Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Fikk visst mensen forrigegang det var blødning. Eggløsning om en uke igjen og har så vondt i magen, mensensmerte og gangsperrlignende, og velding vondt i venstre ben.... klarer såvidt å sove på natten pga dette med foten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13/14 DPO og blenda test 🥴 da er det bare å vente på mensen. Håper dere andre I DPO-land får positive tester 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Elise93 said:

13/14 DPO og blenda test 🥴 da er det bare å vente på mensen. Håper dere andre I DPO-land får positive tester 🤞

Kinkig 😞 jeg velger å ha trua litt til! 😚

Jeg tok blodprøve for å sjekke progesteron-nivå i dag! Og gjett om jeg har hatt eggløsning: progesteron 102 nmol/L 🤪 sist jeg sjekka en uke før mensen var den på 32, så dette var jo helt vilt. Først ble jeg supergira, og så ble jeg litt bekymret for om det var litt høyt, ser at flere laber har referansenivå opptil ca 70-80. Tilbakemelding fra gyn var kort og godt «du har hatt eggløsning».
Noen her som har sjekka progesteron på dag 22-ish? Hva slags nivåer har dere fått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solina skrev (6 minutter siden):

Kinkig 😞 jeg velger å ha trua litt til! 😚

Jeg tok blodprøve for å sjekke progesteron-nivå i dag! Og gjett om jeg har hatt eggløsning: progesteron 102 nmol/L 🤪 sist jeg sjekka en uke før mensen var den på 32, så dette var jo helt vilt. Først ble jeg supergira, og så ble jeg litt bekymret for om det var litt høyt, ser at flere laber har referansenivå opptil ca 70-80. Tilbakemelding fra gyn var kort og godt «du har hatt eggløsning».
Noen her som har sjekka progesteron på dag 22-ish? Hva slags nivåer har dere fått? 

Har mista litt trua nå, men mensen har jo ikke kommet enda 🙏 så godt med en bekreftelse på det da!! Det betyr jo at letrozolen virka 😄 jeg tok prøver en gang fordi jeg ikke hadde hatt ordentlig mensen på 2 mnd.. Det var tydeligvis før eggløsning for progesteron nivået var under 3. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 DPO i dag! Testingen begynner enten søndag kveld eller mandag 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ms.Sommerfugl said:

6 DPO i dag! Testingen begynner enten søndag kveld eller mandag 😄 

Da ligger vi ganske likt i løypa! Jeg har gitt meg selv lov til en test mandag morgen. Det føles fortsatt lovlig lenge til... 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solina skrev (1 time siden):

Da ligger vi ganske likt i løypa! Jeg har gitt meg selv lov til en test mandag morgen. Det føles fortsatt lovlig lenge til... 🥴

Ligger rett bak dere jeg... har lovet meg sjølv og ikke teste før IKM, og ikke søke på symptomer.. Men har graviditetstester på vei i posten så kommer garantert ikke til å skje🤪 og søkeloggen er smekkfull av søk på graviditetssymptomer allerede😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Frøkna4 skrev (31 minutter siden):

Ligger rett bak dere jeg... har lovet meg sjølv og ikke teste før IKM, og ikke søke på symptomer.. Men har graviditetstester på vei i posten så kommer garantert ikke til å skje🤪 og søkeloggen er smekkfull av søk på graviditetssymptomer allerede😅

Samboeren min: «Hva driver du med?»

Jeg: «Hmm? Hva da?»

Samboer: «Nei du ser så sykt konsentrert og litt småstresset ut :p»

Jeg: «Hehe, neida, jeg bare leser litt... 👀» *sitter og leser en tråd på KG fra 2009 jeg fant på google om pms vs graviditet symptomer, med en logg stappfull av lignende googlesøk med ulike formuleringer - norsk og engelsk 🙉

Blir litt gal 😅

Anonymkode: 0d517...72e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samboeren min: «Hva driver du med?»

Jeg: «Hmm? Hva da?»

Samboer: «Nei du ser så sykt konsentrert og litt småstresset ut :p»

Jeg: «Hehe, neida, jeg bare leser litt... 👀» *sitter og leser en tråd på KG fra 2009 jeg fant på google om pms vs graviditet symptomer, med en logg stappfull av lignende googlesøk med ulike formuleringer - norsk og engelsk 🙉

Blir litt gal 😅

Høras såååå kjent ut😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

12dpo nå! Jeg friker ut. IKM på søndag. Ikke sjans om jeg tør å ta test enda, tror jeg venter til den forhåpentligvis ikke kommer. Men herreguuud som jeg spiser! 😳 Skikkelig søtsug, så her sitter jeg med en pose smågodt og yoghurtnøtter. 😳 Og i går hadde jeg gyrostallerken til middag - grillspyd med kylling, en god porsjon pommes frites og to pitabrød. Jeg gaflet i meg alt før jeg visste ordet av det - det er som om jeg har et matmonser inni meg som tar over kroppen min og får meg til å klikke helt. Samboeren min ble stappmett og han tåler svære porsjoner, og der satt jeg og spiste av hans pommes frites og 🙉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

12dpo nå! Jeg friker ut. IKM på søndag. Ikke sjans om jeg tør å ta test enda, tror jeg venter til den forhåpentligvis ikke kommer.

Oii hvordan tør du ikke ta en test tenker jeg! Du kan jo få svar nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 10.32):

Jeg hadde antagelig EL 21/22 april, og venter mensen mellom onsdag og fredag en gang (har noen dagers variasjon i syklusene). Jeg fikk negativ (helt blank, ikke antydning til skygge) i går morges (dpo 10/11). Betyr det at jeg bør gi opp håpet? Er tom for tidligtester, så er vel ikke poeng å teste nå med vanlig test (babyplan) når den ikke slo ut på tidligtest i går? 

Hadde virkelig troa denne syklusen, for har kjent så mye unormale "symptomer" (stikking i underlivet, økt utflod og murring i magen). Ble et ekstra hardt slag med negativ test denne gangen :(

Anonymkode: e64e3...1c7

Ville bare dra opp meg selv her, og si at jeg fikk positiv test i dag (en/to dager etter IKM, men testet ikke i går)! 🥰 Fortsett tidlig og alt kan skje, men første gang noen sinne at jeg har kommet meg hit at vi har fått to streker! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ville bare dra opp meg selv her, og si at jeg fikk positiv test i dag (en/to dager etter IKM, men testet ikke i går)! 🥰 Fortsett tidlig og alt kan skje, men første gang noen sinne at jeg har kommet meg hit at vi har fått to streker! 

Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? 

Anonymkode: 019d4...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Amatariel skrev (19 minutter siden):

Oii hvordan tør du ikke ta en test tenker jeg! Du kan jo få svar nå!

Haha ja nei jeg veet 🙈 Jeg bare tør ikke, orker ikke å se en blendahvit test 😵 Men hvis det ikke skjer noe på søndag såå prøver jeg tenker jeg. 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO og helt blank tidligtest i morges.. Er håpet egentlig ute for denne runden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest 123 eller noe

Denne måneden vet jeg ikke noen ting om jeg er i DPOland eller ei, bare for å ha litt variasjon i prøvetiden ^^ Hadde 4 dager for sen mens sist, noe som lignet på ELslim i går, men jeg aner virkelig ikke. Har sex når vi føler for det og har lyst, sjekker ikke dato. Det går fint foreløpig, men jeg lurer på om jeg tar det like med ro om en uke eller 2 når mensen skal komme... men jeg vet ikke når den skal komme lengre siden den var så upålitelig sist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Åå, så stas! Gratulerer så mye 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjent litt mer på ulike stikkinger i nedre mageregion! Veldig spesielt, for jeg har ingen erfaring med den type vondt før. Det var som en ganske skarp, kortvarig stikning. Jeg pleier heller ikke få pms - symptomer så tidlig. Spennende symptom, altså! Blir litt mentalt ustabil av dette kjenner jeg :P Prøver jo å ikke tenke for mye på det. Er jo bare 7 DPO i dag, men jeg tenker jo umiddelbart FESTESMERTER?! 😄😄 😂

God helg da, dere 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gratulerer med positiv test 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...