Gjest sexysadie Skrevet 25. september 2002 #1 Del Skrevet 25. september 2002 Gratulere m morgendagen,Milla!!! Hilsen Sexy Sadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. september 2002 #2 Del Skrevet 25. september 2002 Takker bukker nikker og neier. Gleder meg veldig :-) Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 25. september 2002 #3 Del Skrevet 25. september 2002 GRATULERER MED MORGENDAGEN Milla! :D Klem x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 25. september 2002 #4 Del Skrevet 25. september 2002 GRATTIS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. september 2002 #5 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg henger meg på og GRATULERER MILLA MED DAGEN (selv om jeg egentlig allerede har gjort det). Hoppe danse snu oss omkring lalallalallaaallllaaaaaaaa.... ...hva vil du mere? GRATULEREEEEEEE....lalalalala.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. september 2002 #6 Del Skrevet 25. september 2002 Gratulerer fra meg også! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. september 2002 #7 Del Skrevet 25. september 2002 Gratulerer!! Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. september 2002 #8 Del Skrevet 25. september 2002 Gratulerer med dagen, Milla! :D Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 25. september 2002 #9 Del Skrevet 25. september 2002 Gratulerer så mye til en dame med ben i nesa!!!!!!!!!!! (Stå på!) Kos deg :D ! Klem fra LineA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 25. september 2002 #10 Del Skrevet 25. september 2002 Hurra for deg som fyller sitt år ja, deg vil vi GRATULERE bukke, nikke, neie - snu oss i kring. Ønske deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere? GRATULERER!! Kos deg i morgen (nå er det bare 1 time og noen minutter igjen) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. september 2002 #11 Del Skrevet 25. september 2002 Gratulerer med morgendagen, Milla! Håper du får en hyggelig dag :D Klem, Kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. september 2002 #12 Del Skrevet 25. september 2002 Gratulerer med morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 #13 Del Skrevet 25. september 2002 Grattis med dagen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 25. september 2002 #14 Del Skrevet 25. september 2002 Gratulerer så mye med 25 år Milla! (iallefall om ikke så meget lenge!) Men hvor kan jeg finne webkamera ditt da? Vel, jeg skal iallefall finne frem sangstemmen min jeg også... Hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står og se nå vi vil marsjere. Bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere Gratulere! Hørray! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. september 2002 #15 Del Skrevet 25. september 2002 Gratulerer med dagen! Og hvor er web-kameraet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. september 2002 #16 Del Skrevet 25. september 2002 Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 #17 Del Skrevet 25. september 2002 En halvtime over midnatt, og ikke noe kamera..? Hmmm.. det var dumt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misty unplugged Skrevet 25. september 2002 #18 Del Skrevet 25. september 2002 Endelig får jeg med meg en bursdag på rett dag og alt ting GRATULERER MED 25ÅRS DAGEN,MILLA!!!!!!! Ønsker deg alt godt :blunke: Masse klemmer fra Misty (som ikke gidder å logge inn, fordi det egentlig er lenge etter leggetid........) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2002 #19 Del Skrevet 26. september 2002 *I morgen fyller Milla 25 år og fra midnatt kan DU besøke hennes leilighet på nettet* Hva er adressen din da Milla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 26. september 2002 #20 Del Skrevet 26. september 2002 GRATULERER SÅ MYE MED 25 ÅRS DAGEN MILLA! Håper du får en fin dag :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå