Gjest Norge85 Skrevet 20. januar 2021 #1 Del Skrevet 20. januar 2021 Hei. Gyn ringte idag ang sædprøve til mannen og ga beskjed om at den ikke var helt normal. Han hadde litt lavt antall svømmere. Gyn skulle sende den videre til sykehuset og ringe oss opp igjen når det var klart. Jeg bare sitter igjen som et spørsmålstegn. Vil det være mulig for oss å få barn naturlig? Eller er ivf eneste løsning? Vi er i midten av 20årene. Noen som har erfaringer? Er ganske redd nå kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Del Skrevet 20. januar 2021 Norge85 skrev (Akkurat nå): Hei. Gyn ringte idag ang sædprøve til mannen og ga beskjed om at den ikke var helt normal. Han hadde litt lavt antall svømmere. Gyn skulle sende den videre til sykehuset og ringe oss opp igjen når det var klart. Jeg bare sitter igjen som et spørsmålstegn. Vil det være mulig for oss å få barn naturlig? Eller er ivf eneste løsning? Vi er i midten av 20årene. Noen som har erfaringer? Er ganske redd nå kjenner jeg. Så lenge han har svømmere så er det mulig å få på egen hånd. Nå vet vi jo ikke hvor lavt det er så et har jo sikkert noe å si også Anonymkode: 0239f...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norge85 Skrevet 20. januar 2021 #3 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så lenge han har svømmere så er det mulig å få på egen hånd. Nå vet vi jo ikke hvor lavt det er så et har jo sikkert noe å si også Anonymkode: 0239f...967 Ja det er helt sant, takk for betryggende ord☺️ Nei gyn sa ikke noe om det men mulig vi får vite det når vi blir ringt opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Del Skrevet 20. januar 2021 Litt lavt er jo ikke det verste som kunne skje Hadde blitt bekymra om det var veldig lavt eller at det var f.eks høy andel misformede svømmere. Anonymkode: d1e7f...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norge85 Skrevet 20. januar 2021 #5 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Litt lavt er jo ikke det verste som kunne skje Hadde blitt bekymra om det var veldig lavt eller at det var f.eks høy andel misformede svømmere. Anonymkode: d1e7f...40e Ja. Får vente til gyn ringer oss igjen. Kanskje vi får vite mer eksakt. Fikk aldri helt beskjed hvor lengr man burde vente med sædprøve fra sist samleie, så googla og fant noe ca dager. Leverte prøven i morges og hadde sist samleie på søndag. Vet ikke om det har noe innvirkning på resultatet? Jeg har vært helt nedstemt idag og har overtenkt. Men kan ikke ta sorgene på forskudd. 🤞🏼😉 takk for betryggende svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Del Skrevet 20. januar 2021 Norge85 skrev (2 timer siden): Ja. Får vente til gyn ringer oss igjen. Kanskje vi får vite mer eksakt. Fikk aldri helt beskjed hvor lengr man burde vente med sædprøve fra sist samleie, så googla og fant noe ca dager. Leverte prøven i morges og hadde sist samleie på søndag. Vet ikke om det har noe innvirkning på resultatet? Jeg har vært helt nedstemt idag og har overtenkt. Men kan ikke ta sorgene på forskudd. 🤞🏼😉 takk for betryggende svar! Ja, ikke ta på vei ennå Vi fikk beskjed om at svømmerne hadde litt nedsatt bevegelighet eller svømmehastighet eller noe. Men hovedproblemet lå hos meg. Fikk medisiner og ble gravid 👍 Anonymkode: d1e7f...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Del Skrevet 20. januar 2021 Det er fullt mulig så lenge svømmerne er svømmedyktige og ligger og later seg. Vet om et tilfellet hvor det faktisk ble sagt at han hadde så lite aktive svømmere at han ville trenge hjelp. Men neida, kona er nå gravid Anonymkode: e0daa...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norge85 Skrevet 21. januar 2021 #8 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, ikke ta på vei ennå Vi fikk beskjed om at svømmerne hadde litt nedsatt bevegelighet eller svømmehastighet eller noe. Men hovedproblemet lå hos meg. Fikk medisiner og ble gravid 👍 Anonymkode: d1e7f...40e Så bra at du ble gravid 🥰 ja jeg trodde hele tiden det var meg det vAr noe galt med. Har hatt veldig lange sykluser etter jeg slutta på ppiller. Går fast på metformin, også letrozol i perioder. Men har fått beskjed at det ellers ikke er noe unormalt. Får bare vente på mer informasjon fra gyn. Tusen takk for betryggende ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norge85 Skrevet 21. januar 2021 #9 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er fullt mulig så lenge svømmerne er svømmedyktige og ligger og later seg. Vet om et tilfellet hvor det faktisk ble sagt at han hadde så lite aktive svømmere at han ville trenge hjelp. Men neida, kona er nå gravid Anonymkode: e0daa...23e Oi ja se der! Da er det håp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norge85 Skrevet 21. januar 2021 #10 Del Skrevet 21. januar 2021 Viser seg at det er under 20 mill pr ml. Så vi blir henvist til Haugesund også får vi se hva som skjer videre. Gyn kunne ikke si noe mer enn antall, da det bare var en "enkel analyse" visstnok. Men med tanke på hva dere har kommentert, så ser jeg lys i enden av tunnelen 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #11 Del Skrevet 21. januar 2021 Norge85 skrev (9 minutter siden): Viser seg at det er under 20 mill pr ml. Så vi blir henvist til Haugesund også får vi se hva som skjer videre. Gyn kunne ikke si noe mer enn antall, da det bare var en "enkel analyse" visstnok. Men med tanke på hva dere har kommentert, så ser jeg lys i enden av tunnelen 🤞🏼 Åå, kjipt! Men da er dere på vei videre i alle fall Og 20mill er mye bedre enn ingen 👏 Er jo noen som får den beskjeden. Anonymkode: d1e7f...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norge85 Skrevet 21. januar 2021 #12 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Åå, kjipt! Men da er dere på vei videre i alle fall Og 20mill er mye bedre enn ingen 👏 Er jo noen som får den beskjeden. Anonymkode: d1e7f...40e Ja det er helt sant! Kunne vært verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå