Gå til innhold

Miste jomfrudom til eldre mann

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men 40 og 60 år er ok? 

Anonymkode: f9b13...229

Jenter/gutter på 21-22 kan knulle hvem dem vil opp til 100 mener jeg. 16-20 åringer er ikke mentalt voksne og gamle griser/purker bør holde seg unna😂

Endret av Enmanelskeråhate
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt misunnelig på deg. Jeg hadde sex første gang med en ekkel, jevnaldrende gutt på 21 år. Skulle mye heller ønsket min første gang var med en eldre mann jeg var forelsket i mens jeg gikk på vgs.

Du er heldig. Nyt livet og mulighetene med den eldre mannen.

Anonymkode: bd85a...18f

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er 18 og fortsatt jomfru. Har en flørt med min tidligere fotball trener. Han er 40 og vi har møttes en del hjemme hos han. Har stort sett gått i kliningog tafsing hittil.. Vi har ikke gjort det ennå, og han vet at jeg er jomfru. Han sier det er helt opp til meg, men at han lover å gi meg en god opplevelse dersom vi har sex. At han skal være forsiktig og hensynsfull mtp at det da blir min første gang. Han har jo mye erfaring også og det er jo litt betryggende. 

Lurer på å la han ta den. Er det noen av dere som har erfaring med å miste jomfrudommen til en eldre mann? Var det en bra opplevelse? Eller burde jeg gå for en på min egen alder? Jeg er jo litt forelska i han her også da. Men er redd for å angre.

Anonymkode: ce848...291

Skjønner ikke hvorfor du vil at en gammel gris skal være din første. 

Husk beskyttelse iallefall, så du slipper å bære med deg "hans erfaring" resten av livet. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 2
Skrevet

Vel damer på 40 har(jeg mener GAMLE GRISER) , du kan lese flere tråder om det, hatt mye yngre elskere. Når rollene byttes så er det ramaskrik. Det er virkelig hyklerisk, og morsomt dere ikke ser det selv 😂

• Liker 1
Skrevet
jokke1 skrev (2 minutter siden):

Vel damer på 40 har(jeg mener GAMLE GRISER) , du kan lese flere tråder om det, hatt mye yngre elskere. Når rollene byttes så er det ramaskrik. Det er virkelig hyklerisk, og morsomt dere ikke ser det selv 😂

Det ville vært skikkelig ekkelt om en 40 år gammel dame hadde sex med en 18 år gammel gutt, spesielt om hun så han vokse opp og trente ham i en sport eller en annen aktivitet.

Jeg er en 31 år gammel dame. Jeg kunne aldri i livet tent på en 18 år gammel gutt. Tanken gjør meg kvalm

Anonymkode: 0a4ee...aca

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er 18 og fortsatt jomfru. Har en flørt med min tidligere fotball trener. Han er 40 og vi har møttes en del hjemme hos han. Har stort sett gått i kliningog tafsing hittil.. Vi har ikke gjort det ennå, og han vet at jeg er jomfru. Han sier det er helt opp til meg, men at han lover å gi meg en god opplevelse dersom vi har sex. At han skal være forsiktig og hensynsfull mtp at det da blir min første gang. Han har jo mye erfaring også og det er jo litt betryggende. 

Lurer på å la han ta den. Er det noen av dere som har erfaring med å miste jomfrudommen til en eldre mann? Var det en bra opplevelse? Eller burde jeg gå for en på min egen alder? Jeg er jo litt forelska i han her også da. Men er redd for å angre.

Se for deg at du er 40 og ser en 18 årig gutt, kanskje han er din sønn, ville du at venninna di skulle tatt jomfrudommen hans, ville du tatt jomfrudommen til en av kompisene hans, det tror jeg ikke, så ikke la en som kunne vært faren din gjøre det med deg. Du husker din første og det skal helst være uten å bli kvalm av tanken på å blitt manipulert og utnyttet.

Forøvrig, tenker jeg når jeg leser slike innlegg, tenker jeg ofte at dette ikke er skrevet av en 18 årig jente, men av en grisete mann i 40 årene med ekle tanker om tenåringer.

Anonymkode: cd50d...47d

• Liker 1
Skrevet

I og med at dette har vært treneren din, du er litt forelska, og du er 18 og han 40, så ville jeg droppet det.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du må spørre om dette, så er det nok ikke håp for deg. Da er det bare å kjøre på. 0 selvrespekt.

Anonymkode: 47df4...fc4

Skrevet (endret)

Han prøver jo å overtale deg ved manipulasjon. Lover at det skal bli en bra opplevelse og bla bla. At det er helt opp til deg. Ja, selvfølgelig er det det, og ingenting han hadde trengt å understreke med mindre  han igjen manipulerer til å få deg til å tro at han viser deg respekt. 

En 40-åring har ingenting med en tenåring å gjøre. Jeg er veldig liberal mtp aldersforskjeller, men da skal ýngste minimum være over 20, og helst 25. 

Her er det også enda en ting du bør tenke på, og det er at du er litt forelsket. Det kan bli sterkere om dere har sex, og mest sannsynlig vil han ikke noe seriøst med deg i det hele tatt.

Til slutt vil du nesten helt garantert få litt problemer med dette når du blir eldre. Du vil nesten like garantert synes at han var en jævli ekkel og sleip fyr. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 3
Gjest Smiley99
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ikke alle som er skapt for one night eller ha uforpliktede sex med hvemsom helst uten å ta skade av det på sin sjel. Mennesker er forskjellige psykisk. 

Dette må du vite før du har sex med en ny person (tv2.no) Her er også noe folk bør tenke på før de hopper til køys med personer de ikke har forhold til.

Anonymkode: 5f7b1...2f6

Det er sant. Verken oppfordrer eller fraråder ts til å gjøre det. Bare deler min erfaring. Man burde tenke jo aller helst ha tenkt i gjennom det, men der igjen så er folk forskjellige. 

Skrevet

Det er ingen ting «å ta», og det  vil garantert være bedre første gang med en på egen alder, der dere kan være uerfarne sammen. Han vil ikke deg vel, at du skal ha det godt seksuelt osv, han er bare en sleip gammel gubbe som vil ta deg, ha kroppen din. Kun for sin egen del. Og ikke fordi du er spesiell, er så flott (det er du sikkert), han er så betatt osv. det er bare fordi du er ung. Husk at det er alt annet enn første gang for ham, du er en av veldig mange. Hvorfor skal han være den du skal huske? Han er ikke verdt det. Syns du ikke han er patetisk?
Gå for en grei en på egen alder. 

Anonymkode: 56472...76b

• Liker 2
Skrevet
Jr.Garcon skrev (2 timer siden):

Husk beskyttelse iallefall, så du slipper å bære med deg "hans erfaring" resten av livet. 

Han trenger ikke være en gammel gris. Broren min ble sammen me ei som var 21 da han var 37. De har vært gift i 10 år.  Dessuten så er hun myndig

Anonymkode: d7034...ac1

Skrevet
Jr.Garcon skrev (2 timer siden):

Og vær så snill, sørg for at du har fullført HPV-vaksinen!

Anonymkode: aa401...289

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han trenger ikke være en gammel gris. Broren min ble sammen me ei som var 21 da han var 37. De har vært gift i 10 år.  Dessuten så er hun myndig

Anonymkode: d7034...ac1

21 så begynner man jo å bli voksen er stor forskjel fra 16-18

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel var du da han var treneren din? Tenker at det er merkelig at du kanskje var mindreårig og han så på deg på den måten. Ville ha valgt noen andre... 

Anonymkode: 26f23...88f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 22.52):

Kjør på sier jeg. 

En eldre mann vil gi deg en mye bedre opplevelse enn en annen 18 åring. 

Jeg har selv lært opp flere unge jenter og  de har ofte takket meg i ettertid. 

Skrevet
Frekkulf skrev (På 20.1.2021 den 23.43):

Kjør på sier jeg. 

En eldre mann vil gi deg en mye bedre opplevelse enn en annen 18 åring. 

Jeg har selv lært opp flere unge jenter og  de har ofte takket meg i ettertid. 

Hahahaha!

Anonymkode: 107f0...d19

Skrevet

Takk for svar alle sammen. 

Han var treneren min fra jeg var 13 til jeg var 16 og sluttet på fotball. Vi har hatt hverandre på sosiale medier og har hatt litt kontakt her og der. Men begynte for alvor å flørte på snap i sommer. Var vel jeg som tok mest initiativ da jeg alltid har likt ham og synes han er sykt deilig.

Til dere som snakket om kroppen hans så vil jeg bare si at jeg har allerede sett den og tatt på han og han er muskuløs og deilig å ta på;)

Har sagt til han at jeg vil vi skal være offentlig sammen før vi gjør det. Og han sier det er greit. Føler ikke at han utnytter meg. Vi har jo gjort litt allerede nå. Som å suge og sleike og det er mest han som sleiker meg til orgasme! Jeg har sugd han også altså men han er veldig opptatt av at jeg skal få orgasme og det syns jeg er veldig positivt! Tror min første gang blir med han her altså! Men vil at vi skal være offentlig kjærester først som jeg har sagt til han

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...