Teardrop Skrevet 19. januar 2021 #1 Del Skrevet 19. januar 2021 Fant noen gensere jeg likte der, men når jeg ser på strørrelsene må jeg opp i str 48 pga brystvidde! jeg har aldri eid en genser over str 44... Er de knøttsmå i strørrelsene? Stusser litt på at det virker til å være fra kina når det står punktum NO. Erfaringer anyone? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Del Skrevet 20. januar 2021 De er megastore! Jeg må ned 2-3 str der Anonymkode: fcb3c...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. januar 2021 #3 Del Skrevet 20. januar 2021 (endret) Enig i at de er store i størrelsen, men ikke nødvendigvis megastore. Prøv 1-2 størrelser mindre enn du vanligvis bruker. Endret 20. januar 2021 av Perelandra Mindre, ikke større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Del Skrevet 21. januar 2021 Det kommer jo an på hvilket merke. Bodyflirt, for eksempel, er ofte veldig små i størrelsene, mens bpc ofte er stor i størrelsene (men korte i armene...). Jeg sliter med å finne god passform der. Det meste er kort i ermene, og enten telt, eller helt kondomtrangt. Jeg har noen klær derfra jeg er veldig fornøyd med, men i hovedsak blir det meste returnert. Det er lettest å kjøpe ting der fasongen ikke spiller kjempestor rolle. Jeg kjøpte nylig en lang cardigan, som uansett skal gås med åpen, og en kosejoggebukse til hjemmebruk, samt en bærejakke (som uansett ser telt ut). Greit til en billig penge. Men å kjøpe finkjole der, har jeg gitt opp, det blir bare rar fasong på alt. Anonymkode: 6237b...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Del Skrevet 21. januar 2021 Liker bonprix 😃 Bestiller alltid en str mindre, har aldri kjøpt jeans der da, så der veit jeg ikke. Er ikke wish kvalitet, men det er lindex kvalitet 😄 Anonymkode: 7d276...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Del Skrevet 22. januar 2021 Nei. Bare nei. Anonymkode: 6e182...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg lurer på om str hos dem er like hos dem i Norge? Har ikke handlet der før men frister. Anonymkode: 216e6...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #8 Del Skrevet 25. januar 2021 Det kommer helt an på fra merke til merke, akkurat som alle andre steder. Noen merker er notorisk kjempestore i størrelsen, andre er knøttsmå. Du må gå inn og lese anbefalingen på hvert plagg. Det står en anbefaling for alle plagg, som "bestill det du pleier", "anbefaler en størrelse ned", osv. Og les kommentarene fra andre som har kjøpt det. Anonymkode: 3616e...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Del Skrevet 25. januar 2021 Kjøper alltid en str mindre, om det er en dobbelt str og jeg er i den nederste av dem. Jeans har jeg ikke kjøpt der, men er de i tommer så vil det være det samme over alt vil jeg tro? 🙂 Anonymkode: 7387a...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #10 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg lurer også på dette. Stemmer størrelsesguiden deres overens med klærne man får i posten? Jeg bestilte noe klær fra Cubus.no tidligere i år og bestilte da klær utifra størrelsestabellen deres men klærne jeg mottok var 1-2 størrelser for store. Er derfor litt engstelig for å stole blindt på slike størrelsesguider, og særlig når også Bonprix anbefaler at jeg kjøper mye større størrelser enn jeg normalt kjøper. Håper noen her har erfaringer å dele. Anonymkode: c3eb1...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 10. mai 2022 #11 Del Skrevet 10. mai 2022 Har noen bestilt badedrakt fra Bon Prix ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #12 Del Skrevet 10. mai 2022 3 minutter siden, kaledonia said: Har noen bestilt badedrakt fra Bon Prix ? Har bestilt gravidbadedrakt derfra. Ingen ting å utsette på den. Anonymkode: bfa38...d93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 11. mai 2022 #13 Del Skrevet 11. mai 2022 Veldig fornøyd med bonprix. Stort sett normalt i størrelsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. mai 2022 #14 Del Skrevet 12. mai 2022 kaledonia skrev (På 10.5.2022 den 14.24): Har noen bestilt badedrakt fra Bon Prix ? Ja, flere ganger til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå