Gå til innhold

Treneren min kalte meg deilig!!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det rart jeg ALDRI gir komplimenter til kvinner for deres utseende...

Anonymkode: 94e1b...702

Hvis du er 50 og er trener, og kaller en av dine tidligere spiller for deilig, så er du som ikke er klok, ikke damene. 

Anonymkode: 7efb0...7a0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå synes jeg dere er hysteriske.

Ja, det var en inappropriate kommentar, riktignok. Men hvis dette var for lenge siden blir det rart å ta det opp nå. Og hva skulle politiet gjort? Tror de bare ville lyttet, og sagt at du skal komme tilbake hvis det skjer igjen eller noe mer alvorlig skjer...

Hvis du er smart nå, så tar du kontakt med kona og sier det, ikke til politiet. 🤭

Anonymkode: 8c7a8...e5a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Sånn skal man ikke gjøre som trener for unge. Da er du faktisk ikke skikket til å trene unge

Anonymkode: e0877...563

Han var treneren hennes tidligere. Selvsagt er det fullstendig upassende likevel. Men ser ikke nødvendigheten å blande politiet inn i dette. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner sikkert selv dette er særdeles upassende? Du er voksen nok og skjønner trenere ikke skal gjøre sånn? De skal være profesjonelle og ikke kommentere utseende eller ønske om sex eller kroppen til de man trener.

Så du ville blitt offended om treneren sa, "så fin kropp du har fått" som trener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å hevne seg ved å si det til kona. Så ordner det nok seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurt! Om du mangler de sosiale antennene til å se når kroppskomplimenter er upassende så er det riktig av deg å ikke gi kroppskomplimenter. 

Du er litt som en blind person som forstår at du ikke bør kjøre bil. 

Anonymkode: 9fea4...757

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg dere er hysteriske.

Ja, det var en inappropriate kommentar, riktignok. Men hvis dette var for lenge siden blir det rart å ta det opp nå. Og hva skulle politiet gjort? Tror de bare ville lyttet, og sagt at du skal komme tilbake hvis det skjer igjen eller noe mer alvorlig skjer...

Hvis du er smart nå, så tar du kontakt med kona og sier det, ikke til politiet. 🤭

Det er ikke lenge siden dette skjedde nei. Det skjedde for 3 dager siden, og har ikke turt å dra på banen etter det fordi jeg vet han er der hver dag. Han jobber der. Han var der ofte før han sa det, og han kommer til å være der etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så du ville blitt offended om treneren sa, "så fin kropp du har fått" som trener?

Du forstår selv forskjellen på "så deilig kropp du har" og " så fin/flott kroppe du har fått"'

Eller er du bare av de som synes seksuell trakassering er greit?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er ikke lenge siden dette skjedde nei. Det skjedde for 3 dager siden, og har ikke turt å dra på banen etter det fordi jeg vet han er der hver dag. Han jobber der. Han var der ofte før han sa det, og han kommer til å være der etter. 

Dette er grunn nok til å melde videre. Du skal ikke være redd for å trene pga treneren. Uansett om han var treneren din eller om han er. Du skal være trygg på banen. Snakk med politiet i morgen. Om du har en sak tar de det videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er grunn nok til å melde videre. Du skal ikke være redd for å trene pga treneren. Uansett om han var treneren din eller om han er. Du skal være trygg på banen. Snakk med politiet i morgen. Om du har en sak tar de det videre.

Ja.. har ikke en gang sagt noe til foreldrene mine. Er så redd de skal lage en sak ut av det med han direkte. Har gått med en klump i magen hele tiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja.. har ikke en gang sagt noe til foreldrene mine. Er så redd de skal lage en sak ut av det med han direkte. Har gått med en klump i magen hele tiden 

Du drar til nærmeste politistasjon i morgen og ber om å snakke med dem ang dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du forstår selv forskjellen på "så deilig kropp du har" og " så fin/flott kroppe du har fått"'

Eller er du bare av de som synes seksuell trakassering er greit?

Selvsagt. Men du må være mer presis med ordene dine, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubehagelig, javisst. Men saken blir mest sannsynlig henlagt før den er registrert.

Anonymkode: 3664a...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Bra da. 🙂

Virker som at folk på en måte ikke forstår at komplimenter legger opp til å reagere på riktig måte, selv om man synes det er irriterende, og så ses det på som at de legger inn aksjer. De følger en slags plan og hvis man er så dum at man følger planen til slike tilfeldige kompliments-ytere, blir det kjedelig etter hvert. Som om ikke menn har interesse av unge, pene kvinner, som om de påstår at de IKKE har en agenda, som feks komme i buksene på henne.  Det fungerte kanskje før i tiden når man faktisk var mye mer tålmodig og ting gikk mye saktere, terskler var jøyere. Mens nå blir det liksom mer støy, enda en uttalelse å ta stilling til. Samfunnet er jo fullt av bråk overalt, og det er nesten nifst med alle som mener de er et slags unntak fra det bråket, mens de egentlig bare er støyførere.

Jeg synes man skal stille litt krav til personen som gir komplimentet også. I stedet for at de blir skuffet over å ikke få forventet reaksjon. Som om de sitter på en restaurant og forventer at matretten skal være av ypperste klasse. Det er greit, men mennesker er ikke noe man kan manipulere på lik linje, som regel må man betale for slike tjenester, med mindre man er DIGG selv. 

Hvorfor kan ikke folk være fornøyd med at de liker noen? Hvorfor dette kravet om at man skal like noen tilbake? Hvis jeg møter noen jeg liker er jeg bare glad hvis den personen har lyst til å være med meg. Jeg skal ikke trekke ut bekreftelser fra den personen ved å tvinge frem emosjonelle reaksjoner som man 'bør' pga høflighet, men som er dritkkjedelig og utnyttes av menn. 🤢 

Tenk å gi kompliment til lommeboken til en mann: for en nyyyydelig lommebok du har 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 (neida, jeg har ingen agenda, asssssaaaaa....)

Anonymkode: d6ba4...7e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han har gått langt over streken men hva i all verden skal politiet bidra med? Helt moralsk forkastelig, ja. Ulovlig? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ubehagelig, javisst. Men saken blir mest sannsynlig henlagt før den er registrert.

Anonymkode: 3664a...bf7

Det er ikke snakk om saken blir henlagt eller ikke, men her er det en trener som tråkker over en strek en trener ikke skal. Dvs at han mest sannsynlig har gjort eller vil gjøre dette igjen - eller verre ting. 

Sånt sier man faktisk ikke. Jeg ble misbrukt av treneren min. Og han prøvde seg på flere, med blant annet slike kommentarer. Det er der det begynner! 

Anonymkode: 7af9e...999

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom fantasi. Veldig lett å lese at du ikke er en 18 år gammel jente. 

Anonymkode: e891f...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 21.23):

Jah, det er heilt feil ting å si. Eg trur eg hadde fått heilt noia om min sensei plutseleg sa at eg hadde fått fin kropp. Det han kunne ha kommentert, og det hadde vært heilt kult, var om han til dømes kommenterte at eg har begynt å få med hofta ordentleg når eg slår, eller at eg er i ferd med å få jobba inn god positur, eller at eg har gjort ein bra jobb med å betre hoftemobiliteten. Faglege kommentarar kan vere ganske fysiske, om de skjøner kva eg meiner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...