AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Hei, Håper dere kan dele noen morsomme historier fra nettdating. Kansje dere har hatt noen rare opplevelser med chatting? Jeg snakket med en som begynte med at "han var dårlig på alt" ( vi er sent i 30 åra begge to) Jeg tenkte det var litt uvanlig å si, så jeg ble litt fascinert. Så da spurte jeg, ja, du er dårlig på alt? Ja, sa han. og ikke noe mer om det. Litt rart, tenkte jeg, men ok. Kult med en fyr som ikke skryter meningsløst liksom. Videre chattet vi om litt forskjellig, og det slår meg at denne fyren BARE skal drive å tulle. Spør jeg om noe, så svarer han noe, og så sier han at han tuller. Feks; Liker du å gå på skøyter? Så sier han noe ala " ja, går på skøyter hver helg". Og så "tulla!" Og så blir det jo ikke mer avklarende info. Ikke mer "liker det av og til, men mest ski, hva med deg." Ble jo ikke kjent med fyren i det hele tatt, hver gang han sier noe, så er det "tulla" etterpå. 🤡 Sånn holder han på hele tiden, og jeg blir skikkelig irritert. Er du slik hele tiden, spør jeg han, og så sier han at lol han har ikke vært seg selv i det hele tatt når vi har skrevet han! Da ble jeg så sur. Føler at jeg snakka med et nett-troll, liksom. Ikke jeg heller sa jeg, og så "tulla!" Jeg endte opp med å blokkere fyren. Noe så slitsomt!! Anonymkode: a4b9d...483 10
Sykkelkopp Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Dene fyren har gått fra å være gøy til å være klovn eller sirkusartist. En performer som prøver for hardt å underholde deg. 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Sykkelkopp skrev (1 time siden): Dene fyren har gått fra å være gøy til å være klovn eller sirkusartist. En performer som prøver for hardt å underholde deg. Underholde meg? Er det underholdende om du spør "Synes du det er fint å dra på teater?" "Ja jeg er faktisk skuespiller" "Å?" "tulla!!!!" "Ok..hva med hobbyer da?" "Har ingen hobbyer, får ikke til noe." "aha.." "tulla!!" "ok, så du har hobbyer?" "nei! hehe. jo da." osv. Er det gøy? om og om igjen? Nei!! tulla. Anonymkode: a4b9d...483 8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Underholde meg? Er det underholdende om du spør "Synes du det er fint å dra på teater?" "Ja jeg er faktisk skuespiller" "Å?" "tulla!!!!" "Ok..hva med hobbyer da?" "Har ingen hobbyer, får ikke til noe." "aha.." "tulla!!" "ok, så du har hobbyer?" "nei! hehe. jo da." osv. Er det gøy? om og om igjen? Nei!! tulla. Anonymkode: a4b9d...483 Ok. Men hvorfor blir du så alternert ovenfor villt fremmede på nett bare fordi du og han ikke delte humor, Ts? Folk kan ha dårlig humor. Blir så dumt å la seg hisse opp sånn over småting. Anonymkode: da610...02b 2
Sykkelkopp Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Underholde meg? Er det underholdende om du spør "Synes du det er fint å dra på teater?" "Ja jeg er faktisk skuespiller" "Å?" "tulla!!!!" "Ok..hva med hobbyer da?" "Har ingen hobbyer, får ikke til noe." "aha.." "tulla!!" "ok, så du har hobbyer?" "nei! hehe. jo da." osv. Er det gøy? om og om igjen? Nei!! tulla. Anonymkode: a4b9d...483 Hvis samtalen gikk sånn så prøvde han ikke å underholde deg han bare kødder med deg og svarer kort fordi han har absolutt ingen interesse av å snakke med deg. Kanskje han føler for å ligge med deg en dag men that's it 7
Mona123 Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 Bare dropp folk som ikke eier folkeskikk. Ikke sløs din tid, jeg hadde droppet han allerede fra da han sa han var dårlig på alt. Usmakelig. Slett og blokk. 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 Ikke spesielt morsom historie kanskje, men har enda ikke møtt noen som er ganske lik på bildene de har på tinder. De har alle vært veldig forskjellige fra bildene. Pluss at en del lyver på seg forskjellige ting. Vekt, høyde, utdannelse, jobb, sivilstatus, bosituasjon og alt mulig egentlig. Dårlig måte å starte en relasjon. Så eksen på tinder og. Han hadde bilder som er 6-10 år gamle 😳 Anonymkode: 5800e...454 7
Visla Skrevet 21. januar 2021 #8 Skrevet 21. januar 2021 Møtte en, viste seg at alle bildene var 10-15 år gamle, kjente han knapt igjen. en inviterte meg på første date på en nudiststrand. Takket høflig nei. en på 38 år bodde hjemme i kjelleren hos mor og far. 7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #9 Skrevet 21. januar 2021 Har datet en dame som var helt ute og kjøre Alt hun gjorde var brudd på absolutt alt du ikke skal gjøre på en date. Snakket bare om seg selv hele tiden, brøt av midt i samtalene med meg og bare fortsatte og snakke om seg selv, pratet i vei om sin gale ex, og alt som var galt i livet hennes. For meg fremstod hun som mentalt ustabil. Nesten som jeg måtte le av det etterpå, jeg klarte og holde masken og stå ut daten. Pustet lettet ut på veien hjem. Damen var pen, men totalt ute og kjøre. Har datet noen lettere versjoner av dette her også, men denne tok "kaken". Hun ville treffes flere ganger, jeg orket bare ikke. Glad at jeg droppet det. Anonymkode: b4ad2...4c4 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #10 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har datet en dame som var helt ute og kjøre Alt hun gjorde var brudd på absolutt alt du ikke skal gjøre på en date. Snakket bare om seg selv hele tiden, brøt av midt i samtalene med meg og bare fortsatte og snakke om seg selv, pratet i vei om sin gale ex, og alt som var galt i livet hennes. For meg fremstod hun som mentalt ustabil. Nesten som jeg måtte le av det etterpå, jeg klarte og holde masken og stå ut daten. Pustet lettet ut på veien hjem. Damen var pen, men totalt ute og kjøre. Har datet noen lettere versjoner av dette her også, men denne tok "kaken". Hun ville treffes flere ganger, jeg orket bare ikke. Glad at jeg droppet det. Anonymkode: b4ad2...4c4 Kanskje hun var nervøs jeg blir sånn da.. Anonymkode: 9a311...a89 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #11 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ok. Men hvorfor blir du så alternert ovenfor villt fremmede på nett bare fordi du og han ikke delte humor, Ts? Folk kan ha dårlig humor. Blir så dumt å la seg hisse opp sånn over småting. Anonymkode: da610...02b Ja, samme svar til deg:) blir så dumt å svare på så passiv aggressiv måte, hennes mening. Liker du ikke det gå videre, lev og la folk leve🌞✌🏾 Anonymkode: 59c30...c72 2
SpeilEggos Skrevet 22. januar 2021 #12 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så eksen på tinder og. Han hadde bilder som er 6-10 år gamle 😳 Anonymkode: 5800e...454 Den er ouuuuch 😅😂 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #13 Skrevet 22. januar 2021 Sykkelkopp skrev (16 timer siden): Hvis samtalen gikk sånn så prøvde han ikke å underholde deg han bare kødder med deg og svarer kort fordi han har absolutt ingen interesse av å snakke med deg. Kanskje han føler for å ligge med deg en dag men that's it Ja, det var følelsen jeg fikk. Følte egentlig at han ikke hadde respekt for meg når han tulla vekk hvert forsøk jeg gjorde på å bli kjent. Men tenkte også at han bare var så tullete, noen er jo det. Anonymkode: a4b9d...483
Sykkelkopp Skrevet 22. januar 2021 #14 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, det var følelsen jeg fikk. Følte egentlig at han ikke hadde respekt for meg når han tulla vekk hvert forsøk jeg gjorde på å bli kjent. Men tenkte også at han bare var så tullete, noen er jo det. Anonymkode: a4b9d...483 Jeg er tullete men jeg svarer isåfall seriøst etterpå og spør henne og om jeg er interessert
LilleKlump Skrevet 22. januar 2021 #15 Skrevet 22. januar 2021 Jeg chatta med en fyr som jobba med toppidrettsutøvere som fysisk trener. Jeg spurte om han hadde noen tips til hvilke øvelser jeg burde kjøre for et ok fullkroppsprogram. Jeg fikk detaljert program tilbake i videoformat spilt inn på jobben hans, naken 😅 Det har vært gjenstand for mye latter og glede i min venninnegjeng (såklart aldri delt videre). Han likte å bli sett 🙈 15
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #16 Skrevet 22. januar 2021 LilleKlump skrev (11 minutter siden): Jeg chatta med en fyr som jobba med toppidrettsutøvere som fysisk trener. Jeg spurte om han hadde noen tips til hvilke øvelser jeg burde kjøre for et ok fullkroppsprogram. Jeg fikk detaljert program tilbake i videoformat spilt inn på jobben hans, naken 😅 Det har vært gjenstand for mye latter og glede i min venninnegjeng (såklart aldri delt videre). Han likte å bli sett 🙈 Dette høres ut som en kollega av meg😬😆 Anonymkode: a233e...9c6 2
Hillbill Skrevet 22. januar 2021 #17 Skrevet 22. januar 2021 Jeg chattet en stund med ei som virket hyggelig og oppegående. Da vi til slutt møttes viste det seg at bildene på profilen var tatt for sikkert 10 år og 50 kg siden... Personlighet trumfer normalt kroppsfasong og alder, men jeg liker dårlig at noen gir seg ut for å være noe helt annet enn de virkelig er. Det ble en veldig kort date. 8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #18 Skrevet 22. januar 2021 Jeg traff en via nettdatnig sånn midt i rettssaken etter Utøya. Han brukte hele daten som er forhør. Om mine politiske ståsted, hva ville jeg gjort i et sånt og sånt moralsk dilemma, skikkelig aggressiv og utrivelig. Så sa han at han hadde skrevet et manifest.. nemlig.. Så skulle han plutselig reise på tur med meg. Til London. Etter én date.. Det viste seg også at han hadde løyet på alderen, med nesten ti år. Han hadde i tillegg, viste det seg, da jeg fant etternavnet hans og fikk googlet ham, vært arrestert for bordellvirksomhet, og startet sin egen aksjon for å legalisere sex-salg. Anonymkode: caf8d...7ff 6
Svartfugl Skrevet 22. januar 2021 #19 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei, Håper dere kan dele noen morsomme historier fra nettdating. Kansje dere har hatt noen rare opplevelser med chatting? Jeg snakket med en som begynte med at "han var dårlig på alt" ( vi er sent i 30 åra begge to) Jeg tenkte det var litt uvanlig å si, så jeg ble litt fascinert. Så da spurte jeg, ja, du er dårlig på alt? Ja, sa han. og ikke noe mer om det. Litt rart, tenkte jeg, men ok. Kult med en fyr som ikke skryter meningsløst liksom. Videre chattet vi om litt forskjellig, og det slår meg at denne fyren BARE skal drive å tulle. Spør jeg om noe, så svarer han noe, og så sier han at han tuller. Feks; Liker du å gå på skøyter? Så sier han noe ala " ja, går på skøyter hver helg". Og så "tulla!" Og så blir det jo ikke mer avklarende info. Ikke mer "liker det av og til, men mest ski, hva med deg." Ble jo ikke kjent med fyren i det hele tatt, hver gang han sier noe, så er det "tulla" etterpå. 🤡 Sånn holder han på hele tiden, og jeg blir skikkelig irritert. Er du slik hele tiden, spør jeg han, og så sier han at lol han har ikke vært seg selv i det hele tatt når vi har skrevet han! Da ble jeg så sur. Føler at jeg snakka med et nett-troll, liksom. Ikke jeg heller sa jeg, og så "tulla!" Jeg endte opp med å blokkere fyren. Noe så slitsomt!! Anonymkode: a4b9d...483 Ja, det er slitsomt med folk som skal spøke bort alt. Jeg elsker humor og moro, men det må jo gå an å være genuin og seriøs innimellom også. 5
Svartfugl Skrevet 22. januar 2021 #20 Skrevet 22. januar 2021 Hillbill skrev (9 minutter siden): Jeg chattet en stund med ei som virket hyggelig og oppegående. Da vi til slutt møttes viste det seg at bildene på profilen var tatt for sikkert 10 år og 50 kg siden... Personlighet trumfer normalt kroppsfasong og alder, men jeg liker dårlig at noen gir seg ut for å være noe helt annet enn de virkelig er. Det ble en veldig kort date. Huff, skjønner ikke hvorfor folk gjør det der, de må jo forstå at folk blir skuffa. Man velger så klart heldige bilder, men 10 år og 50 kg...hjelp. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå