AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #481 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Desverre var det bare 1 test i pakken og ikke 2 som jeg trodde. Sparer den til i morgen!😅 fortsatt murringer/stikninger nederst i magen. Plutselig litt i korsryggen også så føler egentlig at mensen er rett rundt hjørnet... men jeg har fortsatt vondt/er øm i begge brystene, lengst oppe ved armhulene. Våknet med det i dag 12 dpo. Høyre er verst. Vondt når jeg går med armene rett ned. Har ALDRI ømme pupper 🧐 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Krysser fingrene!! 🤞😊 Det høres jo absolutt ut som symptomer 😄 Hvor lenge har dere vært prøvere? Anonymkode: 9578e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #482 Del Skrevet 26. april 2021 Annemonemor skrev (52 minutter siden): Negativ test i dag... fikk beskjed om å teste i løpet av noen dager av lege:) blør en del nå men ikke sånn vanlig mens og er mye mildere smerter Hvilken dpo er du? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Krysser fingrene!! 🤞😊 Det høres jo absolutt ut som symptomer 😄 Hvor lenge har dere vært prøvere? Anonymkode: 9578e...67a Siden januar 😊 så ikke så lenge, men ville jo helst vært gravid i går. I tillegg så har jeg vært klar for barn mye lengre enn samboeren min. Har ventet på han i 3-4 år...så nå når han endelig er med så blir jeg ekstra utålmodig siden jeg har ventet så lenge på han😫😂 så blir jeg frustrert fordi han ikke er «med» på samme måte som jeg. Det skal være så forbanna romantisk. «Skjer det så skjer det» opplegg. Jeg er IKKE der 😂 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #483 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilken dpo er du? Siden januar 😊 så ikke så lenge, men ville jo helst vært gravid i går. I tillegg så har jeg vært klar for barn mye lengre enn samboeren min. Har ventet på han i 3-4 år...så nå når han endelig er med så blir jeg ekstra utålmodig siden jeg har ventet så lenge på han😫😂 så blir jeg frustrert fordi han ikke er «med» på samme måte som jeg. Det skal være så forbanna romantisk. «Skjer det så skjer det» opplegg. Jeg er IKKE der 😂 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Skjønner hva du mener 🙈 man vil jo helst at det skal klaffe med en gang! Spesielt hvis du har vært klar for det ganske lenge. Og siden man har størst sjansen ved eggløsning må man jo planlegge litt 😅 håper det klaffer for dere denne måneden da 😊 er selv bare på PP2, men skulle jo helst vært gravid forrige måned 😆 er mellom 2 og 4 dager DPO nå tror jeg, skal prøve å ikke teste før neste onsdag 🙈 men blir ikke lett.. Anonymkode: 9578e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #484 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Skjønner hva du mener 🙈 man vil jo helst at det skal klaffe med en gang! Spesielt hvis du har vært klar for det ganske lenge. Og siden man har størst sjansen ved eggløsning må man jo planlegge litt 😅 håper det klaffer for dere denne måneden da 😊 er selv bare på PP2, men skulle jo helst vært gravid forrige måned 😆 er mellom 2 og 4 dager DPO nå tror jeg, skal prøve å ikke teste før neste onsdag 🙈 men blir ikke lett.. Anonymkode: 9578e...67a Nei den der testingen går vel sjeldent som planlagt😂 Lykke til, til deg også 😄🤞🏻 en annen ting jeg har lagt merke til er at jeg har omtrent null utflod... jeg skjønner at mye hvit utflod skal være et godt tegn, men jeg har altså motsatt.. til vanlig har jeg veldig mye utflod hele syklusen. Må bruke truseinnlegg. Nå har det vært nesten helt tørt siden EL og jeg kan gå uten innlegg🧐 noen som har vært borti dette ? Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #485 Del Skrevet 27. april 2021 Er dette en skygge??? Ved første øyekast var den negativ. Lot den ligge på benken mens jeg stelte meg og skulle kaste den 10 min etterpå og så dette.... kan ikke stole helt på den siden det var 10 min etter fristen😫 i tillegg er det en rfsu test tidlig som jeg har lest mye dårlig om? Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #486 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er dette en skygge??? Ved første øyekast var den negativ. Lot den ligge på benken mens jeg stelte meg og skulle kaste den 10 min etterpå og så dette.... kan ikke stole helt på den siden det var 10 min etter fristen😫 i tillegg er det en rfsu test tidlig som jeg har lest mye dårlig om? Anonymkode: 7b1f4...2e0 Ser ut som det er noe der ja! Så spennende 😱 Har ingen erfaring med de testene men 🤷♀️ har du noen andre liggende som du kan teste ut? 😊 Anonymkode: 9578e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #487 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser ut som det er noe der ja! Så spennende 😱 Har ingen erfaring med de testene men 🤷♀️ har du noen andre liggende som du kan teste ut? 😊 Anonymkode: 9578e...67a Dette er alt for nervepirrende altså! Reagerte på mensmurringer i natt. Var på do flere ganger fordi jeg var sikker på at mensen kom. Men ingenting🤯 Den så liksom blenda ut ved første øyekast. Og jeg ble ikke så skuffet som jeg var redd for. Tenkte jaja bedre lykke neste gang. Men nå må jeg jo si at jeg kommer til å bli kjempeskuffa hvis mensen kommer, for nå er forhåpningene høye😫 er helt skjelven. har bare babyplan sine vanlige tester. Testa negativt på en sånn i går. De er ikke tidligtester. Må nok bare vente å se om mensen kommer og ta en ny test hvis ikke. Tror jeg kjøper en clear blue da Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 27. april 2021 #488 Del Skrevet 27. april 2021 Kanskjekanskje skrev (På 26.4.2021 den 10.26): Skjønner ingenting jeg, sånn egentlig 🙈 er 3 dager på overtid nå, ingen tegn til mensen (bruker alltid å få murringer osv en stund før) og negative tester. Syns den bare kan komme nå så vi kan prøve på en ny periode. Er vel liten sjanse for at det klaffet denne gang siden testene ikke blir positive 😅🤦♀️ Da er vi 2, har ventet siden søndag, og har bare sånn blødning som jeg kan se på en q-tip, ikke på papiret en gang, har hatt siden 6dpo... ja jeg vet det helst ikke skal qtips oppi, men må jo sjekke om mensen kommer eller ikke! Negativ test i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequoia Skrevet 27. april 2021 #489 Del Skrevet 27. april 2021 Hvordan kan tiden gå så sakte som dette? Verre enn å vente på julaften som barn jo! Er knapt 1 DPO, huff må roe meg men klarer det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 27. april 2021 #490 Del Skrevet 27. april 2021 Jeg er 7 DPO i dag. Hatt ømme bryster siden 4 DPO, men ellers stille og rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #491 Del Skrevet 27. april 2021 Mellom 3 og 5 DPO, kjenner på litt stikninger i livmor og korsrygg, men det kjente jeg på sist PP også uten å være gravid 😔 tiden går såå sakte! Hjelper ikke på å være i karantene heller så man ikke får dratt på jobb eller så vidt forlate leiligheten 😴 Anonymkode: 9578e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #492 Del Skrevet 27. april 2021 Murrer som bare det i mage og korsrygg. Kjennes ut som tr kommer hvert øyeblikk. Hadde den følelsen i natt også uten at noe skjedde. Angrer nesten på at jeg tok den testen nå😂 har bestemt meg for å teste igjen på torsdag eller fredag med cb digital Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 27. april 2021 #493 Del Skrevet 27. april 2021 skruttveig skrev (58 minutter siden): Da er vi 2, har ventet siden søndag, og har bare sånn blødning som jeg kan se på en q-tip, ikke på papiret en gang, har hatt siden 6dpo... ja jeg vet det helst ikke skal qtips oppi, men må jo sjekke om mensen kommer eller ikke! Negativ test i går.. Her kom mensen i gårkveld 😔 man mister jo litt trua på sistemann 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #494 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Murrer som bare det i mage og korsrygg. Kjennes ut som tr kommer hvert øyeblikk. Hadde den følelsen i natt også uten at noe skjedde. Angrer nesten på at jeg tok den testen nå😂 har bestemt meg for å teste igjen på torsdag eller fredag med cb digital Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lykke til 🤞😊 Kanskjekanskje skrev (9 minutter siden): Her kom mensen i gårkveld 😔 man mister jo litt trua på sistemann 😔 Så kjedelig 😔 men ny syklus, nye muligheter! 😊 Anonymkode: 9578e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 27. april 2021 #495 Del Skrevet 27. april 2021 Kanskjekanskje skrev (22 minutter siden): Her kom mensen i gårkveld 😔 man mister jo litt trua på sistemann 😔 Så kjedelig den er nok rett rundt hjørnet her også selv om jeg ikke har sett andre tegn til den enn en uke med spotting, men bedre lykke neste gang til oss begge SKjønner godt man mister trua, men må ikke gi opp for det om ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 27. april 2021 #496 Del Skrevet 27. april 2021 skruttveig skrev (13 minutter siden): Så kjedelig den er nok rett rundt hjørnet her også selv om jeg ikke har sett andre tegn til den enn en uke med spotting, men bedre lykke neste gang til oss begge SKjønner godt man mister trua, men må ikke gi opp for det om ❤️ Hadde ingen symptomer før den plutselig dukka opp i går kveld jeg, så ble ganske skuffet 😅 Kan ikke gi opp nei, men blir sikkert litt stresset siden vi har blitt enige om en "tidsfrist" skjer det ikke innen da, blir det ikke en til. Men det er forsåvidt 2 år til, så har jo tid enda 😅❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 27. april 2021 #497 Del Skrevet 27. april 2021 Kanskjekanskje skrev (4 timer siden): Hadde ingen symptomer før den plutselig dukka opp i går kveld jeg, så ble ganske skuffet 😅 Kan ikke gi opp nei, men blir sikkert litt stresset siden vi har blitt enige om en "tidsfrist" skjer det ikke innen da, blir det ikke en til. Men det er forsåvidt 2 år til, så har jo tid enda 😅❤️ Ja den ser jeg, huff men takk for at du deler, så får jeg jekka ned forhåpningene mine litt iallfall.. Er ikke noen mensen her ennå, men den kan jo komme, det er jeg veldig forberedt på. Ja skjønner det er stressende med sånn tidsfrist. 2 år er heldigvis en god stund. Vi har blitt enige om å ta kontakt med legen igjen til høsten hvis ikke det er skjedd noe, så stresser litt selv, for vil jo klare det selv.. han mente 5 mnd ikke var så lenge, men siden jeg var blitt så gammel som jeg er, er det jo lurt å sjekke om alt står ok til så vi slipper å bruke unødvendig lang tid på det. Håper det løser seg før det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 27. april 2021 #498 Del Skrevet 27. april 2021 skruttveig skrev (1 time siden): Ja den ser jeg, huff men takk for at du deler, så får jeg jekka ned forhåpningene mine litt iallfall.. Er ikke noen mensen her ennå, men den kan jo komme, det er jeg veldig forberedt på. Ja skjønner det er stressende med sånn tidsfrist. 2 år er heldigvis en god stund. Vi har blitt enige om å ta kontakt med legen igjen til høsten hvis ikke det er skjedd noe, så stresser litt selv, for vil jo klare det selv.. han mente 5 mnd ikke var så lenge, men siden jeg var blitt så gammel som jeg er, er det jo lurt å sjekke om alt står ok til så vi slipper å bruke unødvendig lang tid på det. Håper det løser seg før det, da. Får krysse fingrene for at det klaffet for oss begge snart da 🥰 kjøpe El tester nå, så for første gang skal jeg prøve meg på det, så får vi se 🙊 mannen jobber borte i ukene, så føler vi mister så mange dager da 😂😂 uvant med denne prøvingen syns jeg, 1 klaffa med en gang og nr 2 kom selv om jeg gikk på ppilla 😂 hadde vell innerst inne sett for meg at det skulle gå like fort denne gang og 🙄🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 27. april 2021 #499 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (På 26.4.2021 den 19.31): Hvilken dpo er du? Siden januar 😊 så ikke så lenge, men ville jo helst vært gravid i går. I tillegg så har jeg vært klar for barn mye lengre enn samboeren min. Har ventet på han i 3-4 år...så nå når han endelig er med så blir jeg ekstra utålmodig siden jeg har ventet så lenge på han😫😂 så blir jeg frustrert fordi han ikke er «med» på samme måte som jeg. Det skal være så forbanna romantisk. «Skjer det så skjer det» opplegg. Jeg er IKKE der 😂 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Hadde eggløsning 17 april.. så er en uke etter eggløsning med blødning, er det normalt liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #500 Del Skrevet 27. april 2021 Annemonemor skrev (18 minutter siden): Hadde eggløsning 17 april.. så er en uke etter eggløsning med blødning, er det normalt liksom? Så rart 🧐 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå