AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Hvordan vet man hvem man er? Jeg er 35år og er i mitt livs største selvransakelsesperiode.. Jeg tror ikke jeg egentlig vet helt hvem jeg er og tror ikke jeg er spesielt glad i meg selv heller 🤷♀️😟 Jeg har en tendens til å komplisere de enkleste ting, så godt mulig at noen bare må ha dette ned for meg 😅 Anonymkode: 50d10...29e 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 "ta dette ned for meg" skulle det selvsagt stå 😊 Ts Anonymkode: 50d10...29e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Jeg er også usikker på hvem jeg er. Jeg går i terapi nå, og føler at mitt fokus, min jobb, er å finne skillet mellom hva som er andres forventninger (eller det er jeg TROR er andres forventninger) og meg selv. Anonymkode: 9dcea...776
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er også usikker på hvem jeg er. Jeg går i terapi nå, og føler at mitt fokus, min jobb, er å finne skillet mellom hva som er andres forventninger (eller det er jeg TROR er andres forventninger) og meg selv. Anonymkode: 9dcea...776 Jeg er like gammel som deg forresten, TS Og beklager at jeg ikke har noe svar på spørsmålet om hvordan man vet hvem man er. Anonymkode: 9dcea...776
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er også usikker på hvem jeg er. Jeg går i terapi nå, og føler at mitt fokus, min jobb, er å finne skillet mellom hva som er andres forventninger (eller det er jeg TROR er andres forventninger) og meg selv. Anonymkode: 9dcea...776 Samme her.. litt av en jobb 😬👍 Anonymkode: 63897...1df
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Vær obs på farene. Det er noe som heter å tenke for mye. Og å gå seg vill når man prøver å finne seg selv. Har du bra ting i livet ditt så hold på dem. Anonymkode: af958...8d7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Trur jeg fant meg selv da jeg bodde 7 år på en stillehavsøy fra jeg var 28 til 35. Lærte i hvert fall hva det var som er vitkig i livet, og hva som gjør meg lykkelig. Anonymkode: bc241...1d0
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 Man er i stadig forandring. Jeg driver og finner mitt nye jeg i min nye normal. Det er ingen lett jobb! Anonymkode: c6a45...7a7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #10 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Samme her.. litt av en jobb 😬👍 Anonymkode: 63897...1df Jeg og går til terapi 😊 Ts Anonymkode: 50d10...29e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #11 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vær obs på farene. Det er noe som heter å tenke for mye. Og å gå seg vill når man prøver å finne seg selv. Har du bra ting i livet ditt så hold på dem. Anonymkode: af958...8d7 Som f. Eks? Snakker du av erfaring? Ts Anonymkode: 50d10...29e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #12 Skrevet 19. januar 2021 Hovedproblemet mitt er at jeg ikke gjør gode ting for meg selv.. Jeg blir motivert av barna mine, menn og andre jeg gjerne vil imponere. Prøver å sette meg selv først. Spesielt i datingrelasjoner mister jeg meg selv veldig. Og viser meg selv lite kjærlighet og respekt 😟 Anonymkode: 50d10...29e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #13 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hovedproblemet mitt er at jeg ikke gjør gode ting for meg selv.. Jeg blir motivert av barna mine, menn og andre jeg gjerne vil imponere. Prøver å sette meg selv først. Spesielt i datingrelasjoner mister jeg meg selv veldig. Og viser meg selv lite kjærlighet og respekt 😟 Anonymkode: 50d10...29e Ts Anonymkode: 50d10...29e
Katten.2.0 Skrevet 19. januar 2021 #14 Skrevet 19. januar 2021 Må man definere hva eller hvem man er? Tenker at det holder å gjøre ting som gir deg følelse av lykke og at du er verdifull.
Stoltskeiv Skrevet 19. januar 2021 #15 Skrevet 19. januar 2021 Jeg føler at man lærer seg selv å kjenne gjennom hele livet. Jeg tror ingen kjenner seg selv fult ut, men at man blir mer og mer kjent med seg selv jo fler utfordringer man tar. Man vil nok aldri kjenne seg selv fult ut, men at man lærer å kjenne seg selv jo fler ting man opplever og utfordrer seg på og da gjerne med andre mennesker og ikke minst seg selv. Det å ikke kjenne seg selv og ikke være glad i seg selv føler jeg er to helt forskjellige ting. Da må du finne ut hva er det som gjør deg glad? Man kan jo starte med fysisk aktivitet og jo mer du utfordrer deg på det, jo mer kjent blir du med deg selv. Nå ser jeg jo at dette henger sammen. Jo mer du kjenner deg selv, jo bedre får man det jo egentlig. Start med å finn ut hva som gjør det glad også handler du deretter!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #16 Skrevet 19. januar 2021 Jeg vet ikke hvordan man ikke kjenner seg selv, egentlig. Man er jo seg selv uansett? Har ofte fått høre at jeg er et genuint menneske, men jeg vet ikke hvordan være annerledes. Har ikke hatt en vanlig oppvekst. Var lite fokus på fasade og sånt. Kanskje derfor jeg ikke skjønner problemstillingen? Anonymkode: 84ab5...5bd
Jessic_a Skrevet 19. januar 2021 #17 Skrevet 19. januar 2021 (endret) Jeg er omtrent like gammel som deg ,ts, og vet hvem jeg er. Men det har krevd nesten 15 år med selvransakelse, terapi og en god del grubling. Lang men spennende vei. Men se det positive i det. Hver gang jeg jobber med noe med meg selv og blir fornøyd finner jeg enda en ny ting jeg må jobbe med 😁 men det er godt. Jeg liker å være den beste versjonen av meg selv. Ros deg selv for å faktisk stille deg selv spørsmålet. Du er modig- du er på vei 💚 Nyt reisen Endret 19. januar 2021 av Jessic_a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #18 Skrevet 19. januar 2021 Ja jeg vet hvem jeg er og jeg liker det ikke, men det er liksom en evig kamp å bli noen andre. Jeg har opplevd det samme igjen og igjen hele livet, som om jeg fikk noen kort. Korte helt ekstremt lykker, jeg får tilgang til ting de fleste andre ikke får, tydeligvis, men det faller mot min vilje vekk igjen hele tiden og varer veldig kort. Men jeg blir desto surere jo mer jeg må tilbake til det kjedelige gamle. Jeg har ikke fått kjærlighetskortet isåfall, for jeg ender bare med å bli forelsket, men ingenting mer. Jeg har ikke fått økonomikortet, for da jeg var barn fikk jeg nei mer enn venninnene mine når det kom til kjøp av ting, og slik har eg det enda, jeg er sist inn på boligmarkedet og hele pakka. hvis jeg noen gang kommer inn. Jeg har fått depresjonskortet, jeg har vært litt sånn smårtrist siden tenårene. Jeg har dårlig selvtillit og jeg mestrer heller ikke de enkleste ting. Det typiske barnet som må ha spesial læring på skolen osv. Anonymkode: f743c...304
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #19 Skrevet 19. januar 2021 Jeg vet til enn hvis grad hvem jeg er, men jeg har noen tanker om hvem jeg ønsker å være. Er ikke helt der enda, og det ER jo ikke meg. Så kanskje jeg ikke skal strebe etter det? Du stiller et vanskelig spørsmål 😅 Anonymkode: c51f4...2eb
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #20 Skrevet 19. januar 2021 Lurer på om andre opplever meg annerledes enn jeg selv føler meg.... Anonymkode: 9a05b...442
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå