Fame Skrevet 18. mai 2021 #661 Del Skrevet 18. mai 2021 Denne perioden fikk jeg lagt inn aksjer torsdag, fredag og søndag kveld, med EL på mandag. Håper dette er nok for nå er jeg lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 18. mai 2021 #662 Del Skrevet 18. mai 2021 (endret) La ut i feil tråd 🙈😁 Endret 18. mai 2021 av Sommerfuul Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 18. mai 2021 #663 Del Skrevet 18. mai 2021 Fame skrev (4 timer siden): Denne perioden fikk jeg lagt inn aksjer torsdag, fredag og søndag kveld, med EL på mandag. Håper dette er nok for nå er jeg lei Håper det går for deg denne gangen @Fame 😃🤞 skulle ønske jeg kunne slenge meg på denne tråden, men har fortsatt lenge igjen 😴 men skal ta ultralyd og skylle egglederne neste uke så håper de kan se om eggløsning er snart da 🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. mai 2021 #664 Del Skrevet 18. mai 2021 Elise93 skrev (1 minutt siden): Håper det går for deg denne gangen @Fame 😃🤞 skulle ønske jeg kunne slenge meg på denne tråden, men har fortsatt lenge igjen 😴 men skal ta ultralyd og skylle egglederne neste uke så håper de kan se om eggløsning er snart da 🙌 Takk! Hadde vært veldig deilig, kjenner jeg. Masse lykke til med skylling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #665 Del Skrevet 20. mai 2021 Er 8 DPO nå, og helt blendahvit tidligtest på morgenurin i dag. Har de siste syklusene hatt altfor kort lutealfase, og fått mensen på 10-11 DPO, så regner med den er rett rundt hjørnet nå.. Er forberedt på det, men kommer likevel til å bli veldig skuffet når den kommer😔 Anonymkode: 092f2...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #666 Del Skrevet 22. mai 2021 Jeg begynte å teste etter el denne syklusen også. Andre syklus jeg bruker el-tester. Opplevde å bli ekstremt stressa av det. På cd 22 var testen fortsatt negativ og jeg gikk tom for tester. Bestemte meg for å drite i hele greia pga stressnivået det førte med seg denne gangen. På cd 23 fikk jeg en del el-slim. Cd 24 fikk jeg enda mer slim. Begge disse dagene hadde jeg MASSE. Aldri opplevd disse mengdene før. Ble nesten uvel av hvor våt jeg følte meg der nede hele dagen i går. Sorry details 🙈 i dag cd 25 kom det noe slim i morges. Etter det har det vært helt tørt. Er det sannsynlig å tenke at jeg har hatt EL enten i går eller i dag da?😄hadde sex i går kveld så isåfall er jeg på vei inn i dpo-land igjen. Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 23. mai 2021 #667 Del Skrevet 23. mai 2021 Ja er 1DPO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HåperPåNummer4 Skrevet 24. mai 2021 #668 Del Skrevet 24. mai 2021 Hopper inn her🤗 Muligens 3dpo i dag. (Tok siste pille av cerazette 6.mai) Nærmer meg 41 år med stormskritt, så er heldig hvis vi lykkes☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 24. mai 2021 #669 Del Skrevet 24. mai 2021 Har alle det greit her i DPO land? Jeg er 7 DPO og har ikke så mye som en eneste øm pupp, noe jeg absolutt alltid pleier å ha. Prøver å ikke la det gå til hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karilue Skrevet 24. mai 2021 #670 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg er også 7 eller 8 dpo idag🙈 hatt såre brystvorter i et par dager, men ikke noe annet. Uansett hvor mye jeg kjenner etter! Er så spent! Er til vanlig ikke fan av å teste. Blir svett av tanken på å ta test for jeg er så nervøs for at den er negativ😅 hører flere som sier de liker å teste så de vet de kan forvente mensen. Jeg er helt motsatt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #671 Del Skrevet 24. mai 2021 8 dpo her også😄 vurderer en test i morgen🤞🏻 Anonymkode: 3dfa0...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #672 Del Skrevet 24. mai 2021 Er 9 dpo i dag, og syklusdag 63.. så kjenner jeg er noe spent på om egget for det første faktisk har sluppet, og om det er befruktet og har festet seg... har ikke testet meg enda, håper og forventer egentlig et positivt svar i morgen - noe som sier meg at jeg kommer til å bli skuffet. Men, spenningen er jo der! Og så lei ventingen😅 Anonymkode: d9cfa...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karilue Skrevet 24. mai 2021 #673 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er 9 dpo i dag, og syklusdag 63.. så kjenner jeg er noe spent på om egget for det første faktisk har sluppet, og om det er befruktet og har festet seg... har ikke testet meg enda, håper og forventer egentlig et positivt svar i morgen - noe som sier meg at jeg kommer til å bli skuffet. Men, spenningen er jo der! Og så lei ventingen😅 Anonymkode: d9cfa...86b Det var syklusen sin det! Er de så lange pga nylig slutt med p-pille eller er det en annen grunn? Kan forstå du er rimelig spent nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #674 Del Skrevet 24. mai 2021 karilue skrev (25 minutter siden): Det var syklusen sin det! Er de så lange pga nylig slutt med p-pille eller er det en annen grunn? Kan forstå du er rimelig spent nå altså Fordi jeg fødte for et år siden siden og ammer på natt, antakeligvis😅 har venta i flere måneder på mensen og syklus og alt dette, og når jeg først får en mens så skal syklusene være megalange🤡 Anonymkode: d9cfa...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 24. mai 2021 #675 Del Skrevet 24. mai 2021 1 dag etter ikm!!! Glemt at jeg venter mensen, tok nettopp en test men den var negativ. Tisser oftere og har mye luft i magen og forstoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 24. mai 2021 #676 Del Skrevet 24. mai 2021 2dpo 😁🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 25. mai 2021 #677 Del Skrevet 25. mai 2021 Tok en ny test ved morgeurin i dag, negativ men synes jeg kan skimte en strek ellers har jeg fått strekøyner😂 ingen tegn på st mensen skal komme, ikke vondt i magen eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karilue Skrevet 25. mai 2021 #678 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fordi jeg fødte for et år siden siden og ammer på natt, antakeligvis😅 har venta i flere måneder på mensen og syklus og alt dette, og når jeg først får en mens så skal syklusene være megalange🤡 Anonymkode: d9cfa...86b Da forstår jeg😄 krysser fingra for deg!! Liker aldersforskjellen dere prøver på😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #679 Del Skrevet 25. mai 2021 karilue skrev (38 minutter siden): Da forstår jeg😄 krysser fingra for deg!! Liker aldersforskjellen dere prøver på😀 Tok test i dag på morgenurin 10dpo!!❤️ vi er begge to attpåderter etter en større søskenflokk, og ser hvor tett og fint bånd de har... så derfor ønsker vi to veldig tette, for gleden de kan ha sammen😅 Anonymkode: d9cfa...86b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 25. mai 2021 #680 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok test i dag på morgenurin 10dpo!!❤️ vi er begge to attpåderter etter en større søskenflokk, og ser hvor tett og fint bånd de har... så derfor ønsker vi to veldig tette, for gleden de kan ha sammen😅 Anonymkode: d9cfa...86b Gratulerer!!! Ser en tydelig men svak strek😂 har to tette selv og det er veldig koselig❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå