Gå til innhold

Miste jomfrudom til eldre mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det du også bør tenke på er at han mest trolig kommer til å droppe deg som en varm potet når han har fått det han vil ha. Hvordan vil du da føle deg? 

Anonymkode: 2da31...488

Huff, ja dette er kun en mann som vil ha "lammekjøtt" og uskuld som en trofe på sin liste av sex partnere. jeg grøsser med tanken hvor dum hun er og hvordan hun kommer til å føle seg etterpå...Håper de bruker kondom så hun ikke får kjønnsykdommer, man tuller ikke med sin kropp og seksualiteten uten at det får konsekvenser for psyken..

Anonymkode: 5f7b1...2f6

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jokke1 skrev (2 minutter siden):

Herremingud. På den ene siden har du Ottar og på den andre siden, stadig mer fremtredende på forskjella fora, så har du jammen meg mange eksempel/legitimering av prostitusjon. Inni der har du også me too. 

Hva er det egentlig kvinner vil? Vet dere det selv? 

Kvinner ønsker ikke at fotballtrenere som er langt eldre enn jenter som de har trent skal utnytte dem seksuelt - idretts-Norge har dessverre for mange slike historier. Før jul var det sak i VG fra ridemiljø i Bergen - flott jente som var blitt utnyttet, slik kan vi ikke ha det:/

Anonymkode: 2da31...488

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er 18 og fortsatt jomfru. Har en flørt med min tidligere fotball trener. Han er 40 og vi har møttes en del hjemme hos han. Har stort sett gått i kliningog tafsing hittil.. Vi har ikke gjort det ennå, og han vet at jeg er jomfru. Han sier det er helt opp til meg, men at han lover å gi meg en god opplevelse dersom vi har sex. At han skal være forsiktig og hensynsfull mtp at det da blir min første gang. Han har jo mye erfaring også og det er jo litt betryggende. 

Lurer på å la han ta den. Er det noen av dere som har erfaring med å miste jomfrudommen til en eldre mann? Var det en bra opplevelse? Eller burde jeg gå for en på min egen alder? Jeg er jo litt forelska i han her også da. Men er redd for å angre.

Anonymkode: ce848...291

Ikke at jeg hadde flørtet med unge jenter, men om jeg hadde så kan jeg med stor sikkerthet sagt at jeg ikke er som en likealdrende gutt/mann som det du er. Har over årtier opparbeidet en helt annen trygghet både kroppslig og ikke minst seksuelt. Hadde nok ivaretatt deg etter beste evne, men den dagen dette hadde blitt slutt så hadde du mistet denne tryggheten. Gutter på din alder klarer aldri å levere det jeg som voksen mann leverer. De lever i sin kåte bobble og ser knapt deg som jente. Den begjæringen og måten du blir kost på blir et såpass stort nederlag for deg at du kan få en slags avensjon fra dem. 

Det er trist hvis du senere tenker en relasjon med familie og barn. For den relasjonen kan det være vanskelig å finne i en på 40. Desverre.

Skrevet

Sannheten er at han er en gammel gris om han er interessert i en 18 år gammel jente. Du føler deg kanskje smigret fordi en mann med autoritet viser interesse i deg, har valgt deg. Men når du blir eldre vil du forstå at 40 årige menn som går etter unge jenter er ikke menn man respekterer. Av sine jevnaldrende blir slike menn sett ned på, og med god grunn. Når du blir i 30+, så vil du gremmes over at du var så ung og naiv som lot deg smigre og utnyttes av en 40 år gammel mann, for du vil da se på dine jevnaldrende og ha liten respekt for de menn som går etter 18 årige jenter. 

Anonymkode: 0a4ee...aca

• Liker 11
Skrevet

Kjære deg! Gjer som du føler for. Iallefall om han er singel. Alder er berre eit tall.

Anonymkode: f9b13...229

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei så DUM hadde jeg aldri vært, eller har vært . Hvorfor vil du ikke heller vente til du treffer en gutt å bli glad i stedet for å gi din jomfrudom og sjel til en eldre slu og manipulerende mann ?  Hvis du først skal gi bort din jomfrudom så kan du like godt tjene penger på å selge den for masse penger...siden det ikke betyr så mye hvem du ligger med. 

Sydney 19-year-old offers virginity for sale for $250k | Daily Mail Online

Anonymkode: 5f7b1...2f6

Det var da voldsomt? Gi bort SJELEN, altså. For øvrig er ikke kvinners jomfrudom noe "hellig" i vårt moderne, sekulære samfunn. Det er ikke en gave man skjenker en mann, slik du får det til å høres ut. Man MÅ heller ikke vente med sex til man finner noen å bli glad i. Det er en arkaisk, utdatert tankegang.

Til TS: Personlig synes jeg denne mannen er for gammel for deg. Og maktforholdet mellom dere kan man jo sette spørsmålstegn ved. Men her finnes det selvsagt ingen fasitsvar. Du skriver at du er redd for å angre, og den magefølelsen synes jeg du skal lytte til.

Skrevet

Flere er negativ til dette. Hadde dere også vært negative til det dersom alderen var 18år og 31år??

Anonymkode: f7b7f...27f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Flere er negativ til dette. Hadde dere også vært negative til det dersom alderen var 18år og 31år??

Ja, hadde det. Det er fortsatt stor forskjell i modenhet.

Så er det såklart svært skjerpende at han er hennes tidligere trener. Skikkelig creepy at han har sett henne vokse opp.

Anonymkode: aa401...289

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri hørt om en 31-åring som er far til en 18-åring. Selv om det garantert har skjedd i menneskehetens historie. Derimot kjenner jeg til flere tilfeller av 40 år gamle menn med 18-årige døtre. Det er en hel generasjon i aldersforskjell.

(Jeg ville definitivt vært negativ hvis han på 31 var tidligere fotballtrener for jenta)

Anonymkode: 107f0...d19

• Liker 6
Skrevet

Wow..om en 40 år gammel mann får ha sex med en duggfrisk ung dame på 18..alle menns drøm. Just sayin

Anonymkode: 3d0dd...208

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Min første var 29 og jeg var 16. Han var erfaren og gjorde det på best mulig måte for meg. Vi var kjærester da, så da var det naturlig. Hadde også opplæring med en på 40 da jeg var 17. Vil si det var gode opplevelser og lærdom å ta med videre i livet. Men har dog tenkt i etterkant at disse mennene kanskje ville blitt sett ned på i dagens samfunn pga de gikk etter ei såpass mye yngre jente enn dem.

Men jeg har overhodet ikke angret på det jeg har opplevd. Hadde seksuelle erfaringer med gutter på min alder også og de var mye mer uvørne for å si det mildt.😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jomfrudommen er oppskrytt. Om du har lyst til å ha sex med en 20-åring, 40-åring eller 100-åring så gjør du jo hva du føler for. Det spiller ingen trille om personen er din første, tiende eller førtiandre. 

Anonymkode: f890b...a7a

100 åring.  Sorry men nå måtte jeg tenke på Dangfart Tønnessen 😱

Anonymkode: 2e99b...86a

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det! Jeg lå med en mann som var mye eldre enn meg og som jeg hadde hatt en trener-relasjon til, og det gikk greit da. Han var ikke min første heller. Nå er jeg selv voksen og når jeg tenker tilbake er det ekkelt og føles som et overgrep. Jeg gremmes når jeg tenker på det. Ikke fordi opplevelsen var dårlig der og da, men fordi jeg i ettertid ser at det var skjev maktfordeling mellom oss fordi han var en jeg så opp til og stolte på.

Anonymkode: e040c...7f4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Wow..om en 40 år gammel mann får ha sex med en duggfrisk ung dame på 18..alle menns drøm. Just sayin

Anonymkode: 3d0dd...208

Dette er utsagn som får meg til å miste respekt for menn. 

• Liker 4
Skrevet

Kanskje TS kan fortelle litt mer om hva som er tingen mellom henne og denne treneren her. Hvordan endte dere opp der dere allerede er? Er beskrivelsen "gammel gris" rimelig? Eller synes du det er blodig urettferdig? Hva slags forhold forventer/håper du skjer etterpå? Har dette, etter din mening, skjedd fordi du er ung og 18 eller fordi du er du? Hvor aktiv var du i å komme dit dere er nå? Er det rimelig/urimelig å anta at han har prøvd seg på mange unge før eller er det noe spesielt som setter en ring rundt dere to?

Ønsker du at dere skal være kjærester? Du ser jo i denne tråden her hvor lite flatterende tanker mange har rundt aldersforskjellen på dere? Så det kan godt hende det ikke er så lurt å bli sett sammen. Etter å ha hatt sex, så kan det hende at det stikker ekstra i hjertet dersom han ikke vil anerkjenne deg åpent.

Har han noen gang trent deg eller kom dere i kontakt fordi han var trener? I så fall kommer det nok en kraftig reaksjon på det. Det gjør jo motivasjonen hans som trener svært suspekt.

Jeg skjønner også at det kan være vondt å lese så mye antagelser rundt denne mannen som du liker. Men når vi ikke har så mye å gå på og du virker så tillitsfull, sårbar og helt i startgropa på din modning rundt mann<->kvinne, så blir det dessverre slik vi tenker.

Tror du på hans gode intensjoner? Hvis dere hadde allerede gjort dette og det ikke ble super-fantastisk opplevelse for deg. Ikke nødvendigvis dårlig, men ikke så bra som du hadde forestilt deg..... Tror du at du ville angret nå?

Når dere er alene og uten at du har tatt noe initiativ, prøver han å få i gang tafsingen og pusher tempo? Eller lar han alt skje i ditt tempo og "er der hvis du vil ha han"? 
Kan du i det minste vente noen måneder? Kanskje det blir tydeligere i hvilken grad dette er for "din del" hvis du ser hans reaksjon på at ting roer seg ned og det kan virke som det ikke blir noe mellom dere og at du finner ut av ting selv og med gutter på din alder. Hvis du kommer over denne kneika på egen hånd, så burde han bli glad på dine vegne; Burde han ikke?

• Liker 3
Skrevet

Så ekkelt. Han er gammel nok til å være faren din 

Anonymkode: bc181...4eb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

JA!

Anonymkode: 4925b...1e6

Skrevet

Vil ikke si det er noe positivt at det er en tidligere fotballtrener. Vil det si han har «sett seg ut» jenta tidligere fordi hun er lett påvirkelig? 

Skrevet
Mysticgirl skrev (41 minutter siden):

Min første var 29 og jeg var 16. Han var erfaren og gjorde det på best mulig måte for meg. Vi var kjærester da, så da var det naturlig. Hadde også opplæring med en på 40 da jeg var 17. Vil si det var gode opplevelser og lærdom å ta med videre i livet. Men har dog tenkt i etterkant at disse mennene kanskje ville blitt sett ned på i dagens samfunn pga de gikk etter ei såpass mye yngre jente enn dem.

Men jeg har overhodet ikke angret på det jeg har opplevd. Hadde seksuelle erfaringer med gutter på min alder også og de var mye mer uvørne for å si det mildt.😂

Oi oi man gjør jo som man vil, men hadde du vært min datter så hadde disse to hatt et skikkelig problem;)  slik jeg ser det er ikke menn på 29 og 40 som har sex med en på 16/17 riktig gode i topplokket

• Liker 1
Skrevet

Men 40 og 60 år er ok? 

Anonymkode: f9b13...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...