Gå til innhold

Så jeg syner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Munnbind?

Anonymkode: d8f5f...099

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Du var ikke på en trip?

Nei, hadde ikke tatt noe. Ts

Anonymkode: e1a40...11b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sikker? Personen hadde nesten øynene lukket hele tiden. Personen hadde en tlf. Ts

Åndene har indre syn. Derav lukkede øyne.  I begynnelsen kan de ha normale ting som telefon, slik at du lettere venner deg til dem.

Anonymkode: 2496a...027

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Munnbind?

Anonymkode: d8f5f...099

Nei, personen hadde ikke munnbind. Hele ansiktet så ut som det var laget av hud. Ts

Skrevet
Hannah80 skrev (4 minutter siden):

Ingen av dem hadde hestehode , og hadde tenner som dekket hele ansiktet.  Seriøst! 

Er jo ikke sikkert beskrivelsen til TS er helt dekkende for slik det var i virkeligheten! Vet da at ingen av de så slik ut!!!! Poenget her er jo å finne ut og hjelpe/realitetsorientere TS!

Anonymkode: 1e908...3d1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åndene har indre syn. Derav lukkede øyne.  I begynnelsen kan de ha normale ting som telefon, slik at du lettere venner deg til dem.

Er de farlige? Ts

Skrevet

Er jo ikke sikkert beskrivelsen til TS er helt dekkende for slik det var i virkeligheten! Vet da at ingen av de så slik ut!!!! Poenget her er jo å finne ut og hjelpe/realitetsorientere TS!

Anonymkode: 1e908...3d1

Takk, skal sjekke det ut. Ts

Skrevet

Er de farlige? Ts

Som jeg skrev lengre oppe: nei. De passer på og tjener deg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som jeg skrev lengre oppe: nei. De passer på og tjener deg.

Men det skremte meg. Ts

Skrevet

Men det skremte meg. Ts

Da vil du ikke se dem igjen. De trekker seg unna dem som redde og ikke åpner opp. De inviterer, du velger,sort of,,,

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du kan ha sett en tjenende ånd. Disse er fra mellomdimesjonene, og de er ufarlige, men rare. De tar på seg et rart uttrykk for dem som skal oppfatte dem... Velsignet være.

Ts sliter psykisk fra før, skriver h*n. Og er redd for psykose. Hadde det vært meg, så hadde ikke svaret ditt beroliget meg, for å si det slik . 

• Liker 9
Skrevet
Hannah80 skrev (12 minutter siden):

Ts sliter psykisk fra før, skriver h*n. Og er redd for psykose. Hadde det vært meg, så hadde ikke svaret ditt beroliget meg, for å si det slik . 

Enig. Ble mere redd. Får ikke sove, klarer ikke å slutte å tenke på hva det var og det var så skummelt. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig. Ble mere redd. Får ikke sove, klarer ikke å slutte å tenke på hva det var og det var så skummelt. Ts

Går du på noe form for medisiner?

Anonymkode: 2b08f...6f0

Skrevet

Kanskje personen brukte en heldekkende maske? Eller kanskje et litt morsomt munnbind? Hvordan kunne du se tennene så godt? Satt personen og gapte til deg? Smilte? Satt personen langt unna? Legg ut en tegning av hvordan personen så ut (uten altfor mange detaljer så klart, men hva du mener med tennene).

• Liker 2
Skrevet

Ok, unnskyld. Kan det være karnevall da?  Noen som kledte seg ut?

• Liker 1
Gjest EndaEnGang
Skrevet

Jeg kan se for meg hva du mener, og tror det kan være en eller annen form for sykdom eller syndrom. Men jeg kan ikke navnet på noen så kommer ikke på noen eksempler.

At de andre på bussen ikke lot til å merke noe kan like gjerne være av den høflighet. Jeg prøver iallefall å ikke glo dersom noen åpenbart ser veldig rare ut.

Skrevet

Tenker det kanskje har vært hallusinasjoner. Men det er jo vanskelig å si. Jeg jobber med mennesker med ulike syndromer og andre funksjonsnedsettelser, og har aldri sett noen slik du beskriver. Men nå har jo ikke jeg sett alt heller så klart🙂 Har du prøvd å google deg litt frem? 

Anonymkode: 3bc6b...3ac

Skrevet

Det finnes også ansiktsmasker som har store tenner og "hud", slik at det går i et med huden. Jeg tenker det kan ha vært noe sånt. Googlet litt for deg, og det finnes ikke noe syndrom hvor man har en munn som dekker nærmest hele ansiktet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Går du på noe form for medisiner?

Anonymkode: 2b08f...6f0

Nei. Ts

Skrevet
CorvusCorax skrev (7 timer siden):

Kanskje personen brukte en heldekkende maske? Eller kanskje et litt morsomt munnbind? Hvordan kunne du se tennene så godt? Satt personen og gapte til deg? Smilte? Satt personen langt unna? Legg ut en tegning av hvordan personen så ut (uten altfor mange detaljer så klart, men hva du mener med tennene).

Ja, tenker å lage en tegning idag. Tror ikke det var noe maske , fordi det så helt ekte ut. Personen satt og smilte hele tiden, ikke til meg men generelt. Jeg så bare øynene fordi personen hadde så store tenner at det dekte hele ansiktet. Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...