Hedy Lamarr Skrevet 20. januar 2021 #1 Del Skrevet 20. januar 2021 Ikke sikker på hvordan jeg skal beskrive dette. Men noen ganger når jeg skriver innlegg, forsvinner høyre del av boksen jeg skriver i ut i det «uendelige». Får ikke sendt inn innlegg, fordi det er ingen «send inn svar»-knapp i sikte. Innleggene over mitt upostede ligger ikke i avsnitt, men i én lang setning. Sender med tre eksempler på screenshot av dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. januar 2021 #2 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men vil bare tipse om hurtigtastene alt+s for å sende innlegg. Så slipper du å bruke knapp. Sånn mens du venter på at problemet skal bli fikset... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 21. januar 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men vil bare tipse om hurtigtastene alt+s for å sende innlegg. Så slipper du å bruke knapp. Sånn mens du venter på at problemet skal bli fikset... Takk 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 21. januar 2021 #4 Del Skrevet 21. januar 2021 Dette har jeg opplevd ganske mange ganger, og det har alltid latt seg løse av å laste siden på nytt. Eventuelt innhold i tekstboksen vil bli gjenopprettet når man åpner den på nytt. Etter all sannsynlighet påvirker det heller ikke innleggets struktur hvis man likevel poster disse tilsynelatende svært lange linjene - ved vanlig sidevisning vil jo linjene uansett brytes automatisk av nettleseren, avhengig av skjermoppløsning og/eller bredde på vinduet. Trolig vil innleggene se helt normale ut, og det vil bare bli mer rotete om man prøver å sette inn linjeskift manuelt. Man trykker enter på de samme stedene som man ellers ville ha gjort, altså kun for å markere skillet mellom avsnittene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 21. januar 2021 Jo, @Lord Friendzone, klar over det. Ville bare melde fra om en feil med forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå