AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Del Skrevet 19. januar 2021 Aner ikke om hun ønsker flere barn, og men har lyst å spørre om hun noengang har tenkt det etter det ble slutt... Det ville såfall blitt hennes eget barn, jeg har ingenting å blande meg inn i noe som ikke er lenger... Jeg er ikke helt i vater... men prater vel bare i drømme... Anonymkode: 1e554...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aner ikke om hun ønsker flere barn, og men har lyst å spørre om hun noengang har tenkt det etter det ble slutt... Det ville såfall blitt hennes eget barn, jeg har ingenting å blande meg inn i noe som ikke er lenger... Jeg er ikke helt i vater... men prater vel bare i drømme... Anonymkode: 1e554...7ee Det ville jo i så fall vært ditt barn og, så selvsagt må du blande deg. Virker som en fjern fantasi, tror det skal mye til før noen går med på det. Anonymkode: 53849...6f9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Del Skrevet 19. januar 2021 Så du ønsker deg et barn som du skal slippe jobben med? Anonymkode: 701cc...022 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Del Skrevet 19. januar 2021 Absolutt ikke, det ville være opp til dem, til rett tid evt. Jeg kan ikke ønske noe som helst, men det optimale er er ikke redd for... Det var ikke et innlegg for å trigge hylekoret... Kanskje en siste hyllest og mitt livslompliment, tross alt. Anonymkode: 1e554...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. januar 2021 #5 Del Skrevet 19. januar 2021 Eksdama di er nok veldig lei seg etter aborten, på samme måte som du er det. Men hvis hun ønsker seg et nytt barn, så vil det ikke være med deg, men med en som hun er i et forhold med. Det er komplisert å ha barn med en eks, så da velger man ikke det i utgangspunktet. Forhåpentligvis vil du bli far en gang, men da med en annen kvinne, en som du elsker og som elsker deg. Du kan trøste din eks hvis dere har bevart et vennskap. Men ikke tilby henne å gjøre henne gravid, da virker det bare som om du er ute etter sex, selv om du egentlig bare vil være snill og hjelpsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Del Skrevet 19. januar 2021 Har dere felles barn fra før? I så fall er nok sjansen for at hun kunne tenke seg å få et barn til med deg absolutt tilstede. Er jo en del som velger å inseminere seg selv med eksens sperm hvis de begge ønsker seg fler barn. Er jo greiest å få alle barna med samme mann. Anonymkode: 0bb77...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Absolutt ikke, det ville være opp til dem, til rett tid evt. Jeg kan ikke ønske noe som helst, men det optimale er er ikke redd for... Det var ikke et innlegg for å trigge hylekoret... Kanskje en siste hyllest og mitt livslompliment, tross alt. Anonymkode: 1e554...7ee En hyllest fordi sæden din er så spesiell at den bare må videreføres? Anonymkode: 875cd...bdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå