SuzsuZ Skrevet 7. januar 2022 #2301 Del Skrevet 7. januar 2022 1 hour ago, gyngestolen said: 10DPO, og blenda test i dag også. Det er veldig ømt der nede, men det kan vel like gjerne være et tegn på mensen. Prøver å holde motet oppe, og tester nok igjen i morgen Det er fortsatt tidlig for oss begge 💕 vi går inn i helga med spenning i hvertfall ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 7. januar 2022 #2302 Del Skrevet 7. januar 2022 gyngestolen skrev (3 timer siden): 10DPO, og blenda test i dag også. Det er veldig ømt der nede, men det kan vel like gjerne være et tegn på mensen. Prøver å holde motet oppe, og tester nok igjen i morgen Samme her! 😭 10dpo og blenda test! Men har ingen tidlig tester da, så er nok kanskje tidlig ja! Kjenner masse symptomer, men kan også bare være pms/mensen på vei som lurer meg 😬 Krysser fingrene for deg og oss🤞🏼❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 7. januar 2022 #2303 Del Skrevet 7. januar 2022 @gyngestolen, @SuzsuZ , @Tessiekd Nå er vi mange her med cirka samme dpo! Jeg er 9 dpo i dag og blenda test her også! Virkelig spennende å se om noen av oss får positiv ila. helga 🌻🤞 Tvi tvi 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 7. januar 2022 #2304 Del Skrevet 7. januar 2022 Tessiekd skrev (1 time siden): Samme her! 😭 10dpo og blenda test! Men har ingen tidlig tester da, så er nok kanskje tidlig ja! Kjenner masse symptomer, men kan også bare være pms/mensen på vei som lurer meg 😬 Krysser fingrene for deg og oss🤞🏼❤️ Jeg har begynt å spotte, så er spent på om det er begynnelse på mensen eller om det er en festeblødning. gladlaksen skrev (12 minutter siden): @gyngestolen, @SuzsuZ , @Tessiekd Nå er vi mange her med cirka samme dpo! Jeg er 9 dpo i dag og blenda test her også! Virkelig spennende å se om noen av oss får positiv ila. helga 🌻🤞 Tvi tvi 🥰 Så spennende at vi er så likt alle sammen! Håper det klaffer for hele gjengen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 7. januar 2022 #2305 Del Skrevet 7. januar 2022 gladlaksen skrev (19 minutter siden): @gyngestolen, @SuzsuZ , @Tessiekd Nå er vi mange her med cirka samme dpo! Jeg er 9 dpo i dag og blenda test her også! Virkelig spennende å se om noen av oss får positiv ila. helga 🌻🤞 Tvi tvi 🥰 Oi så spennende 😁🤞🏼 tvi tvi!! 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. januar 2022 #2306 Del Skrevet 7. januar 2022 10 DPO - bittelitt lyserosa på papiret. Har hatt festeblødning før og da var det tidligere. Fortsatt bittelitt uggen. Veeeeeeeldig svak strek eller skyggestrek på rfsu nettopp. Tørr ikke å håpe på noe enda. Håper på å se flere streker her inne snart 🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 7. januar 2022 #2307 Del Skrevet 7. januar 2022 SuzsuZ skrev (45 minutter siden): 10 DPO - bittelitt lyserosa på papiret. Har hatt festeblødning før og da var det tidligere. Fortsatt bittelitt uggen. Veeeeeeeldig svak strek eller skyggestrek på rfsu nettopp. Tørr ikke å håpe på noe enda. Håper på å se flere streker her inne snart 🤩 Oi, så spennende @SuzsuZ! Håper at streken blir mer og mer synlig for hver dag nå 🤞🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 7. januar 2022 #2308 Del Skrevet 7. januar 2022 SuzsuZ skrev (2 timer siden): 10 DPO - bittelitt lyserosa på papiret. Har hatt festeblødning før og da var det tidligere. Fortsatt bittelitt uggen. Veeeeeeeldig svak strek eller skyggestrek på rfsu nettopp. Tørr ikke å håpe på noe enda. Håper på å se flere streker her inne snart 🤩 Åjåj, så spennende! Er ofte inne å snoker i dpo-gruppa og heier på dere alle, og det gledet meg skikkelig å se den lillestreken der😍 krysser fingrene for deg, og øser på med babystøv❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M-anonym Skrevet 7. januar 2022 #2309 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg er 15-18 dpo. Litt usikker på eggløsning. Har tatt noen negative graviditetstester, men ikke på morgenurin og på veldig utvannet urin. Var hos gynekolog i dag å han kunne se noe i livmoren min, en slags struktur. Som han sa kunne være tidlig graviditet eller bare en struktur. Han sa jeg skulle se om jeg fikk mensen i helgen, hvis ikke ta en test. Er sååå spent! Burde fått mens nå. Jeg har fått positive tester tidlig de gangene jeg har vært gravid. (To spontanaborter, ingen barn fra før). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2310 Del Skrevet 8. januar 2022 SuzsuZ skrev (21 timer siden): 10 DPO - bittelitt lyserosa på papiret. Har hatt festeblødning før og da var det tidligere. Fortsatt bittelitt uggen. Veeeeeeeldig svak strek eller skyggestrek på rfsu nettopp. Tørr ikke å håpe på noe enda. Håper på å se flere streker her inne snart 🤩 Hvordan går det? Alltid spennende å følge med på! Anonymkode: 3f299...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. januar 2022 #2311 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan går det? Alltid spennende å følge med på! Anonymkode: 3f299...09c Takk som spør 💕 11 DPO - fortsatt småuggen og øm i korsryggen. Tatt test fra Makesure i dag og den virker sterkere enn fra samme merke i går så det er lov å håpe. Siste endte det opp i SA med svake streker leeeenge så jeg er litt redd det samme skjer igjen og håper virkelig de tar seg opp 🤞 Endret 8. januar 2022 av SuzsuZ lagt til dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. januar 2022 #2312 Del Skrevet 8. januar 2022 19 hours ago, Mammatilsukkertopp said: Åjåj, så spennende! Er ofte inne å snoker i dpo-gruppa og heier på dere alle, og det gledet meg skikkelig å se den lillestreken der😍 krysser fingrene for deg, og øser på med babystøv❤️ Takk for babystøvet! ❤️ Håper denne klistrer seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. januar 2022 #2313 Del Skrevet 8. januar 2022 SuzsuZ skrev (29 minutter siden): Takk som spør 💕 11 DPO - fortsatt småuggen og øm i korsryggen. Tatt test fra Makesure i dag og den virker sterkere enn fra samme merke i går så det er lov å håpe. Siste endte det opp i SA med svake streker leeeenge så jeg er litt redd det samme skjer igjen og håper virkelig de tar seg opp 🤞 Den er jo klart positiv 😍 gratulerer 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. januar 2022 #2314 Del Skrevet 8. januar 2022 3 minutter siden, Elise93 said: Den er jo klart positiv 😍 gratulerer 🥳 Tusen takk!! 🥰😍 Jeg kjenner jeg ikke greier å helt tro det før sterkere tester!❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. januar 2022 #2315 Del Skrevet 8. januar 2022 SuzsuZ skrev (2 minutter siden): Tusen takk!! 🥰😍 Jeg kjenner jeg ikke greier å helt tro det før sterkere tester!❤️ Jeg ser en tydelig økning fra den igår hvertfall - et bra tegn! 🤞🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 8. januar 2022 #2316 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) SuzsuZ skrev (1 time siden): Takk som spør 💕 11 DPO - fortsatt småuggen og øm i korsryggen. Tatt test fra Makesure i dag og den virker sterkere enn fra samme merke i går så det er lov å håpe. Siste endte det opp i SA med svake streker leeeenge så jeg er litt redd det samme skjer igjen og håper virkelig de tar seg opp 🤞 Så fint å komme inn å se strek! ❤️ Min strek på ettermiddagsurin 12 dpo med make sure var bittelitt sterkere enn denne. ikke før 15 dpo jeg synes den ble ordentlig sterk, så jeg er ikke bekymret. håper inderlig at Spira sitter😊 Endret 8. januar 2022 av stAre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2317 Del Skrevet 8. januar 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): Takk som spør 💕 11 DPO - fortsatt småuggen og øm i korsryggen. Tatt test fra Makesure i dag og den virker sterkere enn fra samme merke i går så det er lov å håpe. Siste endte det opp i SA med svake streker leeeenge så jeg er litt redd det samme skjer igjen og håper virkelig de tar seg opp 🤞 Ååå håper VIRKELIG det går for deg!! Har holdt på lenge selv (uten å lykkes) så er gøy å se at andre som har holdt på og opplevd sa/ma endelig får positiv test! Heier på denne vidunderbabyen 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 3f299...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 8. januar 2022 #2318 Del Skrevet 8. januar 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): Takk som spør 💕 11 DPO - fortsatt småuggen og øm i korsryggen. Tatt test fra Makesure i dag og den virker sterkere enn fra samme merke i går så det er lov å håpe. Siste endte det opp i SA med svake streker leeeenge så jeg er litt redd det samme skjer igjen og håper virkelig de tar seg opp 🤞 Åå! Ser godt streken selv om den er svak! Så gratulerer 😍😍 er det tidligtest fra Makesure eller vanlig? Min Makesure (ikke tidlig) test i dag var fortsatt blenda 😭 3 dager til mensen, men merker ikke noe til den enda, pleier egentlig å spotte litt i noen dager før men det har ikke startet enda. Så håper fortsatt 🤞🏼🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. januar 2022 #2319 Del Skrevet 8. januar 2022 3 hours ago, Tessiekd said: Åå! Ser godt streken selv om den er svak! Så gratulerer 😍😍 er det tidligtest fra Makesure eller vanlig? Min Makesure (ikke tidlig) test i dag var fortsatt blenda 😭 3 dager til mensen, men merker ikke noe til den enda, pleier egentlig å spotte litt i noen dager før men det har ikke startet enda. Så håper fortsatt 🤞🏼🤞🏼 Takk! ❤️ Det er vanlig fra Makesure, tok en nettopp og da var det svak strek sånn her på Makesure vanlig og ingen strek omtrent på Rfsu vanlig strimmel, mye forskjeller her Det er fortsatt tid ja, det var ikke lenge siden mine begynte såvidt å bli svake streker. Krysser fingre for mer streker her inne 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. januar 2022 #2320 Del Skrevet 8. januar 2022 3 hours ago, stAre said: Så fint å komme inn å se strek! ❤️ Min strek på ettermiddagsurin 12 dpo med make sure var bittelitt sterkere enn denne. ikke før 15 dpo jeg synes den ble ordentlig sterk, så jeg er ikke bekymret. håper inderlig at Spira sitter😊 Ohhh det var betryggende å høre 🥰 etter sist gang har jeg litt angst for svake streker og hva det kan bety, men sjansen er også stor for at dette går veien! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå