AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #421 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja skjønner, dersom du hadde positiv ELtest 10. april, vil jeg anta at du hadde eggløsning i går 11.04, og er 1 dpo i dag:) Lykke til i dpo-land! Anonymkode: f1904...e12 Da er det i så fall enda lengre å vente på svar. 😋 Uansett, har øm korsrygg denne runden, så håper det kan være et positivt tegn, men forberedt på negativ test. Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Danielle- Skrevet 14. april 2021 #422 Del Skrevet 14. april 2021 11 dpo og syns jeg kjenner på alt mulig av symptomer! Men det gjør jeg egentlig hver måned. Jeg har aldri vært noen tidligtester, alltid ventet til IKM (som er på lørdag for meg). Men har lest mange tråder her inne, og ser jo spennende ut... Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #423 Del Skrevet 15. april 2021 Hiver meg med her for første gang! 1dpo. Første syklus jeg testet etter El. Tidligere har jeg ikke hatt peiling pga ustabile sykluser etter pilleslutt. Men jeg ser jo i flo at vi har truffet EL i 2 av 3 sykluser (forutsett at alt er «normalt»). Dette er altså pp4 og ifølge premom hvor jeg la inn testene hadde jeg EL på cd 19. la inn aksjer cd 16 og cd 20. fikk ikke med samboer verken dagen før eller på selve El-dagen, så føler sjansen er liten... men den er i hvertfall der! Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 18. april 2021 #424 Del Skrevet 18. april 2021 Krysser fingrene for dere Er selv ca 6dpo i dag, har ikke brukt noen ELtester denne gangen, men etter kroppens signaler mener jeg det var mandag eller mulig tirsdag. Tenkte jeg skulle bare ta det med ro og ikke overtenke denne måneden, men etter litt lørdagsaction i går fikk jeg en bitteliten småblødning. Trodde jeg så det startet litt før, men er iallfall sikker på at det var ferskenfarget etter sex. Så jeg tenker jo mitt om det, kan det være festeblødning, eller bare en liten rift? 🤔 Var det lyst antydning til blod jeg så tidligere på kvelden, eller er det best å vente med å analysere ting til brillene mine er klar om en uke? ;D Tror jeg ikke skal teste meg før fredag, så det er jo bare 5 dager til, men man blir jo smågal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #425 Del Skrevet 18. april 2021 skruttveig skrev (8 timer siden): Krysser fingrene for dere Er selv ca 6dpo i dag, har ikke brukt noen ELtester denne gangen, men etter kroppens signaler mener jeg det var mandag eller mulig tirsdag. Tenkte jeg skulle bare ta det med ro og ikke overtenke denne måneden, men etter litt lørdagsaction i går fikk jeg en bitteliten småblødning. Trodde jeg så det startet litt før, men er iallfall sikker på at det var ferskenfarget etter sex. Så jeg tenker jo mitt om det, kan det være festeblødning, eller bare en liten rift? 🤔 Var det lyst antydning til blod jeg så tidligere på kvelden, eller er det best å vente med å analysere ting til brillene mine er klar om en uke? ;D Tror jeg ikke skal teste meg før fredag, så det er jo bare 5 dager til, men man blir jo smågal. Det er vanskelig å la være å overanalysere altså😂 sa det til meg selv etter 3pp. At NÅ skal jeg bare ta det som det kommer... er i dag 4 dpo og har allerede tatt meg selv i å google mulige «symptomer»😤😂 i går hadde jeg feks murringer hele dagen. Og etter jeg hadde lagt meg kjente jeg 3-4 ganske kraftige stikk på ventstre side....prøver å tenke at det bare e hormonelt, men håper jo såå.... venninnen min har nettopp fått baby. Som jeg skal besøke i kveld. Er såå misunnelig. Glad på hennes vegne selfølgelig, men veldig misunnelig😄 har ikke prøvd lenge i det hele tatt. Siden januar. Men merker allerede at det sliter på meg psykisk....jeg er veldig følsom og veldig sart som person når det gjelder mye. Når jeg fikk mensen forrige måned så sendte det meg rett ned i kjelleren i flere dager. Men det hjalp nok ikke at mensen kom samme dag som jeg skulle i babyshower til venninnen min...(koronavennlig shower altså) Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #426 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 14.18): Er i DPO-land nå, men aner ikke når eggløsningen var. Testet for mye, og tror jeg fikk positv eggløsningstest både 4, 8 og 10.april. Uansett, i alle fall DPO nå håper jeg. Har begynt å bli litt motløs, dette er min tredje PP. Men, ser at mange har prøvd mye lenger enn det og fått det til til slutt. Men, ønsker så intenst å bli gravid denne måneden, så har begynt å tenke negativt for ikke å "jinxe," som om det skal hjelpe. Tenker at "håper jeg ikke er gravid, puppene vil bli styggere/slappere, så mye styr med å fordele foreldrepermisjon, flaut at folk får vite jeg er gravid når jeg nærmer meg 40, vil ta for mye tid og energi etc.". Men innerst inne vil jeg jo være/bli gravid. Flere som prøver å forberede seg på negativt resultat ved å tenke på negative sider ved graviditeten? 🥴 Anonymkode: 56b43...9bf Du må nok ha mye mer tålmodighet når du bare har prøvd 3 mnd.. Jeg er mye yngre enn deg og har prøvd i snart 10 mnd uten hell!! Anonymkode: 019d4...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 18. april 2021 #427 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vanskelig å la være å overanalysere altså😂 sa det til meg selv etter 3pp. At NÅ skal jeg bare ta det som det kommer... er i dag 4 dpo og har allerede tatt meg selv i å google mulige «symptomer»😤😂 i går hadde jeg feks murringer hele dagen. Og etter jeg hadde lagt meg kjente jeg 3-4 ganske kraftige stikk på ventstre side....prøver å tenke at det bare e hormonelt, men håper jo såå.... venninnen min har nettopp fått baby. Som jeg skal besøke i kveld. Er såå misunnelig. Glad på hennes vegne selfølgelig, men veldig misunnelig😄 har ikke prøvd lenge i det hele tatt. Siden januar. Men merker allerede at det sliter på meg psykisk....jeg er veldig følsom og veldig sart som person når det gjelder mye. Når jeg fikk mensen forrige måned så sendte det meg rett ned i kjelleren i flere dager. Men det hjalp nok ikke at mensen kom samme dag som jeg skulle i babyshower til venninnen min...(koronavennlig shower altså) Anonymkode: 7b1f4...2e0 Ja det er virkelig lett å si hver måned "denne måned skal jeg IKKE tenke så mye på det!" men så skjer det noe uforutsett som dette, så blir veldig mye fokus på kalender og at tida må gå fortere SKjønner godt du går i kjelleren av dette, spesielt med så mye baby og graviditet rundt deg! Vi har prøvd siden desember, og det var først sist pp (4) at jeg klarte å ta en negativ test uten å grine eller føle at jeg hadde svelget en stor stein og bli slått hardt i magen.. den følelsen der altså! Så det går bedre jo lengre man er vant med det, men håper det slipper å komme flere mensen for meg eller for deg igjen nå! Får være måte på hvor vant man skal bli til å ta negative tester altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 18. april 2021 #428 Del Skrevet 18. april 2021 Har holdt litt avstand til denne tråden en stund nå, for å glemme ventingen litt 😅🙈 trur jeg er 10dpo i morgen, IKM på torsdag/fredag. Så nervepirrende å vente 😱 men uansett, dette er første pp siden januar at jeg ikke har noen mensmurring en uke før IKM 🙈 så aner ikke hvordan jeg skal tolke det 😅 vert kvalm til tider og litt vondt når jeg ammer storesøster 🙈 (pluss økt utflod🤢) lov å håpe på at noe skjer da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 19. april 2021 #429 Del Skrevet 19. april 2021 Så "dum" at jeg testa idag tidlig 😔 helt blenda, vet jo at det er tidlig å teste når man er ca 10dpo, men ble så nedstemt alikevell 🙄 man vil jo bare ha en positiv test 😔 Noen av dere som har testet nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash Skrevet 19. april 2021 #430 Del Skrevet 19. april 2021 Kanskjekanskje skrev (1 time siden): Så "dum" at jeg testa idag tidlig 😔 helt blenda, vet jo at det er tidlig å teste når man er ca 10dpo, men ble så nedstemt alikevell 🙄 man vil jo bare ha en positiv test 😔 Noen av dere som har testet nå da? Er fortsatt tidlig da! Krysser fingrene for deg 🤞🤞 Jeg testet i dag. Fikk denne 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 19. april 2021 #431 Del Skrevet 19. april 2021 Smash skrev (15 minutter siden): Er fortsatt tidlig da! Krysser fingrene for deg 🤞🤞 Jeg testet i dag. Fikk denne 😊 Ja, det er tidlig enda, så lov å håpe selv om det ser "mørkt" ut nå 😂 men veit jo det er mange som ikke får positiv test før IKM, så må prøve å ikke miste håpet 🙊 Gratulerer 🥰 hvilken dpo er du nå? Noen symptomer? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash Skrevet 19. april 2021 #432 Del Skrevet 19. april 2021 Kanskjekanskje skrev (5 minutter siden): Ja, det er tidlig enda, så lov å håpe selv om det ser "mørkt" ut nå 😂 men veit jo det er mange som ikke får positiv test før IKM, så må prøve å ikke miste håpet 🙊 Gratulerer 🥰 hvilken dpo er du nå? Noen symptomer? 😊 Ja det virker som det er veldig forskjellig i grunn! Jeg var igrunn forbredt på at det skulle ta lengre tid. Tusen takk! 🥰 I følge eggløsningstest som jeg tok så skal jeg være 9dpo i dag. Fra fredag/lørdag har jeg hatt ømme bryster, og de har kjentes hardere ut. Vært litt mer tørst enn vanlig og litt mer trøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #433 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg er 12 dpo, og kjenner absolutt ingen tegn til graviditet. De siste pp-ene har jeg kjent på murringer, vondt i brystene, osv, uten å være gravid. Så det at jeg ikke kjenner noe nå tolker jeg jo så klart som et positivt tegn 😂 Anonymkode: c66b1...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 19. april 2021 #434 Del Skrevet 19. april 2021 Smash skrev (1 time siden): Ja det virker som det er veldig forskjellig i grunn! Jeg var igrunn forbredt på at det skulle ta lengre tid. Tusen takk! 🥰 I følge eggløsningstest som jeg tok så skal jeg være 9dpo i dag. Fra fredag/lørdag har jeg hatt ømme bryster, og de har kjentes hardere ut. Vært litt mer tørst enn vanlig og litt mer trøtt. Så gøy 🥰 har en digital test liggende jeg også, så blir spennede å teste torsdag/fredag om mensen ikke kommer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 19. april 2021 #435 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er 12 dpo, og kjenner absolutt ingen tegn til graviditet. De siste pp-ene har jeg kjent på murringer, vondt i brystene, osv, uten å være gravid. Så det at jeg ikke kjenner noe nå tolker jeg jo så klart som et positivt tegn 😂 Anonymkode: c66b1...4ad Krysser fingrene for det 😁 jeg har heller ingen murringer, og de pleier komme en god stund før IKM, sikkert derfor jeg har et lite håp denne gang 🙊😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #436 Del Skrevet 19. april 2021 Kanskjekanskje skrev (23 minutter siden): Krysser fingrene for det 😁 jeg har heller ingen murringer, og de pleier komme en god stund før IKM, sikkert derfor jeg har et lite håp denne gang 🙊😅 Jeg har hatt en del murringer nederst i magen, men de har gitt seg nesten nå. Men er fremdeles øm i korsryggen, og kjenner meg litt svimmel og har hodepine. IKM er rundt 22.april, og har lest at hodepine og svimmelhet ikke kommer før evt. mye senere, om man er gravid. Kanskje jeg innbiller meg disse symptomene. 🥴 Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #437 Del Skrevet 20. april 2021 Smash skrev (13 timer siden): Er fortsatt tidlig da! Krysser fingrene for deg 🤞🤞 Jeg testet i dag. Fikk denne 😊 Gratulerer! Full klaff på første forsøk? Heldiggris😄 her har jeg fortsatt murringer men de har avtatt litt både i styrke og hyppighet. Men de kjennes annerledes ut enn vanlige mensmurringer.... som jeg forøvrig ikke pleier å få før et par dager før mens... ellers ingen symptomer og det tolker jeg igrunn som et godt tegn😂 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash Skrevet 20. april 2021 #438 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer! Full klaff på første forsøk? Heldiggris😄 her har jeg fortsatt murringer men de har avtatt litt både i styrke og hyppighet. Men de kjennes annerledes ut enn vanlige mensmurringer.... som jeg forøvrig ikke pleier å få før et par dager før mens... ellers ingen symptomer og det tolker jeg igrunn som et godt tegn😂 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Tusen takk 🥰 Ja, ble plutselig full klaff på første! Ikke forbredt på det i det hele tatt 😂😅Nå håper jeg bare at det holder seg der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #439 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 19.45): Du må nok ha mye mer tålmodighet når du bare har prøvd 3 mnd.. Jeg er mye yngre enn deg og har prøvd i snart 10 mnd uten hell!! Anonymkode: 019d4...385 Fikk mensen i dag, som jeg synes er veldig tidlig med tanke på at jeg muligens hadde eggløsning 10. eller 11.april. Har jeg kanskje for kort lutealfase til å bli gravid naturlig? Før p-pillebruk hadde jeg en syklus på ca 28 dager, nå er den visst rundt 25 dager. Fortvilet, jeg er 39 år og har liksom ikke så mye tid å miste. 😢 Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #440 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 22.32): Negativ test idag og 😔 kunne kanskje skimte en strek, men ville ikke tolket den som positiv. Er ca 12dpo idag, så er vell ingen sjanser for at det klaffet denne gang. Brukte rsfu test tidlig test, så den burde vell vise riktig nå dersom det skulle vert noe. Har ingen av de vanlige symptomene mine på at mensen er på vei heller, så er vel kroppen min som lurer denne gang. Anonymkode: e53d0...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå