Gå til innhold

Rareste erfaringene med nettdating?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, det var følelsen jeg fikk. Følte egentlig at han ikke hadde respekt for meg når han tulla vekk hvert forsøk jeg gjorde på å bli kjent. Men tenkte også at han bare var så tullete, noen er jo det. 

Anonymkode: a4b9d...483

Humor eller ikke, det vil jo ta ekstremt lang tid å bli kjent med folk hvis man holder på sånn. For meg høres det egentlig ut som han var ute etter å så i hjel litt tid, ikke som han faktisk var interessert i å date. Og så tenkte jeg først at dette må jo være en veldig ung person, helt til jeg så på innlegget på nytt og begge er sent i 30-årene ...

Men han sa jo at han var dårlig på alt, så da inkluderer vel det flørting og sosiale relasjoner også ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hillbill skrev (25 minutter siden):

Jeg chattet en stund med ei som virket hyggelig og oppegående. Da vi til slutt møttes viste det seg at bildene på profilen var tatt for sikkert 10 år og 50 kg siden...

Personlighet trumfer normalt kroppsfasong og alder, men jeg liker dårlig at noen gir seg ut for å være noe helt annet enn de virkelig er. Det ble en veldig kort date.

Det verste er at det ikke er så uvanlig. Lever de virkelig i den villfarelsen at sånt er greit? Dvs. de gjør sikkert det, og så fortsetter de livet med å klage over hvor overfladisk nettdating og mannfolk/damer er. Lurer på hvordan sånne reagerer hvis de møter en som gjør akkurat det samme?

Skrevet
ti10 skrev (1 time siden):

Det verste er at det ikke er så uvanlig. Lever de virkelig i den villfarelsen at sånt er greit? Dvs. de gjør sikkert det, og så fortsetter de livet med å klage over hvor overfladisk nettdating og mannfolk/damer er. Lurer på hvordan sånne reagerer hvis de møter en som gjør akkurat det samme?

Jeg skjønner ikke at de vil seg selv så vondt. De må jo vite at det pynter i overkant mye på sannheten. Hvorfor ikke bare være ærlig mht kropp, utseende og alder? På et eller annet tidspunkt vil man jo møtes, og da går man jo på den ene  smellen etter den andre. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke morsom, men heller temmelig creepy 

En fyr jeg ble kjent med på mIRC da jeg studerte og bodde alene på hybel. Thomas. Vi ble venner på NSN messenger, datidens svar på Facebook. Han var hyggelig og vi hadde mye morsom smalltalk over lang tid. Plutselig  ut av det blå spør han om kan få adressen min. Jeg: hvorfor? Han: bare gi meg adressen din. 😊  Jeg: ikke uten grunn og jeg vil vite hvorfor. Han: fordi jeg vil ha sex. Jeg er kåt og trenger noen å ligge med og jeg vet at vi begge bor i Trondheim. Vi skalpule.  Jeg nektet å gi adressen min og da skrev han: jævla stygge lurermus,  hore,  jeg skal ha sex NÅ. Bare blokker meg du ,haha. Jeg har navnet ditt og da kan jeg lett finne ut hvor du bor gjennom telefonnummeret ditt og som sagt bor vibm begge i Trondheim.

Jeg var livredd den natten,men ingenting skjedde og jeg har aldri hørt fra Thomas igjen 😨

Anonymkode: a4c4d...5c6

• Liker 5
Skrevet

Fikk akkurat en sur melding av en fyr som var snurt fordi jeg ikke svarte i løpet av en halvtime. Greit at de viser hvem de er raskt. Blokkér og gå videre.

Anonymkode: 3bc25...865

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 4
Skrevet
Hillbill skrev (På 22.1.2021 den 14.25):

Jeg chattet en stund med ei som virket hyggelig og oppegående. Da vi til slutt møttes viste det seg at bildene på profilen var tatt for sikkert 10 år og 50 kg siden...

Personlighet trumfer normalt kroppsfasong og alder, men jeg liker dårlig at noen gir seg ut for å være noe helt annet enn de virkelig er. Det ble en veldig kort date.

Særlig. Hadde personlighet betydd mer for deg, hadde du gitt henne en sjanse enda hun ikke så ut som på bildene. Jeg har gått videre før og vært tiltrukket av en mann som ikke så ut som på bildene. 

Anonymkode: 9ce88...316

Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Det mest klassiske er jo folk som beskriver seg selv helt annerledes enn de egentlig ser ut, og/eller bruker gamle bilder. Når du møter dem, er de nærmest ugjenkjennelige. Ved flere ulike anledninger har jeg avtalt et møte med menn jeg har chattet med, og sett bilder av, hvor jeg gikk rundt og speidet i lokalet uten å se noen som liknet. Når de så kom bort og lurte på om jeg er xxxxx, så forsto jeg jo at de hadde løyet til meg. Dårlig utgangspunkt. Noen tenker kanskje at, "pytt, når hun først møter meg, klarer jeg nok å sjarmere henne, selv om jeg har lagt på meg 30 kilo eller mistet alt håret på de 10 årene som har gått siden bildene ble tatt..." 

Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, har hatt noen rare og merkelige erfaringer. 

Ble kontaktet av en mann i 20-årene. Jeg er i slutten av 30-årene. Han skrev at han var jomfru og spurte om jeg kunne hjelpe han med å få erfaring med damer. Ble ikke noe av det :P

En annen gang ble jeg kontaktet av en mann i 60-årene. Skrev først at jeg ikke var interessert, men så begynte han å skrive at han tok kontakt med meg fordi han ønsket seg barn. Avslo det også (merkelig nok). 

Jeg er ganske høy, så ble kontaktet av en som spurte om hvor sterk jeg var og at han ville prøve å ta meg. Eh? Svarte ikke mer til han. 

En annen gang chattet jeg med en fyr som skulle kverulere på alt jeg skrev og få med selvskryt på ting han hadde gjort osv. Det gadd jeg ikke og avslo på en høflig måte. Da skulle han kverulere på det også. Skrev da noe sånt som at jeg ikke synes han var særlig hyggelig og at han fikk respektere at jeg ikke ønsket mer kontakt. Han virket ganske sær uansett.

Skrevet

Snakket med en fyr som jobbet på ungdoms institusjon. Han var 35 år gammel og virket som han hadde alt på stell. Stort hus han pusset opp selv, bil også var han veldig kjekk og godt trent. Jeg tenkte jo litt over det når han sa han hadde vært singel i snart 5 år. En sånn type mann er ikke singel i 5 år tenkte jeg... og uten barn og alt i den alderen. 

Vi snakket i en ukes tid, men var flere ting jeg reagerte på ved måten han snakket på. Han sa f.eks "ungdommen føler seg trygge meg meg, jeg er stor jeg vet du" og "jeg blir så glad i dem vettu... stakkars hu ene jenta.... 15 år gammel.... ikke hatt det lett... hver morgen vekker jeg henne på sengen med skolebrød og stryker henne på ryggen til hun våkner".

Jeg tenkte... det er jo ikke vanlig praksis å sitte på sengekanten til 15 åringer på institusjon og stryke de på ryggen... men jeg bare tenkte at han sikkert bare er snill. Men veldig rart. 

Videre så spurte han meg om hvordan jeg trives i jobben min som også er i helse også sa jeg at jeg trives godt. På det ene stedet er det veldig rolig, men kan være ganske slitsomt det andre stedet pga mye utagering. Også svarte han: ja, jeg kjenner til det. Noen ganger har man bare lyst til å gi dem kniven. 

Ble helt sjokkert jeg... jeg sa at ok. Da er du nødt til å bytte jobb. Også sa han: HAHA prøv å jobbe i det yrket i 15 år du! Så får du en annen tone!!!! 

Også sa jeg bare noe om at jeg håper det er kødd, men allikevel kødd eller ikke... så er det bare ikke morsomt å spøke med, også spesielt til en fremmed på nettet. Hva forventer du at jeg skal svare: høhø... jaass! Bare la de gå å drepe seg sjøl. Helt enig ass. Nei... 

Også klikka det helt for han, begynte å finne meg på alle sosiale medier og skrive meldinger til meg etter som jeg blokkerte han på et og et sted. Masse stygge ting om meg. Skikkelig aggressiv!!!! Hadde tenkt å møte han dagen etter, er SÅÅÅÅ glad dette kom frem. Fyy faen. 

Anonymkode: a1960...8f5

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Særlig. Hadde personlighet betydd mer for deg, hadde du gitt henne en sjanse enda hun ikke så ut som på bildene. Jeg har gått videre før og vært tiltrukket av en mann som ikke så ut som på bildene. 

Her er det jo nettopp personligheten som teller mest. Det er den uærlige og manipulerende personligheten som gjør at de blir avvist. 

Anonymkode: 76c25...519

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 1.46):

Her er det jo nettopp personligheten som teller mest. Det er den uærlige og manipulerende personligheten som gjør at de blir avvist. 

Dette!
Akkurat derfor ble det en kort date.

For meg er det helt uaktuelt å ta det videre når personen bak tastaturet gir seg ut for å være noe helt annet enn det som dukker opp i virkeligheten.

• Liker 3
Skrevet

Mange år siden dette, men en mann jeg møtte via Sukker. Første date ville han på en cafè og bestilte seg noe pasta. Han spiste som en hund, uten kniv og gaffel og lagde mange rare lyder. Han spurte om jeg likte at menn suttet på tærne mine, for han hadde fotfetish. Også elsket han matchende sminke og neglelakk på daner. Ble med den daten for å si det sånn.. 

Anonymkode: 7ad8e...aad

• Liker 4
Skrevet

Har flere rare erfaringer. Det kryr av dårlige og sure menn der ute som tar problemene sine utover meg. Og som er useriøse og tafatte.

mange ser ikke ut som på bildene sine heller og er uattraktive.

han siste jeg datet i våres ble jeg forelsket i. Han var ikke ærlig om at han bare var ute etter noen å ligge med og selskap. Han var bastant på at han skulle ha noe seriøst, enda det stod i profilen at han ville se hva som skjer og at han oppførte seg rart overfor meg. 

når jeg konfronterte han med ting ble han sint og ville ikke møtes mer, dette beviser også at han er useriøs. Han brukte også en rar påstand om at han ikke ville at noen skulle møte ungene osv før ting var stabilt eller personen var stabil overfor han. Vi hadde datet såpass lenge og jeg er en stabil, fornuftig og bra dame med gode verdier, så dette var bare rart. Vi hadde et bra forhold også som var stabilt og rolig helt til han var mye opptatt, åpnet meldingene, men svarte ikke før dagen etter, var aktiv på datingappene enda han bastant mente han ikke var det, holdt ikke løftene han gav om å gå tur og sånt enda det var hans forslag. Det var bare kveldene hver lørdag eller fredag jeg kunne komme og det var mas om sex. Han tråkket også over grensene mine og presset meg til sex for fort enda jeg ikke ville så tidlig og var nede i trusa mi uten lov. 

jeg tipper han behandler alle damer like dårlig. Den dagen han møter en dame med dårlige verdier og som er like søppel som han selv, så er de samboere, får møte barna rimelig kjapt tror jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 1.46):

Det er å dømme folk å kalle noen du ikke kjenner for en manipulerende og uærlig personlighet. Man kan ikke noe for at man ikke ligner på bildene alltid. Jeg selv klarer ikke å ligne meg selv på bilder som i virkeligheten. Væremåten og sånt ser man heller ikke på bildene som også utgjør attraktivitet.

men hvis denne dama du avviste var overvektig, eller en helt annen kropp eller hårsveis på bildet, så skjønner jeg at du blir irritert. Men folk kan gjøre sånt pga usikkerhet og ikke alltid fordi de er manipulerende og slemme. Jeg traff en mann selv som var utrolig flink til å framstå som slank på bildene, snappene, videoene han sendte meg, han så også slank ut når vi gikk tur(flink til å kle seg riktig), den dagen vi hoppet til sengs hadde han en slapp, stygg og overvektig kropp, følte meg skikkelig lurt. Han som var så trent og slank. Han løy om alt og tok han i å lyve om mye. Han løy til og med om at han var glad i turer og var aktiv og sånt. For han møtte opp med jeans og andre klær. Han dro og kjøpte treningssko når han traff meg... han var en skikkelig dritt med andre ord, pga han så sliter jeg med å stole på menn/folk og har problemer med å gå på nye dater... han presset meg til sex og gjorde mye dumt. Han har to små barn også, jeg konfronterte han med alt dette og sa at jeg synes jeg fortjener bedre, at han er forkastelig og ufyselig og at hvis han ikke lærer av dette så får han barnevernet på døra snart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):Han har to små barn også, jeg konfronterte han med alt dette og sa at jeg synes jeg fortjener bedre, at han er forkastelig og ufyselig og at hvis han ikke lærer av dette så får han barnevernet på døra snart.

Virkelig dramatisk å true en med barnevernet fordi han er en lat pudding uten treningssko 😂😂😂😂

Anonymkode: 6979d...d0d

• Liker 6
Skrevet

Anbefaler å følge Tindermareritt på Insta for en god latter over alt folk får seg til å skrive der.😉

Anonymkode: d4c96...ece

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 17.20):

Det er jo nettopp personligheten hennes som ikke er ærlig. 

Anonymkode: 5fd37...e5f

• Liker 2
Skrevet

Snakket med en kvinne i noen dager, og hun virket veldig hyggelig. Vi avtalte en kaffedate.

Jeg satt klar på kafféen og ventet. Var litt tidlig ute. Så får jeg helt ut av det blå en melding fra henne om at dersom vi skal møtes, så må jeg betale henne for det.

Jeg blir naturligvis fly forbanna, og sier at jeg ikke er interessert i en prostituert. Hun sier at hun ikke er prostituert... Jeg sier "takk for at du sløste bort tiden min", og sluttet å svare henne.

Anonymkode: dccaa...b1a

• Liker 5
Skrevet

Møtte en fyr på ca. 40 år via tinder for noen år siden. Var selv ca. 30 på den tiden, og han virket glad for å møte meg, sa jeg var pen etc. Han var advokat sa han, og neste date møttes vi hos ham. Vi gikk tur, og han laget middag. Vi hadde sex og jeg overnattet. Ble litt skuffet over sexen, og tenkte at jeg ikke ville møte ham igjen.

Vel, min beslutning om å ikke møte ha igjen ble ikke noe svakere neste dag da han ringte meg....Da fortalte han meg at han var sykemeldt for tiden, og at han hadde angst for å få HIV/aids. Vi brukt kondom, men han var likevel på gråten da han ringte og spurte meg -du har vel ikke HIV, vær så snill og si at du ikke har HIV! Jeg svarte at nei, jeg har ikke HIV, eller noen andre sykdommer for den saks skyld.

Han virket lettet, men likevel bablet han om at han hadde lest at iblant er ikke kondom bra nok beskyttelse mot HIV. Jeg gjentok at jeg ikke hadde HIV. Han gråt og lurte på om jeg kunne være så snill og ta en HIV-test.....Jeg sa at nei, det trengte jeg ikke, og jeg sa jeg syntes han var ekstrem og at vi ikke burde møtes igjen.

Han sa gråtkvalt at joda, han fortstod at dette ble litt mye, og spurte igjen om jeg hadde HIV eller ikke. Han trengte å høre det igjen. Jeg takket for meg, og sa ha det.

Hadde nesten fortrengt denne lille historien, men må le når jeg tenker tilbake på denne ekstreme fyren som virket ganske normal men plutselig viste seg å være et nervevrak. 😂

Anonymkode: e94b4...221

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...