AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Del Skrevet 18. januar 2021 Hei, Hadde mitt første egguttak i dag, 0 egg.. ultralyd forrige Fredag viste 4 fine eggposer, men kun 2 av de var å finne i dag - og de var tomme. Alt av prøver osv av meg er fine, fin AMH verdi også. Jeg er så lei meg. Har mest lyst til å legge meg ned å aldri stå opp igjen. Vi må igjennom IVF pga mannlig faktor, og jeg hadde aldri trodd at resultatet mitt skulle bli så dårlig.. Legene mener dosen ble for lav, så jeg skal i gang med høyere dose allerede ved første mens. Trenger noen fine ord nå, litt oppmuntring.. har noen av dere opplevd det samme? Anonymkode: 19230...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg har opplevd å se mange fine på ultralyd, men å bare få ut ett egg! Så det er nok noe som skjer mange.. At eggene ikke er modne eller at de er tomme.. Har også opplevd å få ut flere, men at eggene dør før innsett.. Så jeg skjønner godt skuffelsen din! Du er ikke alene om å få noen slag i trynet i denne prosessen desverre 😳 For hvert forsøk har de endret medisinene mine.. så de prøver seg bare frem, virker det som. Men jeg har fått et barn så jeg er veldig takknemlig for medisinene og tilbudet som finnes Håper på et søsken snart. Anonymkode: 1dcc5...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har opplevd å se mange fine på ultralyd, men å bare få ut ett egg! Så det er nok noe som skjer mange.. At eggene ikke er modne eller at de er tomme.. Har også opplevd å få ut flere, men at eggene dør før innsett.. Så jeg skjønner godt skuffelsen din! Du er ikke alene om å få noen slag i trynet i denne prosessen desverre 😳 For hvert forsøk har de endret medisinene mine.. så de prøver seg bare frem, virker det som. Men jeg har fått et barn så jeg er veldig takknemlig for medisinene og tilbudet som finnes Håper på et søsken snart. Anonymkode: 1dcc5...a89 Så bra at du klarte det til slutt❤️ håper at det ordner seg til slutt.. Gir ikke opp med det første, men fyfaen det er hardt både psykisk og fysisk.. hvor mange forsøk (uttak og innsett) måtte til før det første barnet satt? Anonymkode: 19230...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Del Skrevet 18. januar 2021 Gikk du offentlig? Da har du alle tre forsøkene igjen Anonymkode: 1ce87...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Gikk du offentlig? Da har du alle tre forsøkene igjen Anonymkode: 1ce87...73f Ja, offentlig - så det stemmer. Sliter uansett med tanken på at det var absolutt 0 egg i dag, og forstår ikke helt hvordan jeg kan få et helt annet resultat neste gang.. Livredd for at det aldri blir vår tur, samtidig som jeg er livredd for at jeg ikke klarer mer om dette skjer igjen og igjen.. Anonymkode: 19230...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, offentlig - så det stemmer. Sliter uansett med tanken på at det var absolutt 0 egg i dag, og forstår ikke helt hvordan jeg kan få et helt annet resultat neste gang.. Livredd for at det aldri blir vår tur, samtidig som jeg er livredd for at jeg ikke klarer mer om dette skjer igjen og igjen.. Anonymkode: 19230...80d Du var nok bare uheldig med at de har satt opp for lave doser. Med fine blodprøver skal du se at det blir bedre resultat neste gang, når dosene er økt 🌸 Anonymkode: 1ce87...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Del Skrevet 24. januar 2021 Se på første forsøket som et prøveforsøk. På forhånd er det vanskelig å forutsi hvordan du kommer til å reagere på medisinene og hvor høy dose du må ha. Anonymkode: d1e1e...ee0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå