Gå til innhold

Treneren min kalte meg deilig!!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 1/19/2021 at 9:18 PM, AnonymBruker said:

Er det rart jeg ALDRI gir komplimenter til kvinner for deres utseende...

Anonymkode: 94e1b...702

Du er en 50 år gammel mann som savner å kunne kalle ukomfortable 18-åriger jenter som stirrer i bakken for deilig? Du tenker at det er passelig oppførsel?

Anonymkode: 323ff...57e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 21.45):

Begynner folk å gløyme me too? Eww grissss! 

Anonymkode: b4e75...7c6

Mee too glemmer ikke folk, men det er mange som har blitt angrepet uten grunn,det ble så populært at nesten alle skulle henge seg på den trenden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 12.36):

Morsom fantasi. Veldig lett å lese at du ikke er en 18 år gammel jente. 

Anonymkode: e891f...f3e

Jeg er 18? 

Anonymkode: 7efb0...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre å få høre av autoriteter at man er DEILIG  enn  FEIT OG STYGG når man er 18!

Anonymkode: 9037f...30d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville det vært bedre å levd et helt liv uten å få et eneste kompliment eller kommentar på utseendet ditt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 0.26):

Mye bedre å få høre av autoriteter at man er DEILIG  enn  FEIT OG STYGG når man er 18!

Anonymkode: 9037f...30d

Det er det virkelig ikke nei! Begge deler er fælt og helt uakseptabelt.

Anonymkode: e1e73...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig i at den tidligere treneren oppførte seg uakseptabelt, men politiet? Han var treneren hennes for to år siden, hun er myndig og ga et ubehagelig kompliment. Jeg klarer ikke å se hva politiet skal gjøre her. Likevel, er du usikker så skader det ingen å høre med politiet om hva de tenker om saken. 
Derimot mener jeg det er svært viktig at styret kontaktes, selv om du er redd for mannen. Kontakt styreleder og forlang at du holdes anonym. Du reiser jo ikke dit å trener nå uanset pga han, så har du noe å tape med og si ifra videre? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upassende, men ikke ulovlig. Du har tidligere vært i et tillitsforhold med skjeiv maktbalanse med han, da han var trener. Han prøvde seg nå på deg. Ikke la deg skremme bort fra banen, ikke slutt å trene. Men send en mail til leder av styret der du dokumenterer hendelsen, og at du fant den upassende. Skriv formelt og saklig. Send også med kopi til ungdomsidrettsansvarlig i klubben, og han. Da vil de være opplyst, og kan gi han en advarsel og følge med han.

Du er også redelig, og informerer han. Du avslutter med at du forventer at han ikke videre tar kontakt med deg, hverken på eller utenfor banen, for da vil du ta saken videre til politiet. OG så forteller du foreldrene dine om dette, de ser nok at noe plager deg. Som mor til ungdom på samme alder, ville jeg gjerne visst om dette. Men presiser at du ikke ønsker innblanding, og at du selv har tatt saken videre. 

Dette er ikke greit gjort av han!  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en ubehagelig situasjon, det er lett å skjønne.

Men du er for det første 18 og ikke mindreårig. Han er ikke lenger din trener. Og for det tredje har han ikke på noen måte brutt noen lov. Så hvorfor noen her ber deg melde til politiet skjønner jeg ikke. De kan da ikke gjøre noe med dette! 

Endret av SoWhat?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (På 19.1.2021 den 21.17):

Politiet går ikke ut med hvem som anmeldte..

For noen år tilbake gjorde de i hvert fall det, så jeg har unnlatt å anmelde en alvorlig hendelse.

Selv om det skulle vært anonymt, så vil jo mannen kjenne igjen hendelsen, og vite hvem der er .. 

Synes dog dette er en fillesak. Ingenting å anmelde for. Han har ikke gjort noe galt. Han sier du er for ung, og har aldri vist tendenser da du var yngre, ergo har han noe moral. Må være lov å kikke og komplimentere selv om man har kone. Du er vel flott da?

Anonymkode: 0969c...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ikke jeg dette for litt siden der treneren fant en 18 åring attraktiv? 

Anonymkode: 4e5ec...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke en myndig person lov å fortelle en annen myndig person han ikke er treneren til at han synes hun er deilig?

Anonymkode: 8c55e...d26

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har ikke en myndig person lov å fortelle en annen myndig person han ikke er treneren til at han synes hun er deilig?

Anonymkode: 8c55e...d26

Lov og lov, eg synest faktisk ikkje det er ein grei kommentar til andre enn dei ein har eit etablert forhold til eg, altså. Om nokon mot alle odds skulle ha sagt det til meg, heilt random, så hadde det vore heilt utafor, synest eg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...