AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Jeg er ikke smart nok til å komme meg frem i livet. Jeg hindres av andre, av hvordan regler er lagt opp og hvordan man skal gå frem i samfunnet. Jeg kan ha egenskapen til å få til noe, men alt man må «bestå» for å komme dit får jeg ikke helt til. Noen steder må man ha det rette nettverket osv. Jeg er rett og slett satt sammen feil, og har like middelmådig hjerne som de fleste andre. Og det er kjedelig å være middelmådig. Alt middelmådige sier er oppbrukt. Det er bare tomt og alle kopierer hverandre. Anonymkode: 272b2...ff4 2
Enmanelskeråhate Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 (endret) Hjernetransplantasjon? Endret 18. januar 2021 av Enmanelskeråhate 12
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Da må du utvikle deg videre. Hjelper ikke sitte hjemme og syte. Var selv middelmådig, kom fra fattig familie. Brettet opp ermene, jobbet hardt fra jeg var 15 år, kom meg på skolen og fullførte bachelor. Selv om jeg sliter MYE med matte, det sosiale og hele pakka. Jobber fullt nå med god lønn. Alt er mulig, men du kan ikke bare legge deg ned og gi opp Anonymkode: 6dc16...493 9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Men all verdi faller liksom bort når jeg bruker så mye lenger tid. Min hjerne bruker lengre tid enn alle andre. Jeg hater meg selv for det. Anonymkode: 272b2...ff4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Men all verdi faller liksom bort når jeg bruker så mye lenger tid. Min hjerne bruker lengre tid enn alle andre. Jeg hater meg selv for det. Anonymkode: 272b2...ff4 Du unnskylder deg hele tiden. Slutt med det. Alle lærer forskjellig Anonymkode: 6dc16...493 8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Du har ikke noe mindre hjerne enn andre. Din er bare "wired" litt annerledes, men den er like stor som andres. Og hjernen er fin sånn fordi den kan trenes opp. Øvelse gjør mester, når det kommer til læring. Anonymkode: 2c3bb...022 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har ikke noe mindre hjerne enn andre. Din er bare "wired" litt annerledes, men den er like stor som andres. Og hjernen er fin sånn fordi den kan trenes opp. Øvelse gjør mester, når det kommer til læring. Anonymkode: 2c3bb...022 Såklart måtte den være vired den negative veien, men typisk realiteten det. Det skal ikke være noen drøm dette livet vettu. Den kunne ikke vært «bedre» enn andres for det blir jo for urettferdig.. Anonymkode: 272b2...ff4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 kjære ts; jeg sliter også😬aldri fått til en dritt i livet🙈syk ble jeg og. men si meg har du prøvd??? jeg har prøvd utallige ganger. i dag aksepterer jeg kognitiv svikt, men er ute i samfunnet lell🤷♀️ Anonymkode: f87c2...a44 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #9 Skrevet 18. januar 2021 Mange som sliter, mange kongeiige har dysleksi feks. Anonymkode: ac460...078
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Skrevet 18. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Såklart måtte den være vired den negative veien, men typisk realiteten det. Det skal ikke være noen drøm dette livet vettu. Den kunne ikke vært «bedre» enn andres for det blir jo for urettferdig.. Anonymkode: 272b2...ff4 Igjen så kommer du med sutring og klaging i stedet for å se det positivet og få fingern ut av rævva. Noen av oss må jobbe drithardt for å få til noe, andre får til ting lett. Sånn er livet, du må se realiteten i det. Anonymkode: 6dc16...493 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #11 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Igjen så kommer du med sutring og klaging i stedet for å se det positivet og få fingern ut av rævva. Noen av oss må jobbe drithardt for å få til noe, andre får til ting lett. Sånn er livet, du må se realiteten i det. Anonymkode: 6dc16...493 Og noen av de smarteste menneskene som tar ting superlett sliter psykisk. Feks venninnen min med topputdanning, med flere innleggelser bak seg. Jeg var aldri skoleflink, men jeg vet at jeg har andre gode kvaliteter, og har en stabil psyke og er god på mange andre måter. Bygg deg opp med det du er god på, TS. Ikke sikkert det er så lett for de du misunner heller. Anonymkode: 0c1ac...53d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #12 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Igjen så kommer du med sutring og klaging i stedet for å se det positivet og få fingern ut av rævva. Noen av oss må jobbe drithardt for å få til noe, andre får til ting lett. Sånn er livet, du må se realiteten i det. Anonymkode: 6dc16...493 men hva er det med fittehjernen min? hva slags deler er det som mangler noe? Anonymkode: 272b2...ff4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #13 Skrevet 18. januar 2021 Da har du problemer ifølge peanøtthjerneforbundet, men du er ikke alene vi er mange som har det sånn. Anonymkode: 8fc4d...b26 9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #14 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): men hva er det med fittehjernen min? hva slags deler er det som mangler noe? Anonymkode: 272b2...ff4 Hva var du flink til da du var yngre da? Anonymkode: ac460...078
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #15 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da har du problemer ifølge peanøtthjerneforbundet, men du er ikke alene vi er mange som har det sånn. Anonymkode: 8fc4d...b26 men svaret er ikke godt nok. tar ikkke til takke med "vi er mange som har det sånn" så da får jeg vel bare godta at jeg var uheldig med hjerne da. sitte her med søppel hjernen og bare feire meg selv. Anonymkode: 272b2...ff4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #16 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva var du flink til da du var yngre da? Anonymkode: ac460...078 ting jeg ikke lenger ønser å være flink til. tegne var jeg flink til. var også aktiv, det er jeg enda. men jeg har ikke noe ønske om å bli kunster, har ønske om andre ting og hater meg selv som barn likevel. Anonymkode: 272b2...ff4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #17 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Igjen så kommer du med sutring og klaging i stedet for å se det positivet og få fingern ut av rævva. Noen av oss må jobbe drithardt for å få til noe, andre får til ting lett. Sånn er livet, du må se realiteten i det. Anonymkode: 6dc16...493 men om jeg så måtte jobbe drithardt, kanskje til og med misslykkes jeg i noe, så fant jeg andre muligheter. men man blir lei av å se etter nye muligheter absolutt hele tiden. Jeg mistet alt jeg hadde lyst til og nå er alt tomt. men svaret lå allerede der da jeg var barn. jeg var en taper, og er det tydeligvis enda. Anonymkode: 272b2...ff4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #18 Skrevet 18. januar 2021 Livet kommer ikke rekene på en fjøl. Hvis du har problemer, så må du faktisk jobbe deg rundt eller gjennom det. Sånn er det for alle. Anonymkode: b1e1f...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #19 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): men om jeg så måtte jobbe drithardt, kanskje til og med misslykkes jeg i noe, så fant jeg andre muligheter. men man blir lei av å se etter nye muligheter absolutt hele tiden. Jeg mistet alt jeg hadde lyst til og nå er alt tomt. men svaret lå allerede der da jeg var barn. jeg var en taper, og er det tydeligvis enda. Anonymkode: 272b2...ff4 Selvoppfyllende profeti kalles det. Anonymkode: b1e1f...9b3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #20 Skrevet 18. januar 2021 Hva er drømmelivet for deg da? Anonymkode: ac460...078
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå