Gjest ThessyB Skrevet 4. mai 2021 #581 Del Skrevet 4. mai 2021 Tok denne nå, på ettermiddagen. CB tidligtest. Mener jo fortsatt jeg ser strek, men innser også at jeg muligens har blitt ko-ko. IKM 5 eller 6. mai, trooor jeg. Dette er 1 PP etter heftig spontanabort som jeg ble plaget med i fem mnd, så er ikke helt sikker på hvordan syklusen min er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 4. mai 2021 #582 Del Skrevet 4. mai 2021 ThessyB skrev (12 minutter siden): Tok denne nå, på ettermiddagen. CB tidligtest. Mener jo fortsatt jeg ser strek, men innser også at jeg muligens har blitt ko-ko. IKM 5 eller 6. mai, trooor jeg. Dette er 1 PP etter heftig spontanabort som jeg ble plaget med i fem mnd, så er ikke helt sikker på hvordan syklusen min er. Syns jeg kan se en svaaak strek der altså 🙏 kan jo hende du bare produserer HCG sent! Uff, så trist med spontanabort.. Da hadde det jo vært ekstra deilig om det klaffa igjen på første forsøk! Håper testen blir sterkere de neste dagene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 4. mai 2021 #583 Del Skrevet 4. mai 2021 Solina skrev (6 timer siden): Spennende! 🤞🏻🤞🏻 Venter du til IKM med å teste på nytt? Jeg har lenge igjen 😩 men er roligere denne syklusen enn den forrige, og det er deilig. Mulig jeg ryker på en test imorgen 🙈 men skal prøve å vente til torsdag iallefall 😇 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 4. mai 2021 #584 Del Skrevet 4. mai 2021 Eris skrev (4 timer siden): 12dpo og har ikke testet. Tempen har gått litt ned og jeg har vel allerede gitt opp håpet egentlig 🙄🤷♀️🙈 Håpet er ikke ute før mensen kommer 🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #585 Del Skrevet 4. mai 2021 9dpo nå. Har ganske ømme bryster og føler nesten de er litt oppblåste, murringer og små kramper i nedre del av magen, i underlivet og nedre delen av ryggen. Anonymkode: 0d517...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 5. mai 2021 #586 Del Skrevet 5. mai 2021 12/13 DPO og begynner å kjenne litt på murringer nå 😢 det er vel bare et tegn på at mensen kommer snart siden jeg ikke har kjent noenting før nå. Skal ta en test imorgen for sikkerhetsskyld om ikke mensen er kommet innen da 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #587 Del Skrevet 5. mai 2021 Elise93 skrev (8 minutter siden): 12/13 DPO og begynner å kjenne litt på murringer nå 😢 det er vel bare et tegn på at mensen kommer snart siden jeg ikke har kjent noenting før nå. Skal ta en test imorgen for sikkerhetsskyld om ikke mensen er kommet innen da 🙈 Søkeloggen min er full av «Symptomer på graviditet vs PMS» «Pregnancy signs vs pms signs», haha prøver desperaaat å finne et skille mellom de to 🙈 Anonymkode: 0d517...72e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThessyB Skrevet 5. mai 2021 #588 Del Skrevet 5. mai 2021 Æsj, her kom mensen idag - så da er det bare å nullstille seg for en ny prøveperiode. 🙌🏼🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. mai 2021 #589 Del Skrevet 5. mai 2021 Elise93 skrev (16 minutter siden): 12/13 DPO og begynner å kjenne litt på murringer nå 😢 det er vel bare et tegn på at mensen kommer snart siden jeg ikke har kjent noenting før nå. Skal ta en test imorgen for sikkerhetsskyld om ikke mensen er kommet innen da 🙈 Håper ikke det er mensen du kjenner på. De murringene er veldig like som gravidsymptomer i alle fall! Husker de gangene jeg har blitt gravid så har jeg kjent hardt på mensenmurringer. Både før og lenge etter IKM. Selv etter positiv test har jeg nesten vært sikker på at mensen/blod ville komme hvert øyeblikk fordi det virket slik på kroppen. Så det er håp! Lykke til på morgendagens test 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 5. mai 2021 #590 Del Skrevet 5. mai 2021 ThessyB skrev (2 timer siden): Æsj, her kom mensen idag - så da er det bare å nullstille seg for en ny prøveperiode. 🙌🏼🤞🏻 Så kjedelig 😔 men da er det ny mulighet🤞😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 5. mai 2021 #591 Del Skrevet 5. mai 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): Håper ikke det er mensen du kjenner på. De murringene er veldig like som gravidsymptomer i alle fall! Husker de gangene jeg har blitt gravid så har jeg kjent hardt på mensenmurringer. Både før og lenge etter IKM. Selv etter positiv test har jeg nesten vært sikker på at mensen/blod ville komme hvert øyeblikk fordi det virket slik på kroppen. Så det er håp! Lykke til på morgendagens test Godt å høre at det kan være en potensiell graviditet også 🤗 man blir ikke klok når symptomene er så like 🙈 takk 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 5. mai 2021 #592 Del Skrevet 5. mai 2021 Slenger med med i tråden her nå på 8 DPO, hvor jeg nå forsiktig har startet testingen - selv om jeg egentlig visste testen ville være kritthvit i dag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequoia Skrevet 5. mai 2021 #593 Del Skrevet 5. mai 2021 Hvor mye murring i nedre del av magen kan en egentlig innbille seg? 😅 Spør for en venn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. mai 2021 #594 Del Skrevet 5. mai 2021 4 dpo og dagene går veldig sakte. Ligger ekstra mye press på denne pp da det blir ivf vis det ikke går 😀🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 5. mai 2021 #595 Del Skrevet 5. mai 2021 1 hour ago, Sequoia said: Hvor mye murring i nedre del av magen kan en egentlig innbille seg? 😅 Spør for en venn. Haha det der har jeg også lurt på. Tenker at jeg ikke kjenner ekstra godt etter, men det skjer nok mye ubevisst 😝 i dag fikk jeg en plutselig bølge av kvalme også, som nok skyldtes noe annet men hjelp så lett det er å koble det til en eventuell graviditet, selv om jeg bare er 6 dpo 😅 1 hour ago, Dame1989 said: 4 dpo og dagene går veldig sakte. Ligger ekstra mye press på denne pp da det blir ivf vis det ikke går 😀🤞 Det. Går. Så. Sakte. Krysser fingrene for denne da!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequoia Skrevet 5. mai 2021 #596 Del Skrevet 5. mai 2021 Solina skrev (40 minutter siden): Haha det der har jeg også lurt på. Tenker at jeg ikke kjenner ekstra godt etter, men det skjer nok mye ubevisst 😝 i dag fikk jeg en plutselig bølge av kvalme også, som nok skyldtes noe annet men hjelp så lett det er å koble det til en eventuell graviditet, selv om jeg bare er 6 dpo 😅 Det. Går. Så. Sakte. Krysser fingrene for denne da!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Prøver å ikke kjenne etter, og skal jeg være ærlig hadde jeg ikke tenkt over murringen et sekund om jeg visste at jeg ikke kunne være gravid.. Får prøve å glemme det så godt det lar seg gjøre til IKM, men det går så utrolig sakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #597 Del Skrevet 6. mai 2021 2 dpo og svært utålmodig 🙈 stiv og støl i hele produksjons-området 😑 Anonymkode: cbbbb...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #598 Del Skrevet 6. mai 2021 11dpo nå og stikningene og murringene fortsetter. Har fremdeles ganske ømme bryster som stikker i blant og føles litt oppblåste. Føler bittelitt at smaken min har forandret seg litt? Spiste nettopp en proteinbar som jeg vanligvis liker, men syntes den smakte ganske jævlig nå 🙈 Altfor salt og surt. Men er veldig giret på søtt, økt matlyst og må virkelig holde meg i skinnet for å ikke kjøpe snop hver dag.. Likevel kjøpte jeg meg nettopp en sjokolade cookie på bakeri, en marshmellow twist og denne proteinbaren. 🙊 (Jeg har sjekket datoen på proteinbaren og den er ikke blitt dårlig liksom). Anonymkode: 0d517...72e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mai 2021 #599 Del Skrevet 6. mai 2021 9 dpo her og reell testing i dag... håper å se en strek snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 6. mai 2021 #600 Del Skrevet 6. mai 2021 1 hour ago, Amatariel said: 9 dpo her og reell testing i dag... håper å se en strek snart! Spennende! 🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå