Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #21 Del Skrevet 16. august 2005 Det er ganske tydelig at du er atheist og en person som ikke inser at menneskne selv er roten til at ondt... ← Ja sunamien var menneskers skyld, my mistake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Origo Skrevet 16. august 2005 #22 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg mener nå at tsunamien kom som følge av et jordskjelv langt ute på havet, jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #23 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg mener nå at tsunamien kom som følge av et jordskjelv langt ute på havet, jeg da. ← Som Gud lagde for å "more" seg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Origo Skrevet 16. august 2005 #24 Del Skrevet 16. august 2005 Da har man allerede sagt at det finnes en gud, eller flere guder. Slikt kan vi ikke vite, på noen måte, men vi kan tro og mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 16. august 2005 #25 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg ville spurt gud om h*n ville jeg skulle tilgi han/henne/whatever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongo Mongo Bongo Skrevet 16. august 2005 #26 Del Skrevet 16. august 2005 Helt utrolig at noen betviler at Gud er kvinne. *riste på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #27 Del Skrevet 16. august 2005 Gud er en Ånd en ånd er verken mann eller dame det er like idiotisk når kvinner sier Gud er hun som når mannfolk sier at Gud er han. Det er det mennesker må lære seg Gud er ikke et menneske Gud er en Ånd så det riktige og omtale Gud som vist man ikke skal si Ånd er ...DET.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 16. august 2005 #28 Del Skrevet 16. august 2005 henne ← Jeg ville spurt om det var greit om jeg fikk litt tid, så jeg kunne få lære av mine feil. (og mange, mange, mange andre ting ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå