Fame Skrevet 1. mai 2021 #541 Del Skrevet 1. mai 2021 Forsvinner ut av denne tråden igjen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThessyB Skrevet 1. mai 2021 #542 Del Skrevet 1. mai 2021 Testet igjen i kveld, fortsatt blenda. Så da tenker jeg mensen bare kan komme iom at jeg er helt sikker på eggløsningstidspubkt pga monitor. Blæ. 😫😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 1. mai 2021 #543 Del Skrevet 1. mai 2021 Solina skrev (4 timer siden): Hallå kan jeg bli med i gjengen? Ca 2 DPO i dag, og i gang med de laaange venteukene. Første runde med letrozol også - så er ekstra spent på om de gjør susen. Slår ikke ut på eggløsningstester, men fikk masse eggløsningsslim allerede CD 13/14, tidligere har det kommet ved CD 28, så det var en opptur i alle fall! Skal inn og ta blodprøve til uka for å se om EL har vært 🙃 Selvfølgelig 😍 så spennende! Og så bra at du har fått litt hjelp. Høres jo ut som at du har hatt EL 🙏 Fame skrev (22 minutter siden): Forsvinner ut av denne tråden igjen jeg da Ånei 😤 kom mensen? Men, Mai er jo en strålende måned å prøve på! 🥰 Vår, fuglekvitter, fine blomster 🎶🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. mai 2021 #544 Del Skrevet 1. mai 2021 Elise93 skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig 😍 så spennende! Og så bra at du har fått litt hjelp. Høres jo ut som at du har hatt EL 🙏 Ånei 😤 kom mensen? Men, Mai er jo en strålende måned å prøve på! 🥰 Vår, fuglekvitter, fine blomster 🎶🌸 Ja, men ny syklus, nye muligheter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kugres Skrevet 2. mai 2021 #545 Del Skrevet 2. mai 2021 (endret) Herregud, kan det være sant?? Har jeg blitt gravid på første forsøk? 😲 Jeg har vært så sikker på at jeg ikke er gravid denne måneden, har nesten ikke hatt noen symptomer. Jeg tror forresten jeg er 11dpo, muligens 10. Og streken er rosa i virkeligheten. Jeg vet ikke hva jeg skal tro... Må ta en ny test i morgen! Kanskje i kveld Edit: innser jeg gjerne burde lagt denne i tråden om tolkning av graviditetstestet i stedet. Men lar den forbli her også. Endret 2. mai 2021 av Kugres 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 2. mai 2021 #546 Del Skrevet 2. mai 2021 Kugres skrev (2 minutter siden): Herregud, kan det være sant?? Har jeg blitt gravid på første forsøk? 😲 Jeg har vært så sikker på at jeg ikke er gravid denne måneden, har nesten ikke hatt noen symptomer. Jeg tror forresten jeg er 11dpo, muligens 10. Og streken er rosa i virkeligheten. Jeg vet ikke hva jeg skal tro... Må ta en ny test i morgen! Kanskje i kveld Med denne streken kan du nok ta en digital i kveld om du vil! Så kan du se det med bokstaver Gratulerer så mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kugres Skrevet 2. mai 2021 #547 Del Skrevet 2. mai 2021 saloni skrev (11 minutter siden): Med denne streken kan du nok ta en digital i kveld om du vil! Så kan du se det med bokstaver Gratulerer så mye! Takk, og takk for kjapt svar! Jeg tar en ny strimmel i kveld og dersom den er mørkere tar jeg en digital! Klarer ikke tro det helt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #548 Del Skrevet 2. mai 2021 Kugres skrev (34 minutter siden): Herregud, kan det være sant?? Har jeg blitt gravid på første forsøk? 😲 Jeg har vært så sikker på at jeg ikke er gravid denne måneden, har nesten ikke hatt noen symptomer. Jeg tror forresten jeg er 11dpo, muligens 10. Og streken er rosa i virkeligheten. Jeg vet ikke hva jeg skal tro... Må ta en ny test i morgen! Kanskje i kveld Edit: innser jeg gjerne burde lagt denne i tråden om tolkning av graviditetstestet i stedet. Men lar den forbli her også. Det kan se lovende ut! Hvis den skulle vise negativt i kveld så kan du teste i overimorgen igjen og se om det blir tydeligere 😊 krysser fingrene for deg! 🤞🏼 Anonymkode: 0d517...72e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 2. mai 2021 #549 Del Skrevet 2. mai 2021 Endelig over i dpo land. 1 dpo i dag, pp 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kugres Skrevet 2. mai 2021 #550 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan se lovende ut! Hvis den skulle vise negativt i kveld så kan du teste i overimorgen igjen og se om det blir tydeligere 😊 krysser fingrene for deg! 🤞🏼 Anonymkode: 0d517...72e Tusen takk! Jeg er spent på testen senere 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuttifrutti90 Skrevet 2. mai 2021 #551 Del Skrevet 2. mai 2021 Da var jeg ute av dpo-land. Herregud, for en følelse❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 3. mai 2021 #552 Del Skrevet 3. mai 2021 12 hours ago, Kugres said: Tusen takk! Jeg er spent på testen senere 🤞 Hvordan gikk det? 🤞🏻 6 hours ago, tuttifrutti90 said: Da var jeg ute av dpo-land. Herregud, for en følelse❤️ Gratulerer! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kugres Skrevet 3. mai 2021 #553 Del Skrevet 3. mai 2021 Solina skrev (1 minutt siden): Hvordan gikk det? 🤞🏻 Gratulerer! 🥰 Jeg testet ikke i går kveld med digital, men fikk akkurat denne! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kugres Skrevet 3. mai 2021 #554 Del Skrevet 3. mai 2021 tuttifrutti90 skrev (6 timer siden): Da var jeg ute av dpo-land. Herregud, for en følelse❤️ Gratulerer så masse! Jeg fikk også positiv på digital nå nettopp, herlighet så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuttifrutti90 Skrevet 3. mai 2021 #555 Del Skrevet 3. mai 2021 Solina skrev (47 minutter siden): Gratulerer! 🥰 Tusen takk🥰 Kugres skrev (44 minutter siden): Gratulerer så masse! Jeg fikk også positiv på digital nå nettopp, herlighet så spennende! Tusen takk! Og gratulerer så mye til deg også😍 såå moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 3. mai 2021 #556 Del Skrevet 3. mai 2021 1 hour ago, Kugres said: Jeg testet ikke i går kveld med digital, men fikk akkurat denne! 😍 Gratulerer 😀🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 3. mai 2021 #557 Del Skrevet 3. mai 2021 tuttifrutti90 skrev (8 timer siden): Da var jeg ute av dpo-land. Herregud, for en følelse❤️ tuttifrutti90 skrev (8 timer siden): Da var jeg ute av dpo-land. Herregud, for en følelse❤️ Åå 😍 gratulerer! Så fantastisk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #558 Del Skrevet 3. mai 2021 tuttifrutti90 skrev (8 timer siden): Da var jeg ute av dpo-land. Herregud, for en følelse❤️ Kugres skrev (2 timer siden): Jeg testet ikke i går kveld med digital, men fikk akkurat denne! 😍 Gratulerer!! 😍❤️ Åh, den følelsen ❤️ Anonymkode: 0d517...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #559 Del Skrevet 3. mai 2021 Ok, så jeg skal liksom være 8dpo nå, ifølge syklusen min som alltid har vært regelmessig, ca 28-30 dager, og det passet også med tanke på stikningene jeg hadde i magen som er normalt rundt EL. Vi har basically hatt sex annenhver dag siden jeg var ferdig med mens for å være helt sikker på å treffe EL, og vi hadde sex sist på lørdag. Men så i går hadde jeg sånn eggehvite-aktig utflod og i dag tidlig var den mer hvitaktig, men nå er det ganske tørt. Vil det si da at EL er en uke forsinket og at jeg egentlig hadde EL i går? (Ikke at dere kan svare helt sikkert på det da så klart, men vil bare høre hva dere tenker er sannsynlig 🙈) Jeg har ikke holdt på med temping eller testing, har som sagt bare ligget annenhver dag. Åhh dette her... Slutt å kødd med meg, kropp 😒 Anonymkode: 0d517...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 3. mai 2021 #560 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ok, så jeg skal liksom være 8dpo nå, ifølge syklusen min som alltid har vært regelmessig, ca 28-30 dager, og det passet også med tanke på stikningene jeg hadde i magen som er normalt rundt EL. Vi har basically hatt sex annenhver dag siden jeg var ferdig med mens for å være helt sikker på å treffe EL, og vi hadde sex sist på lørdag. Men så i går hadde jeg sånn eggehvite-aktig utflod og i dag tidlig var den mer hvitaktig, men nå er det ganske tørt. Vil det si da at EL er en uke forsinket og at jeg egentlig hadde EL i går? (Ikke at dere kan svare helt sikkert på det da så klart, men vil bare høre hva dere tenker er sannsynlig 🙈) Jeg har ikke holdt på med temping eller testing, har som sagt bare ligget annenhver dag. Åhh dette her... Slutt å kødd med meg, kropp 😒 Anonymkode: 0d517...72e Man kan ha eggehviteutflod før EL, når man har EL og etter EL. Etterhvert vil eggehviteutfloden gi seg, og man får en mer hvitaktig "bodylotion" utflod slik du beskriver. Hos meg varierer det veldig for hver syklus. Dersom du har 28-30 dagers syklus, og den er regelmessig, er det rimelig å anta at du har EL mellom CD14-16ish. Men dette kommer jo an på lengde av lutealfase. Endret 3. mai 2021 av saloni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå