Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Jeg går over til 11 DPO i morgen. Fremdeles helt sykt trøtt og veldig tunge og ømme bryster,  ellers ok. Pleier å være mer oppblåst rett før mens, så vi får se. Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Jente34 skrev (5 timer siden):

Her er vi over på IKM i morgen, ifølge FLO, men ikke tegn til spotting, noe som jeg alltid har 2 dager før mens. Ikke noe tegn til noe, eller noe annerledes em før, bortsett fra att jeg ikke fikk ned frokosten på søndag (kan ha sammenheng med en diger godteribolle som ble fortært kvelden før🤣) Krysser fingrene frem til eventuelt TR kommer🤞

Har du testa enda? 13dpo her. Tok en test 9dpo og 11dpo som var negative så kjenner ikke på så mye håp men man vet aldri 🙏 ikke har noe tegn til mensen vist seg heller. 

Anonymkode: 9578e...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du testa enda? 13dpo her. Tok en test 9dpo og 11dpo som var negative så kjenner ikke på så mye håp men man vet aldri 🙏 ikke har noe tegn til mensen vist seg heller. 

Jeg har ikke testet ennå, 14 DPO i dag ifølge FLO, men en annen app mener kun 13 og IKM i morgen. Kjennes ut som TR er på vei, så jeg får ta en avgjørelse om testing i dag eller ikke, er jo stengt på butikk/apotek i 2 dager nå😅

Krysser fingrene for deg, håpet er ikke ute før mensen er kommet🤞🐥🐤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Jente34 skrev (54 minutter siden):

Jeg har ikke testet ennå, 14 DPO i dag ifølge FLO, men en annen app mener kun 13 og IKM i morgen. Kjennes ut som TR er på vei, så jeg får ta en avgjørelse om testing i dag eller ikke, er jo stengt på butikk/apotek i 2 dager nå😅

Krysser fingrene for deg, håpet er ikke ute før mensen er kommet🤞🐥🐤

Krysser fingrene for deg også! 🤞😊 Symptomene på mensen og graviditet kan jo være ganske like 😊 ingen mensen her enda, men venter noen dager til med å teste siden jeg testa negativt for 3 dager siden 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her var ikm igår og ingen tegn til mens... bruker vanligvis å spotte brunt 3-5 dager i forkant også kommer mens på cd28-29. Tok test idag men negativ😔 sååå irriterende

Anonymkode: d57d0...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her var ikm igår og ingen tegn til mens... bruker vanligvis å spotte brunt 3-5 dager i forkant også kommer mens på cd28-29. Tok test idag men negativ😔 sååå irriterende

Kanskje du bare produserer HCG sent eller hadde eggløsning senere enn du trodde? 😊🤞 Så lenge mensen ikke er kommet enda er det håp! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kanskje du bare produserer HCG sent eller hadde eggløsning senere enn du trodde? 😊🤞 Så lenge mensen ikke er kommet enda er det håp! 😁

Håper det😊 usikker på når eggløsning var nøyaktig. Men vanskelig å være tålmodig🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null spotting, null mens, IKM i dag, hart vært på dagen siste 5 mnd. Mensmurringer og bryst som er såpast såre att sportsbh ikke funker lengere. 

Ikke tatt noen test ennå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente34 skrev (2 minutter siden):

Null spotting, null mens, IKM i dag, hart vært på dagen siste 5 mnd. Mensmurringer og bryst som er såpast såre att sportsbh ikke funker lengere. 

Ikke tatt noen test ennå😊

Oi hvordan holder du ut..? Spennende i alle fall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Oi hvordan holder du ut..? Spennende i alle fall!

Nei jeg har gitt meg til lørdag, har ikke mens kommet da skal jeg ta en test. Vært nok negative tester siste periodene, så nå tenkte jeg att jeg gidder ikke😅 men magefølelsen er der, og den har vært der før noen positiv test hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO og kjenner absolutt ingenting denne gangen, sist pp ble jeg gravid og hadde veldig ømme pupper, noen dråper blod og masse stikking - så har ikke en god følelse denne gangen 😑

Spent på deg @jente34 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jugde visst sist. Jeg er 11 DPO i dag. Aner ikke om symptomene mine er graviditet eller pms.. 😕 I dag har jeg litt vondt i korsryggen. Det pleier jeg ikke ha. Noen som har opplevd smerter i ryggen som graviditetstegn?

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selma89 skrev (3 timer siden):

10 DPO og kjenner absolutt ingenting denne gangen, sist pp ble jeg gravid og hadde veldig ømme pupper, noen dråper blod og masse stikking - så har ikke en god følelse denne gangen 😑

Spent på deg @jente34 🙏

Takk for det, begynner og kjenne spenningen selv også nå😅 fortsatt null mensen, mye murringer, masse lotionaktig utflod og 2 ømme bryster, småkvalm men det er jeg ofte til vanlig også🤔 

Jeg håper på deg jeg, veit ingenting før mensen ikke dukker opp❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente34 skrev (8 minutter siden):

Takk for det, begynner og kjenne spenningen selv også nå😅 fortsatt null mensen, mye murringer, masse lotionaktig utflod og 2 ømme bryster, småkvalm men det er jeg ofte til vanlig også🤔 

Jeg håper på deg jeg, veit ingenting før mensen ikke dukker opp❤️

Hold oss oppdatert  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

5 dpo i dag og 98% sikker på at det har klaffet 🥰 Kjenner den typiske stikkinga nederst i magen og er sinnsykt trøtt. Gleder meg til å ta test!! 

🌺

Anonymkode: 09538...794

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo i dag, ømme pupper og nipler, trøtt og veldig med murring og stikkinger nederst i magen. 
har ikke helt trua på denne syklusen da, men har håp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har sportsbh blitt byttet ut med en gammel ammebh nå, klarer ikke gå med noe som klemmer. 15 DPO og ingen tegn til mens🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er på mellom 20 dpo og 12 dpo. Jeg er ikke en aktiv prøver, og er usikker på når jeg faktisk hadde eggløsning. Husker jeg hadde eggløsning utflod, det kunne ha vært når som helst i de 20 siste dagene i mars. Jeg hadde sex 4 ganger mellom de dagene og husker at jeg hadde eggløsningsslim ihvertfall 2 av de gangene etter sex, så tror det kanskje er en mulighet at jeg er gravid. 😁 Har ikke fått mensen enda. Skal teste etter påskeferien. 
Er spent så har fulgt med på denne tråden. Jeg hadde skikkelig såre nippler i en uke, det gikk bort og nå er de litt såre når jeg klemmer dem. Leste at en hadde samme symptom og testet positivt etter å ha såre nippler. 

Anonymkode: 46dca...2c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 dpo i dag og testet negativt på CB ukesstav, så da tenker jeg det er over og ut for denne perioden  :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...