Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ThessyB

Testet igjen i kveld, fortsatt blenda. Så da tenker jeg mensen bare kan komme iom at jeg er helt sikker på eggløsningstidspubkt pga monitor. Blæ. 😫😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solina skrev (4 timer siden):

Hallå kan jeg bli med i gjengen? Ca 2 DPO i dag, og i gang med de laaange venteukene. Første runde med letrozol også - så er ekstra spent på om de gjør susen. Slår ikke ut på eggløsningstester, men fikk masse eggløsningsslim allerede CD 13/14, tidligere har det kommet ved CD 28, så det var en opptur i alle fall! Skal inn og ta blodprøve til uka for å se om EL har vært 🙃

Selvfølgelig 😍 så spennende! Og så bra at du har fått litt hjelp. Høres jo ut som at du har hatt EL 🙏

Fame skrev (22 minutter siden):

Forsvinner ut av denne tråden igjen jeg da  :(

Ånei 😤 kom mensen? Men, Mai er jo en strålende måned å prøve på! 🥰 Vår, fuglekvitter, fine blomster 🎶🌸  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig 😍 så spennende! Og så bra at du har fått litt hjelp. Høres jo ut som at du har hatt EL 🙏

Ånei 😤 kom mensen? Men, Mai er jo en strålende måned å prøve på! 🥰 Vår, fuglekvitter, fine blomster 🎶🌸  

Ja, men ny syklus, nye muligheter  :danser:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, kan det være sant?? Har jeg blitt gravid på første forsøk? 😲 Jeg har vært så sikker på at jeg ikke er gravid denne måneden, har nesten ikke hatt noen symptomer. Jeg tror forresten jeg er 11dpo, muligens 10. Og streken er rosa i virkeligheten. Jeg vet ikke hva jeg skal tro... Må ta en ny test i morgen! Kanskje i kveld

Edit: innser jeg gjerne burde lagt denne i tråden om tolkning av graviditetstestet i stedet. Men lar den forbli her også. 

20210502_103846.jpg

Endret av Kugres
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kugres skrev (2 minutter siden):

Herregud, kan det være sant?? Har jeg blitt gravid på første forsøk? 😲 Jeg har vært så sikker på at jeg ikke er gravid denne måneden, har nesten ikke hatt noen symptomer. Jeg tror forresten jeg er 11dpo, muligens 10. Og streken er rosa i virkeligheten. Jeg vet ikke hva jeg skal tro... Må ta en ny test i morgen! Kanskje i kveld

20210502_103846.jpg

Med denne streken kan du nok ta en digital i kveld om du vil! Så kan du se det med bokstaver :blomst: Gratulerer så mye!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

saloni skrev (11 minutter siden):

Med denne streken kan du nok ta en digital i kveld om du vil! Så kan du se det med bokstaver :blomst: Gratulerer så mye!

Takk, og takk for kjapt svar! Jeg tar en ny strimmel i kveld og dersom den er mørkere tar jeg en digital! Klarer ikke tro det helt enda... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kugres skrev (34 minutter siden):

Edit: innser jeg gjerne burde lagt denne i tråden om tolkning av graviditetstestet i stedet. Men lar den forbli her også. 

20210502_103846.jpg

Det kan se lovende ut! Hvis den skulle vise negativt i kveld så kan du teste i overimorgen igjen og se om det blir tydeligere 😊 krysser fingrene for deg! 🤞🏼

Anonymkode: 0d517...72e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det kan se lovende ut! Hvis den skulle vise negativt i kveld så kan du teste i overimorgen igjen og se om det blir tydeligere 😊 krysser fingrene for deg! 🤞🏼

Tusen takk! Jeg er spent på testen senere 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ute av dpo-land. Herregud, for en følelse❤️

5D93E3F1-21CE-4F77-80A1-5DDEC6302A41.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Kugres said:

Tusen takk! Jeg er spent på testen senere 🤞

Hvordan gikk det? 🤞🏻

6 hours ago, tuttifrutti90 said:

Gratulerer! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solina skrev (1 minutt siden):

Hvordan gikk det? 🤞🏻

Gratulerer! 🥰

Jeg testet ikke i går kveld med digital, men fikk akkurat denne! 😍

16200187994328430016221731499838.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tuttifrutti90 skrev (6 timer siden):

Gratulerer så masse! Jeg fikk også positiv på digital nå nettopp, herlighet så spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solina skrev (47 minutter siden):

Gratulerer! 🥰

Tusen takk🥰

Kugres skrev (44 minutter siden):

Gratulerer så masse! Jeg fikk også positiv på digital nå nettopp, herlighet så spennende! 

Tusen takk! Og gratulerer så mye til deg også😍 såå moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kugres said:

Gratulerer 😀🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
tuttifrutti90 skrev (8 timer siden):

Åå 😍 gratulerer! Så fantastisk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kugres skrev (2 timer siden):

Gratulerer!! 😍❤️ Åh, den følelsen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, så jeg skal liksom være 8dpo nå, ifølge syklusen min som alltid har vært regelmessig, ca 28-30 dager, og det passet også med tanke på stikningene jeg hadde i magen som er normalt rundt EL. Vi har basically hatt sex annenhver dag siden jeg var ferdig med mens for å være helt sikker på å treffe EL, og vi hadde sex sist på lørdag. Men så i går hadde jeg sånn eggehvite-aktig utflod og i dag tidlig var den mer hvitaktig, men nå er det ganske tørt. Vil det si da at EL er en uke forsinket og at jeg egentlig hadde EL i går? (Ikke at dere kan svare helt sikkert på det da så klart, men vil bare høre hva dere tenker er sannsynlig 🙈) Jeg har ikke holdt på med temping eller testing, har som sagt bare ligget annenhver dag. 

Åhh dette her... Slutt å kødd med meg, kropp 😒 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ok, så jeg skal liksom være 8dpo nå, ifølge syklusen min som alltid har vært regelmessig, ca 28-30 dager, og det passet også med tanke på stikningene jeg hadde i magen som er normalt rundt EL. Vi har basically hatt sex annenhver dag siden jeg var ferdig med mens for å være helt sikker på å treffe EL, og vi hadde sex sist på lørdag. Men så i går hadde jeg sånn eggehvite-aktig utflod og i dag tidlig var den mer hvitaktig, men nå er det ganske tørt. Vil det si da at EL er en uke forsinket og at jeg egentlig hadde EL i går? (Ikke at dere kan svare helt sikkert på det da så klart, men vil bare høre hva dere tenker er sannsynlig 🙈) Jeg har ikke holdt på med temping eller testing, har som sagt bare ligget annenhver dag. 

Åhh dette her... Slutt å kødd med meg, kropp 😒 

Man kan ha eggehviteutflod før EL, når man har EL og etter EL. Etterhvert vil eggehviteutfloden gi seg, og man får en mer hvitaktig "bodylotion" utflod slik du beskriver. Hos meg varierer det veldig for hver syklus. Dersom du har 28-30 dagers syklus, og den er regelmessig, er det rimelig å anta at du har EL mellom CD14-16ish. Men dette kommer jo an på lengde av lutealfase.

Endret av saloni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...