Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Negativ test idag og 😔 kunne kanskje skimte en strek, men ville ikke tolket den som positiv. Er ca 12dpo idag, så er vell ingen sjanser for at det klaffet denne gang. Brukte rsfu test tidlig test, så den burde vell vise riktig nå dersom det skulle vert noe. 

Har ingen av de vanlige symptomene mine på at mensen er på vei heller, så er vel kroppen min som lurer denne gang. 

Anonymkode: e53d0...da5

Så leit ☹️

jeg er 7dpo i dag. I går kjente jeg 2-3 små stikk som strålte ned i skambeinet... etterpå litt småstikking ila dagen..... ellers ingen tegn 

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 123 eller noe

Ja, kjedelig med sånne tullestreker som egentlig ikke er strek :( Bedre lykke neste gang.

AB over meg: Jeg kjente også stikk 5dpo, pluss en kjempesvak liten blødning. Men denne småblødningen varer og varer(men kommer og går), vært lyselyserosa tilogmed idag. Ikke bare sånn uten videre hver gang på papiret, men hvis jeg liksom anstrenger meg for å få det ut. Synes det er rart hvis både mensen eller spotting har startet allerede, jeg er jo bare 9dpo og pleier ikke spotte noe før fredagen og blø skikkelig søndag.

Noen andre som har noen lignende erfaringer om hva dette kan være? Synes det er nye rare ting hver PP å forholde seg til, så kan ikke sammenligne med meg selv :) Tar en test imorra uansett da, men skulle bare høre om noen andre har gått og småblødd som dette midt mellom EL og mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har prøvd meg på en mnd uten eggløsningstester og må si jeg foreløpig liker prøving uten testing best. Aner ikke om jeg er 6 eller 1 dpo, eller om jeg ikke har hatt eggløsning enda, så det her kan jo bli en spennende tid fremover😉 Tenker å teste søndag 2. mai om ikke mensen har kommet allerede, så får vi krysse fingra for at hygge annenhver dag holder mål😊

Anonymkode: 0ccf3...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
skruttveig skrev (11 timer siden):

Ja, kjedelig med sånne tullestreker som egentlig ikke er strek :( Bedre lykke neste gang.

AB over meg: Jeg kjente også stikk 5dpo, pluss en kjempesvak liten blødning. Men denne småblødningen varer og varer(men kommer og går), vært lyselyserosa tilogmed idag. Ikke bare sånn uten videre hver gang på papiret, men hvis jeg liksom anstrenger meg for å få det ut. Synes det er rart hvis både mensen eller spotting har startet allerede, jeg er jo bare 9dpo og pleier ikke spotte noe før fredagen og blø skikkelig søndag.

Noen andre som har noen lignende erfaringer om hva dette kan være? Synes det er nye rare ting hver PP å forholde seg til, så kan ikke sammenligne med meg selv :) Tar en test imorra uansett da, men skulle bare høre om noen andre har gått og småblødd som dette midt mellom EL og mensen?

Oi det hørtes jo litt rart ut ja🧐 jeg har ikke hatt noe blødning. Ikke antydning på papiret en gang... kan det være noe hormonell ubalanse?

jeg har fortsatt stikkinger. Både nede i magen på høyre og venstre side, og lengre oppe ved navlen.... i tillegg til ekstrem mageknip og diare i går og i dag🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er jeg også over i dpo-land! Syklusene mine har vært veldig uregelmessige siden jeg sluttet på piller i høst, men det kan virke som ting er i ferd med å stabilisere seg nå. Hadde noen veldig positive EL-tester på tirsdag, men i går var de negative igjen, som kanskje kan bety at egget har sluppet.😊 Er det noe spesielt dere gjør når dere er i dpo-land? Sånn mtp kosthold og aktiviteter? Alkohol? Drikker dere kaffe, eller brus med koffein?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (25 minutter siden):

Hei!

Nå er jeg også over i dpo-land! Syklusene mine har vært veldig uregelmessige siden jeg sluttet på piller i høst, men det kan virke som ting er i ferd med å stabilisere seg nå. Hadde noen veldig positive EL-tester på tirsdag, men i går var de negative igjen, som kanskje kan bety at egget har sluppet.😊 Er det noe spesielt dere gjør når dere er i dpo-land? Sånn mtp kosthold og aktiviteter? Alkohol? Drikker dere kaffe, eller brus med koffein?😊

Så spennende 😊 syklusen min er heller ikke stabil, men trur jeg hadde El rundt den 10 så er 12 dpo idag (sånn ca) tok test idag, men den var negativ 😔

Drikker litt kaffe ja, men jeg blandet inn koffeinfri kaffe (pulver) så blir ikke like mye som vanlig da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Petronella83 skrev (35 minutter siden):

Hei!

Spennende! Jeg drikker kaffe som normalt. Drikker bare en kopp på morgenen og av og til en kopp på ettermiddagen. Pepsi max er jeg stordrikker av så det prøver jeg å begrense til 1-2 glass per dag😅 ellers lever jeg som normalt! Snusen sluttet jeg med før jul og ikke drikker jeg særlig alkohol heller.

8 dpo i dag og jeg har fortsatt mageknip og er smådårlig i magen på 3 dagen nå... når jeg la meg i går gikk magesmertene mer over i milde mensmurringer så jeg tenkte at nå kommer snart mensen....ellers våknet jeg 3 ganger i natt av 3 forskjellige drømmer😂 jeg drømmer/husker aldri drømmene mine. Men det kan være helt tilfeldig så legger ikke så mye i det igrunn. Men denne mageknipen/murringen/stikkingen har jeg hatt siden 3 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Oi det hørtes jo litt rart ut ja🧐 jeg har ikke hatt noe blødning. Ikke antydning på papiret en gang... kan det være noe hormonell ubalanse?

jeg har fortsatt stikkinger. Både nede i magen på høyre og venstre side, og lengre oppe ved navlen.... i tillegg til ekstrem mageknip og diare i går og i dag🥴

Ja synes det var veldig merkelig, men sikkert bare noe hormontull 😕 tok negativ tidligtest i dag, men ikm er jo ikke før sølndag... men tror ikke det ble noe denne ganga heller. Spør legen i samme slengen når jeg skal dit av andre grunner imorra, siden jeg er 35 og har prøvd 5 måneder nå.. kan være lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (2 timer siden):

Så spennende 😊 syklusen min er heller ikke stabil, men trur jeg hadde El rundt den 10 så er 12 dpo idag (sånn ca) tok test idag, men den var negativ 😔

Drikker litt kaffe ja, men jeg blandet inn koffeinfri kaffe (pulver) så blir ikke like mye som vanlig da 😊

Åå, da håper jeg den blir positiv en av de neste dagene!😘 Det var lurt! Skal gå til innkjøp av koffeinfri kaffe i dag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spennende! Jeg drikker kaffe som normalt. Drikker bare en kopp på morgenen og av og til en kopp på ettermiddagen. Pepsi max er jeg stordrikker av så det prøver jeg å begrense til 1-2 glass per dag😅 ellers lever jeg som normalt! Snusen sluttet jeg med før jul og ikke drikker jeg særlig alkohol heller.

8 dpo i dag og jeg har fortsatt mageknip og er smådårlig i magen på 3 dagen nå... når jeg la meg i går gikk magesmertene mer over i milde mensmurringer så jeg tenkte at nå kommer snart mensen....ellers våknet jeg 3 ganger i natt av 3 forskjellige drømmer😂 jeg drømmer/husker aldri drømmene mine. Men det kan være helt tilfeldig så legger ikke så mye i det igrunn. Men denne mageknipen/murringen/stikkingen har jeg hatt siden 3 dpo

Jeg er stordrikker av kaffe, og drikker gjerne 4-5 kopper om dagen.. så må nok gå over til koffeinfri nå😅 Har slutta å drikke Pepsi Max, og forsøker også å begrense alkoholinntaket, men tar meg et glass vin til maten i helgene.😊 Oi, det hørtes litt slitsomt ut😅 Kan jo ha noe å gjøre med hormoner da! Blir spennende å se om det er fordi du faktisk er gravid☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Flo appen skulle mensen kommet igår, men regner med den er en eller 2 dager senere siden jeg mistenker El var litt senere (rundt 9.april). Men den er ikke kommet enda og har ingen tegn på at den skal komme heller, pleier iallefall å mensmurringer en god stund før mensen kommer 🤔 kan det kanskje hende det er vår tur denne mnd selv om jeg fikk negativ test 9dpo? Tørr nesten ikke ta test heller, så redd for å bli skuffet, nesten bedre å bare vente på mensen 😂🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 22.03):

Hvordan gikk det med deg og symptomene? Beklager jeg bare svarte for meg selv igår og glemte å spørre, jeg ble litt snurt over 5 måneden med negativ test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (21 timer siden):

Åå, da håper jeg den blir positiv en av de neste dagene!😘 Det var lurt! Skal gå til innkjøp av koffeinfri kaffe i dag😊

Ja, jeg håper på det 🥰 om det ikke bare er kroppen min som lurer meg da 😅

Når man blander så syns jeg faktisk det smaker helt greit. Og kan drikke kaffe med god samvittighet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
skruttveig skrev (2 timer siden):

Hvordan gikk det med deg og symptomene? Beklager jeg bare svarte for meg selv igår og glemte å spørre, jeg ble litt snurt over 5 måneden med negativ test :)

Ikke tenk på det. Veldig lov å være lei og skuffet over negativ test ☹️ Men hvis ikm er på søndag så er vel ikke løpet helt kjørt enda?

mine symptomer er her fortsatt, men stikningene er litt svakere kanskje? I går og i morges hadde jeg ganske svak stikking i underlivet. Først litt nedenfor livmorområdet, ved skambeinet, og senere noe stikk inni skjeden....i går hadde jeg også små smerter/kramper i lysken og bak i hofta...

var nettopp på toalettet og la merke til at urinen min luktet skikkelig rart og ganske sterkt 🧐 er 9 dpo i dag. Tenker å ikke teste før dag 14 hvis ikke mensen kommer før det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo også har jeg en del kløe i underlivet og... kan kjennes ut som starten på en soppinfeksjon 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke tenk på det. Veldig lov å være lei og skuffet over negativ test ☹️ Men hvis ikm er på søndag så er vel ikke løpet helt kjørt enda?

mine symptomer er her fortsatt, men stikningene er litt svakere kanskje? I går og i morges hadde jeg ganske svak stikking i underlivet. Først litt nedenfor livmorområdet, ved skambeinet, og senere noe stikk inni skjeden....i går hadde jeg også små smerter/kramper i lysken og bak i hofta...

var nettopp på toalettet og la merke til at urinen min luktet skikkelig rart og ganske sterkt 🧐 er 9 dpo i dag. Tenker å ikke teste før dag 14 hvis ikke mensen kommer før det

Takk ❤️ nei, det er ikke helt kjørt, men brukte metode tidligtest, så føler det burde vært en supersvak strek isåfall hvis det skulle vært noe? Går og sjekker søpla som en uteligger innimellom, i tilfelle det skulle være noe synlig etter den har tørket, men nei 😕
Håper det er noe på gang for deg iallfall :) Du må huske å oppdatere her etterhvert ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
skruttveig skrev (24 minutter siden):

Takk ❤️ nei, det er ikke helt kjørt, men brukte metode tidligtest, så føler det burde vært en supersvak strek isåfall hvis det skulle vært noe? Går og sjekker søpla som en uteligger innimellom, i tilfelle det skulle være noe synlig etter den har tørket, men nei 😕
Håper det er noe på gang for deg iallfall :) Du må huske å oppdatere her etterhvert ^^

Jeg skal oppdatere!😄 og det må du også! Håper på 2 streker for deg!

nå er jeg litt bekymret... tankene mine har svingt VELDIG helt siden el. Ene dagen er jeg overbevist om at det har klaffet og dagen etter bare «vet» jeg at det ikke gikk denne gangen heller. Så utmattende... grunnen til at jeg er bekymret nå er fordi at foruten de små milde stikkene i underlivet tidlig i morges så har jeg ikke kjent noen ting etterpå.... så da tenker jeg jo at løpet er kjørt. Har hatt regelmessige stikninger/murringer hver eneste dag og nå på 9 dpo så forsvinner det☹️ Noen som har erfaring med dette? Håper selfølgelig jeg kjenner mer resten av dagene mot ikm men tror ikke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7DPO her, vondt i venstre ben (spesielt om natten) tisser ofte og er mer opplagt noe som IKKE er vanlig for meg😂 har også murringer i magen og 3dpo så hadde jeg stikkinger i høyre eggstokk om man kan si det sånn🤪 krysser fingrene for alle her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fame skrev (1 time siden):

:vinke: Håper alle har det fint her i DPO land. Jeg er 3 DPO nå og venter spent  ^.^

Annemonemor skrev (13 minutter siden):

7DPO her, vondt i venstre ben (spesielt om natten) tisser ofte og er mer opplagt noe som IKKE er vanlig for meg😂 har også murringer i magen og 3dpo så hadde jeg stikkinger i høyre eggstokk om man kan si det sånn🤪 krysser fingrene for alle her inne

Lykke til begge to! 😄 jeg tror jeg tok sorgene litt på forskudd... ref mitt forrige innlegg. En liten stund etter jeg postet det fikk jeg de velkjente stikningene tilbake igjen. I underlivet/lysken mest, men også litt i magen. Så var jeg på toalettet og når jeg tørket meg kom det en liten flekk med friskt blod?! Det var litt mer blod på tørk nr 2 og etter tørk nr 3 var det borte igjen.. kan det være....😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...