerede forsonet meg med at det ikke gikk denne gangen heller. Har kjent på mensmurringer i magen, så den er nok rett rundt hjørnet..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/28/2021 at 10:58 AM, Juvo said:

Beklager ekkelt bilde, men sperrene er for lengst vekke i denne PP😆 Noen som har hatt festeblødning før? Ligner det noe på dette? Hadde skikkelig mensenmurringer igår og våknet til dette idag. Hvis ikke er vel mensen kanskje på vei. Første ordentlig syklus etter at jeg tok ut spiralen i desember. 10DPO. 

C1219EA0-4439-4F58-AA41-351E3504049B.jpeg

Tar opp dette igjen - da jeg opplevde akkurat det samme nå på fredag som var (ca. 7 DPO). Fikk du positiv test etter dette? 😊

Anonymkode: be889...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tar opp dette igjen - da jeg opplevde akkurat det samme nå på fredag som var (ca. 7 DPO). Fikk du positiv test etter dette? 😊

Fikk positiv test men spontanaborterte. Ble gravid to uker etter SA’en og sitter med en baby her nå🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Juvo said:

Fikk positiv test men spontanaborterte. Ble gravid to uker etter SA’en og sitter med en baby her nå🤗

Takk for svar. Så leit at det ble en spontanabort, men på den andre siden, da hadde du jo ikke hatt akkurat den lille du sitter der med nå - gratulerer 😊

Men da tolker du det i retning av at det muligens var en festeblødning det du postet bilde av, hvis jeg forsto deg riktig? Husker du hvor mange dager etter dette du fikk positiv test? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant, så det er en mening med alt 🥰 Husker ikke hvor mange dagene det gikk, men jeg har vært gravid flere ganger og flere ganger opplevd litt rosa slim før positiv test. Har antatt at det har vært en sånn festeblødning ja☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Juvo said:

Det er helt sant, så det er en mening med alt 🥰 Husker ikke hvor mange dagene det gikk, men jeg har vært gravid flere ganger og flere ganger opplevd litt rosa slim før positiv test. Har antatt at det har vært en sånn festeblødning ja☺️

Ok, forstår - det var bare så påfallende hvor likt det bildet var sammenlignet med hva jeg opplevde på fredag. Men får bare fortsette å teste og se 😊 Takk for svar igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, forstår - det var bare så påfallende hvor likt det bildet var sammenlignet med hva jeg opplevde på fredag. Men får bare fortsette å teste og se 😊 Takk for svar igjen!

Krysser fingrene og håper det blir bebis på deg😊🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hei! Lenge siden jeg har vært inne på siden nå, litt tungt sist gang da jeg hadde en syklus på 47 dager og viste seg at kroppen bare tullet med meg. Så denne gangen har jeg ikke turt å håpe noe, stikkinger i eggstokkene, har skikkelig ømme bryster og vondt i korsryggen. Tok en eggløsningstest bare for å sjekke (da jeg har hørt de kan bli positiv om man er gravid. Tømte selvfølgelig ut urinen…. Er det for tidlig å håpe? Cd: 33 og ca. 18 dpo, ingen tegn til ikm. 

Sånn så den ut: 

2973A369-3574-48BF-94E5-CCAB12C884F5.thumb.jpeg.9289fdc3530c4a2dc7ead4d49aca31aa.jpeg

Anonymkode: 2ac06...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo idag og jeg kan nesten ikke tro det jeg ser 🥰 vet det er tidlig men når bør jeg teste igjen med ukes indikator? 

3EBDB638-98FB-4E87-B6FC-894230C38DBD.jpeg

0FF9DB0F-7CB7-408E-82A4-D35A7044D89C.jpeg

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg la inn den med eggløsningstesten, sånn så graviditetstesten ut idag tidlig😁💕 

76C6BACF-20CC-467B-A168-2B17B81DFBB3.jpeg

Anonymkode: 2ac06...cd8

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Anonym140786 skrev (8 timer siden):

11 dpo idag og jeg kan nesten ikke tro det jeg ser 🥰 vet det er tidlig men når bør jeg teste igjen med ukes indikator? 

3EBDB638-98FB-4E87-B6FC-894230C38DBD.jpeg

0FF9DB0F-7CB7-408E-82A4-D35A7044D89C.jpeg

Hvorfor skal du teste igjen når du allerede har fått positv test?

Jeg testet positivt i midten av januar, og har selvsagt ikke testet mer etter det. Hvorfor teste flere ganger? Bortkastede penger.

Anonymkode: 56b43...9bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skal du teste igjen når du allerede har fått positv test?

Jeg testet positivt i midten av januar, og har selvsagt ikke testet mer etter det. Hvorfor teste flere ganger? Bortkastede penger.

Hver sin lyst tenker jeg, jeg har flere tester i skapet! Har ikke kommet lengre enn 11 dpo så tenker at det ikke er så rart og ville dobbelt sjekke 🤷🏼‍♀️ Livredd for falske forhåpninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Erosrose skrev (3 timer siden):

C9254-E7-F-8473-4080-887-A-983-D5523197-7 dpo

Ser ingenting der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...