Annemonemor Skrevet 23. april 2021 #461 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Lykke til begge to! 😄 jeg tror jeg tok sorgene litt på forskudd... ref mitt forrige innlegg. En liten stund etter jeg postet det fikk jeg de velkjente stikningene tilbake igjen. I underlivet/lysken mest, men også litt i magen. Så var jeg på toalettet og når jeg tørket meg kom det en liten flekk med friskt blod?! Det var litt mer blod på tørk nr 2 og etter tørk nr 3 var det borte igjen.. kan det være....😨 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Jeg hadde festeblødning med nr 2, trodde det var mensen👌 Krysser for deg! glemte å legge ved at jeg har vondt i det ene brystet, er det vanlig?? Trodde ømme pupper var begge to😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 23. april 2021 #462 Del Skrevet 23. april 2021 Leste nettopp at tett nese kan være et symptom også😂😂 her sitter jeg potte tett (ikke corona) og har luft i magen opp til lungene😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 23. april 2021 #463 Del Skrevet 23. april 2021 https://www.enestaaendemor.no/er-jeg-gravid-er-dette-symptomer-eller/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #464 Del Skrevet 23. april 2021 Annemonemor skrev (24 minutter siden): Jeg hadde festeblødning med nr 2, trodde det var mensen👌 Krysser for deg! glemte å legge ved at jeg har vondt i det ene brystet, er det vanlig?? Trodde ømme pupper var begge to😂 Dette var ikke i nærheten av mensen mengder i hvertfall. Kanskje blod på str med en tier til sammen. Har vært på do flere ganger etterpå nå men ingen blodspor😨 Annemonemor skrev (22 minutter siden): Leste nettopp at tett nese kan være et symptom også😂😂 her sitter jeg potte tett (ikke corona) og har luft i magen opp til lungene😭 Så spennende! Jeg syns tiden går såååå seint. Har jobbhelg så da går nok helga forhåpentligvis fort i hvertfall. Jeg har ikke vært tett. Igrunnen er det bare disse murringene å stikningene jeg har hatt😅 Anonymkode: 7b1f4...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 23. april 2021 #465 Del Skrevet 23. april 2021 Kanskjekanskje skrev (9 timer siden): Ja, jeg håper på det 🥰 om det ikke bare er kroppen min som lurer meg da 😅 Når man blander så syns jeg faktisk det smaker helt greit. Og kan drikke kaffe med god samvittighet 😊 Du har ikke tatt en test da?🥰 Ja, jeg liker i grunn koffeinfri kaffe, så det er jo bare å gå helt over til det😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 23. april 2021 #466 Del Skrevet 23. april 2021 Petronella83 skrev (8 minutter siden): Du har ikke tatt en test da?🥰 Ja, jeg liker i grunn koffeinfri kaffe, så det er jo bare å gå helt over til det😇 Ikke tatt ny test nei, så redd for å bli skuffet, så sitter å venter på at mensen skal komme 😅🙊 men har bestilt tester fra billigtester, tipper de kommer mandag så tenkte å teste da om mensen ikke har kommet til da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #467 Del Skrevet 24. april 2021 Kanskjekanskje skrev (15 timer siden): Ikke tatt ny test nei, så redd for å bli skuffet, så sitter å venter på at mensen skal komme 😅🙊 men har bestilt tester fra billigtester, tipper de kommer mandag så tenkte å teste da om mensen ikke har kommet til da 😊 Jeg er lik... føler jeg blir mer skuffet av negativ test enn av mensen😅 krysser fingrene for deg! i går ble jeg skikkelig uggen og trøtt i 18tiden når jeg var på jobb.... frøys også. varte hele kvelden. Når jeg satt på do så kom det plutselig flere kraftige stikk på høyre side. Såpass at jeg reagerte med å si høyt AU. Dette varte i 1-2 min så gikk det over... i dag er formen fin men fryser fortsatt noe helt ekstremt. Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #468 Del Skrevet 24. april 2021 Da er jeg også i DPO-land (tror jeg)! 😊 Jeg vet ikke om jeg er DPO 1 eller 2. Blir spennende å kjenne etter symptomer de to neste ukene! Skal prøve å ikke tenke så mye på det, men er litt vanskelig 🙈 Det at du kjente stikkinger kan jo være positivt da! Så spennende. Håper dere alle får positiv test 😍 Anonymkode: 9578e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 24. april 2021 #469 Del Skrevet 24. april 2021 Annemonemor skrev (21 timer siden): https://www.enestaaendemor.no/er-jeg-gravid-er-dette-symptomer-eller/ Er absolutt ingen som får symptomer så tidlig som 1-4 dpo. Egget må jo rekke å feste seg før symptomene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #470 Del Skrevet 25. april 2021 8dpo i dag, gikk på do og fikk pittelitt blod på papiret? Festeblødning? Har murringer i både mage rygg og hofter, pleier kun å ha vondt i magen ved mensen.. Anonymkode: c277b...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #471 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 8dpo i dag, gikk på do og fikk pittelitt blod på papiret? Festeblødning? Har murringer i både mage rygg og hofter, pleier kun å ha vondt i magen ved mensen.. Anonymkode: c277b...3f9 Så spennende! Får satse på at det er det 🙏 du får oppdatere når du tester 😁 Anonymkode: 9578e...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #472 Del Skrevet 25. april 2021 Dere andre i DPO-land, trener dere som normalt? Jeg er nå 3dpo, og merker at jeg på en måte er litt redd for å trene. Jeg er en jogger/løper, og syns det er litt skummelt med feks intervaller ol. Er redd for å "riste ut" egget liksom. Anonymkode: e64e3...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #473 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere andre i DPO-land, trener dere som normalt? Jeg er nå 3dpo, og merker at jeg på en måte er litt redd for å trene. Jeg er en jogger/løper, og syns det er litt skummelt med feks intervaller ol. Er redd for å "riste ut" egget liksom. Anonymkode: e64e3...1c7 Tror ikke jeg ville bekymra meg over det 😊 så lenge man ikke trener ekstremt mye 😜 jeg jogger og trener styrke som vanlig iallefall. Anonymkode: 9578e...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 26. april 2021 #474 Del Skrevet 26. april 2021 Skjønner ingenting jeg, sånn egentlig 🙈 er 3 dager på overtid nå, ingen tegn til mensen (bruker alltid å få murringer osv en stund før) og negative tester. Syns den bare kan komme nå så vi kan prøve på en ny periode. Er vel liten sjanse for at det klaffet denne gang siden testene ikke blir positive 😅🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #475 Del Skrevet 26. april 2021 Var så dum å tok en test i dag 12 dpo... en vanlig strimmel fra babyplan og ikke en tidligtest. Selfølgelig negativ. Veldig klar over at jeg kan ha testet både for tidlig og med feil test men gjør meg klar for pp5... ☹️ Fortsatt stikninger i mage og underliv som jeg har hatt siden EL, og våknet opp i dag med litt ømme bryster.. men bare under armene Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #476 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var så dum å tok en test i dag 12 dpo... en vanlig strimmel fra babyplan og ikke en tidligtest. Selfølgelig negativ. Veldig klar over at jeg kan ha testet både for tidlig og med feil test men gjør meg klar for pp5... ☹️ Fortsatt stikninger i mage og underliv som jeg har hatt siden EL, og våknet opp i dag med litt ømme bryster.. men bare under armene Anonymkode: 7b1f4...2e0 Så dumt at testen var negativ 😔 men det kan fortsatt være håp 🙏 du får tenke at du er innstilt på ny prøveperiode og dersom du plutselig skulle få positiv test er jo det fantastisk! Anonymkode: 9578e...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #477 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så dumt at testen var negativ 😔 men det kan fortsatt være håp 🙏 du får tenke at du er innstilt på ny prøveperiode og dersom du plutselig skulle få positiv test er jo det fantastisk! Anonymkode: 9578e...67a Jeg har vært så sikker denne gangen.... var nettopp på kiwi å handlet og klarte selfølgelig ikke å gå forbi en 2 pk med tidligtester fra rfsu😂 tenker å ta en i morgen 13 dpo. Og hvis den er negativ så er jo løpet rimelig kjørt tenker jeg. Spørsmålet er om jeg skal fyre av en i ettermiddag/kveld og...?🤪 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #478 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært så sikker denne gangen.... var nettopp på kiwi å handlet og klarte selfølgelig ikke å gå forbi en 2 pk med tidligtester fra rfsu😂 tenker å ta en i morgen 13 dpo. Og hvis den er negativ så er jo løpet rimelig kjørt tenker jeg. Spørsmålet er om jeg skal fyre av en i ettermiddag/kveld og...?🤪 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Ja det ville jeg gjort, hadde ikke klart å vente selv!😜 Anonymkode: 092f2...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #479 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det ville jeg gjort, hadde ikke klart å vente selv!😜 Anonymkode: 092f2...c7f Desverre var det bare 1 test i pakken og ikke 2 som jeg trodde. Sparer den til i morgen!😅 fortsatt murringer/stikninger nederst i magen. Plutselig litt i korsryggen også så føler egentlig at mensen er rett rundt hjørnet... men jeg har fortsatt vondt/er øm i begge brystene, lengst oppe ved armhulene. Våknet med det i dag 12 dpo. Høyre er verst. Vondt når jeg går med armene rett ned. Har ALDRI ømme pupper 🧐 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 26. april 2021 #480 Del Skrevet 26. april 2021 Negativ test i dag... fikk beskjed om å teste i løpet av noen dager av lege:) blør en del nå men ikke sånn vanlig mens og er mye mildere smerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå