Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Tror jeg har strekøyne for denne er vel blendahvit, eller?? 2 dager etter ikm..

5D7EA142-6D9A-48C2-846E-2BA5EAA6007D.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annemonemor skrev (59 minutter siden):

Tror jeg har strekøyne for denne er vel blendahvit, eller?? 2 dager etter ikm..

5D7EA142-6D9A-48C2-846E-2BA5EAA6007D.png

Jeg fikk sånn strek uten å være gravid, men har sett på babyplan sine tester at det er er en liiiten skyggestrek der kontrollstreken skal være (har sjekka det før jeg har testa) . Men selvfølgelig, kan jo være noe der også 😄🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 14 dpo i dag, er det noen som har opplevd å få positiv test så mensen 1-2 timer etterpå? 🤨

Anonymkode: f6af8...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Annemonemor

Tok bilde av en test som ikke er brukt enda. Man kan se en strek der hvor man skal få strek om man er gravid 😊 så det kan være den også! Men krysser fingrene for deg 😄

IMG_20210525_134705.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ synes den ser positiv ut? Ta en ny i morgen og hold oss oppdatert  :nigo:

10 dpo og sånn går no dagan. Ingen murringer,  ingen ømme bryster, ingen vondter i ryggen. Veldig stille og rolig her. Venter mensen til lørdag 

Endret av Fame
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annemonemor skrev (58 minutter siden):

18 dpo, forsinket mens. Blir ikke klok? 

023B6AE0-A9D0-4ADB-8CA6-697F9329982E.jpeg

77234C49-305B-4794-8ECE-B669AD824F3B.jpeg

FFB0B679-57D9-4909-A785-C3EC4A95E893.jpeg

Skjønner du blir forvirret 😔 hadde det likt selv forrje mnd, mensen ble 3 dager forsinket, alle tester negativ. Pleier vanligvis å ha 28 dager syklus, men ble 31. Nå er jeg på dag 31,negativ test (sånn billigstrimmel) 😔 ingen symptomer på mensen eller noe. Skjønner faktisk ingentinf 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (14 minutter siden):

Skjønner du blir forvirret 😔 hadde det likt selv forrje mnd, mensen ble 3 dager forsinket, alle tester negativ. Pleier vanligvis å ha 28 dager syklus, men ble 31. Nå er jeg på dag 31,negativ test (sånn billigstrimmel) 😔 ingen symptomer på mensen eller noe. Skjønner faktisk ingentinf 🤦‍♀️

Så kjedelig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig i DPO-land jeg også! Men bare 2 eller 3 DPO... Nå begynner den virkelig nervepirrende tiden av syklusen, og dagene kommer til å snegle seg av sted frem mot testing🙈

Lykke til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 dpo nå..  IKM om 7 dager, tenker å teste om 6... Er i første prøveperiode så er veldig spent😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 DPO. Mensen skulle kommet i går og viser foreløpig ingen tegn til å dukke opp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, Fame said:

Jeg er 13 DPO. Mensen skulle kommet i går og viser foreløpig ingen tegn til å dukke opp 

Samme her😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (På 27.5.2021 den 19.18):

Det der har skjedd når jeg har begynt å prøve også!!! Jeg startet prøvingen med optimisme og lave skuldre, allikevel ble det straks krøll med syklusen!! Tror at det ikke skal så mye til før det psykiske påvirker syklusen, ihvertfall for meg!!  

Nå holder vi på å prøve igjen, pp3 nå, og, de siste tre syklusene var plutselig på 30-33 dager, mot mine vanlige 28-29.... Blir jo så sykt spent (og bruker mange tester!!!) dagene på overtid!!🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er idag 11 dpo, og fortsatt blenda tester 😩 Har sykt ømme brystvorter og mye vondter i magen, noe som jeg har hatt de andre gangene jeg har vært gravid (exu i desember og MA i mars), så hadde så håpt på at det klaffet igjen 😩 Noen her som har hatt negative babyplan tidligtester 11 dpo, og fortsatt vært gravid? Føler jeg mistet alt håp her, siden jeg testet positivt 9 dpo sist gang 😔 Fikk en svak skygge igår på to tester igår, men etter tidsfristen. Se bilde. Men idag helt blanke igjen 😔

3FA5938E-2DC8-4532-BB28-1EB97A3FC1DD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Testet ikke etter el denne måneden da jeg gikk tom for tester. Men tror jeg er 7 eller 8 dpo i dag. Kjenner ingenting utenom litt stikninger og murringer i magen innimellom. Det stakk og murret mest i dagene etter el og frem til ca 5 dpo. Da hadde jeg også kraftige tak i korsryggen. Nå har det roet seg veldig og jeg kjenner kun litt smått av og til. Går vel ikke veien denne gangen heller tenker jeg.

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

11 eller 12 dpo i dag. Fortsatt lite symptomer. Svake murringer av og til. I går kveld hadde jeg en sviende/brennende følelse på høyre side. Varte ikke mer enn ca 5 sek før det gikk bort og kom tilbake en gang til ca 5 sek, noen minutter etterpå.....🤔

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror jeg er 6dpo i dag. Hadde sterke smerter på høyre siden lørdag kveld, som jeg alltid får 14 dager før mensen. Tipper dette er eggløsningssmertene.

På mandag (2dpo) hadde jeg smerter som var akkurat som menssmerter. Varte i noen timer. Har siden kjent stikkinger nederst i magen. Stikkingene er vanlige, men ikke menssmertene.

Fikk ømme brystvorter 3dpo, som er gått over i dag. Vanligvis får jeg ømme pupper 6dpo, så er spent på om det kommer i dag.

Ellers har jeg fått et vilt utbrudd av sopp i underlivet.. Aldri hatt så ille utbrudd før. Men det kan bare ha med varmen å gjøre også da.

Dette er første ordentlige pp😁

Anonymkode: 3d268...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...