AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Del Skrevet 21. januar 2021 Hei dere damer 🙋🏼♀️ jeg bare lurer på om noen har opplevd "falsk mensen" i starten av en graviditet før? Dvs. En blødning som du trodde var mensen, men så var du gravid likevel? Jeg har fått det jeg tror er starten på mensen, men blødningen har ikke tatt seg opp og jeg har utrolig milde smerter i forhold til det jeg pleier, kun litt vennlig murring. Har også veldig ømme bryster, god luktesans og opplevd litt brekningsfornemmelse helt ut av det blå. Tok en graviditetstest for et par dager siden og den var negativ. Kan selvfølgelig kjøpe en til siden jeg lurer så fælt, men blir bare så nysgjerrig på om noen har opplevd dette? Fått "mensen" også likevel vært gravid? Dumt å få opp forhåpningene men jeg klinger meg til håpet før mensen setter igang for fullt 🙈😵 Og har aldri hatt ømme bryster samtidig med mensen før? Kun rett før, men det har gitt seg med første blødningsdag. Pleier dere å ha ømme bryster under selve menstruasjonen? Anonymkode: e1eb6...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg hadde det. Blødde i 3 dager, og var sikker på at der var mensen. Jeg prøvde ikke å bli gravid, så tanken slo meg ikke før puppene plutselig ble mye større. Anonymkode: 97c8f...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg hadde det i begge de to svangerskapene som gikk bra. Jeg hadde sterke menssmerter (nesten mer enn vanlig), men blødningen var ganske mye mindre enn vanlig (jeg blør mye til vanlig). Jeg hadde ingen tegn til graviditet, heller tvert i mot. Blant annet forsvant ømheten i brystene da blødningen startet, begge ganger. Men tydelig forsterket luktesans og "uggenhet" var de første symptomene utover den rare blødningen, og kom to uker senere. Anonymkode: f5038...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. januar 2021 #4 Del Skrevet 22. januar 2021 Jeg opplevde dette en gang. Fikk "mensen" en dag før tiden, så jeg rakk aldri teste for graviditet. Gikk bare i kjelleren. Blødde i 3 lange og hele dager, skiftet bind ofte. Var egentlig likt som en vanlig mensen, så jeg trodde ikke et øyeblikk at jeg var gravid. Men fant ut av det da jeg to uker senere skulle begynne med EL-testing. Fikk sjokk da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Del Skrevet 22. januar 2021 Fikk en rar mensen sist, blødde mye mindre en vanlig.. Har aldri hatt en sånn mensen før men var likevel ikke gravid 😢 Anonymkode: 34c0e...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Del Skrevet 22. januar 2021 Ja! Jeg opplevde nettopp dette. Jeg tok en graviditetstest 9 dpo, altså noen dager før forventet mens, som var positiv. Begynte å blø en time senere, så regnet bare med det var mensen som kom tidlig. Blødde 4-5 dager, mye. Skulle begynne å teste for eggløsning, og testen var knallpositiv med en gang, så jeg tok en graviditetstest for sikkerhets skyld, som også var klart positivt! Trodde ikke på det, og har vært å målt hcg hos legen. Jeg er gravid i uke 6 nå! 😊 Anonymkode: 6c6a6...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Del Skrevet 22. januar 2021 Wow så mange som har opplevd dette! Jeg har smerter nå og blør mye, så det er nok ikke noen baby her likevel, mensen var bare treig i oppstarten tror jeg.. meeen kan jo håpe... Eller ikke. Kan heller bli positivt overrasket i såfall! Så kjedelig når det ikke klaffer. Fascinerende dere som har opplevd å likevel være gravide! Fantastisk 😍 Håper så mye på en liten spire snart 😕💓💓 Anonymkode: e1eb6...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå