AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Jeg er 18 og fortsatt jomfru. Har en flørt med min tidligere fotball trener. Han er 40 og vi har møttes en del hjemme hos han. Har stort sett gått i kliningog tafsing hittil.. Vi har ikke gjort det ennå, og han vet at jeg er jomfru. Han sier det er helt opp til meg, men at han lover å gi meg en god opplevelse dersom vi har sex. At han skal være forsiktig og hensynsfull mtp at det da blir min første gang. Han har jo mye erfaring også og det er jo litt betryggende. Lurer på å la han ta den. Er det noen av dere som har erfaring med å miste jomfrudommen til en eldre mann? Var det en bra opplevelse? Eller burde jeg gå for en på min egen alder? Jeg er jo litt forelska i han her også da. Men er redd for å angre. Anonymkode: ce848...291 3
Enmanelskeråhate Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Synes han er for gammel for deg, du er 18 og kanskje kommer du til å angre på dette senere. Egentlig vil jeg si han er en gris som går på så unge jenter som ikke er mentalt utviklet som voksne ennå 29
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Jeg mistet min jomfrudom til en mann på 42, når jeg selv var 16. Vihadde riktignok ikke noe særlig relasjon i forkant og for meg ble det bare kleint. Han var alt for, alt for gammel og nå, når jeg er voksen og tenker tilbake på det, er det skikkelig ekkelt. Anonymkode: d035b...5f9 11
jokke1 Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 (endret) Gjør det du føler for. Her inne vil du få masse moralt korrekte svar som er "finn en annen", og sannheten er at det finnes mange yngre som har mistet jomfrodommen til eldre. Føles det rett så tror jeg det blir langt bedre enn med en på din alder. Endret 19. januar 2021 av jokke1 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Jomfrudommen er oppskrytt. Om du har lyst til å ha sex med en 20-åring, 40-åring eller 100-åring så gjør du jo hva du føler for. Det spiller ingen trille om personen er din første, tiende eller førtiandre. Anonymkode: f890b...a7a 10
MuffinStud Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Jomfrudommen er hva du gjør det til. Men du kommer ikke til å glemme din første. 40+ er jo en viss alder. En tidligere fotballtrener har formodentlig en bedre trent kropp enn de fleste. Men når man slutter å trene, skjer ting fort. Mange personer er visuelle. Spesielt i sitt tenningsmønster. Det kan godt hende at han kan gi deg en god opplevelse, men det kan også skje at det ikke er like fint når klærne kommer av og du ikke vil såre han. Så du ender opp med å fullføre noe som blir dumt der og da, og som blir verre i ettertid. Dere er ikke to jevnbyrdige parter, da er det alltid fare for at en blir utnyttet. Og det kan godt hende at du tenker svært annerledes på hele denne settingen når du er 26 år gammel. Hvis du gjennomfører, så er det fordel at det er en person du kan styre hvor tett dere er i ettertid, evt at du kan bryte kontakten helt. Men til syvende og sist er det dere det kommer an på. Det kan være helt riktig, det kan være helt galt og det kan være alt imellom. Det er en egen tråd her om "første gang". Mye hummer og kanari. Hvis man bygger opp dette med jomfrudommen og forventninger til første gang, så blir det ofte et anti-klimaks. Å være edru og med en person som du har gode tanker om, som har fokus på deg, har tatt det stegvis med og planla å være sammen med er ganske bra utgangspunkt. 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 Jeg gjorde dette med en som var 8år eldre. Jeg var 16 og han 24. Og angrer enda.Er 40år no.Ville bare få det overstått. Skulle ønske jeg ventet til jeg fant en på min egen alder da og tok det litt mer forsiktig. Så sånn sett kan det jo være at treneren er forsiktig og tar hensyn i forhold til en ung hingst. Men du må være helt sikker.Så du ikke angrer. Føl på hva du selv vil. Hvordan er det når dere kliner?Har du lyst på mer? Og husk, det er lov å si nei om du angrer og ikke vil. Men ikke villed noen i lang tid. Det går fint å vente 1år og 2 og om du vil det? Du glemmer aldri første gangen. Så tenk deg godt om. Og ikke føl deg presset til noe du ikke er klar for. Husk glidemiddel så gjør det litt mindre vondt første gangen. Sex er veldig godt med riktig person og omstendigheter. Vet du at han ikke er på andre? Kun deg? Tror du det kan bli noe mer? Lykke til. Anonymkode: 518b2...4bb 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 Siden du er tvil også spørre om råd så sier jeg at du ikke er klar for sex eller klar for å ha sex med han. Vent til du ikke er i tvil. Anonymkode: 6493f...84f 10
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #9 Skrevet 20. januar 2021 Han bør ikke gjøre dette. Selv om du vil. Som trener er han en autoritetsperson og dette er å utnytte et ubalansert maktforhold. Han burde ikke få lov å trene unge jenter 😔 Finn noen på din egen alder ♥️ Anonymkode: 4d943...1cb 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg mistet min jomfrudom til en mann på 42, når jeg selv var 16. Vihadde riktignok ikke noe særlig relasjon i forkant og for meg ble det bare kleint. Han var alt for, alt for gammel og nå, når jeg er voksen og tenker tilbake på det, er det skikkelig ekkelt. Anonymkode: d035b...5f9 Å hatt sammleie med noen kyniske kan ikke gjøres om på. Og med en eldre enda verre...Ja det er nok en del som angrer. Minnet om det og erfaringen med anger forfølger for resten av livet. Anonymkode: 5f7b1...2f6 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #11 Skrevet 20. januar 2021 Det finnes ingen fasit på dette. Så lenge det er noen du føler deg trygg på, er forelsket i og som er snill med deg så er det godt å ha som grunnlag. Men ikke ha noen høye forventinger selv om han sier det skal bli bra. Første gangen er første gangen liksom, så det blir som det blir som definerer ikke sexlivet ditt senere. Anonymkode: 2faa7...82e
Gjest Smiley99 Skrevet 20. januar 2021 #12 Skrevet 20. januar 2021 Jeg hadde sex med en mann da jeg var 18 og han var 37. Han var den andre personen jeg hadde sex med, jeg angrer ikke i dag. Tenker nesten aldri på det for jeg følte ikke at han var 37 år.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #13 Skrevet 20. januar 2021 Denne treneren er på tynn is!! En man på hans alder burde bite bedre enn å gå etter en 18 år gammel jente. Dette er ikke bra, tenk deg om dette vil du angre på. Anonymkode: 2da31...488 9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #14 Skrevet 20. januar 2021 Nei så DUM hadde jeg aldri vært, eller har vært . Hvorfor vil du ikke heller vente til du treffer en gutt å bli glad i stedet for å gi din jomfrudom og sjel til en eldre slu og manipulerende mann ? Hvis du først skal gi bort din jomfrudom så kan du like godt tjene penger på å selge den for masse penger...siden det ikke betyr så mye hvem du ligger med. Sydney 19-year-old offers virginity for sale for $250k | Daily Mail Online Anonymkode: 5f7b1...2f6 3
Gjest Kayo Skrevet 20. januar 2021 #15 Skrevet 20. januar 2021 Gjør som du vil. Legger meg sjeldent bort i aldersforskjeller, men godt voksne menn som forfører ungdommer har ikke nødvendigvis rent mel i posen. Lurt å ha det i bakhodet.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #16 Skrevet 20. januar 2021 Smiley99 skrev (15 minutter siden): Jeg hadde sex med en mann da jeg var 18 og han var 37. Han var den andre personen jeg hadde sex med, jeg angrer ikke i dag. Tenker nesten aldri på det for jeg følte ikke at han var 37 år. Det er ikke alle som er skapt for one night eller ha uforpliktede sex med hvemsom helst uten å ta skade av det på sin sjel. Mennesker er forskjellige psykisk. Dette må du vite før du har sex med en ny person (tv2.no) Her er også noe folk bør tenke på før de hopper til køys med personer de ikke har forhold til. Anonymkode: 5f7b1...2f6 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #17 Skrevet 20. januar 2021 For det første: Han var din fotballtrener. Ekkelt! For det andre: DU er usikker. Da avslutter du dette NU. For det tredje: Han kan ikke love at du vil få en fin opplevelse. For det fjerde: din forelskelse ligger nok litt i maktbalansen mellom dere, der er han overlegen. Har du daddy-issues? Han er altfor gammel for deg! Han er etter min def en kåt, gammel gris. Han har nok siklet på deg en stund. Du er nok ikke den første han har vært trener for som han er på for å si det sånn, og antakeligvis ikke den siste. Du burde heller se om der er en annen på din alder som også er jomfru. Å utforske slikt sammen når begge er uerfaren opplevde jeg som en givende tid. Der er mange 18-årige jomfuer der ute Anonymkode: 4925b...1e6 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #18 Skrevet 20. januar 2021 Det du også bør tenke på er at han mest trolig kommer til å droppe deg som en varm potet når han har fått det han vil ha. Hvordan vil du da føle deg? Anonymkode: 2da31...488 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #19 Skrevet 20. januar 2021 MuffinStud skrev (4 timer siden): En tidligere fotballtrener har formodentlig en bedre trent kropp enn de fleste. Den var god. Du har ikke vært mye rundt om på fotballbaner, skjønner jeg. Fotballtrenere er antakelig mer overvektig enn gjennomsnittet. Anonymkode: c5da4...761 2
jokke1 Skrevet 20. januar 2021 #20 Skrevet 20. januar 2021 (endret) Herremingud. På den ene siden har du Ottar og på den andre siden, stadig mer fremtredende på forskjellige forum/medier, så har du jammen meg mange eksempel/legitimering av prostitusjon. Inni der har du også me too. Hva er det egentlig kvinner vil? Vet dere det selv? Er det dette som kalles seksuell frigjøring? Er det greit å selge seg så lenge det finnes kjøper for så å fordømme de som gjør det? Oppriktig nysgjerrig altså. Endret 20. januar 2021 av jokke1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå