Gå til innhold

Oppgulp


Gypsy

Anbefalte innlegg

Ukens beste dag.

Mandag- Blåmandag har vi vel alle hørt om, og kjent følelsen av.

En viss vemodig følelse i kroppen fordi man vet at man må kjempe seg opp fra vekkerklokkens mas i 5 dager framover.

Tirsdag- Tja, man er jo litt nærmere helgens friheter, og kan begynne å glede seg over at i morgen er det lille lørdag.

Lov med en sjokolade da, bare for trøst ?

Onsdag- Lillelørdag. Når dagen er over er det bare to strevsomme morgenen man skal overleve igjen denne uken.

Torsdag- Nå begynner det virkelig å nærme seg, helgefølelsen begynner å komme saktre, men sikkert snikende.

Men, det gjelder å holde igjen litt enda.

Fredag- Nå kan man nesten slippe jubelen løs. Bare telle timer til man kan gå ut døra fra hvor man nå måtte tilbringe arbeidsdagen, så kan man slippe jubelen løs og nyte kvelden meget klar over at imorgen, slipper man dette stresset.

Lørdag- Man sover så lenge man føler for det (litt avhengig av om man har små barn), men uansett, ingen stress med å rekke jobben.

Man kan bruke tid.

Pusle med det man føler for i sitt eget tempo.

Når kvelden kommer, kan man være oppe så lenge man ønsker med god samvittighet.

Søndag-Jaha. Søndag alt, gitt, ukens siste dag.

Nå man man tviholde på helgefølelsen så lenge man bare kan.

Man må virkelig nyte dagen, ettermiddagen og kvelden, for i morgen er det på'an igjen.

Nå er det snart helg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Escada :)

Jaha, hva skal man så ta opp på en dag som denne ?

En mandag.

Vel, det som irriterer undertegnede på en mandag er disse menneskene, da som regel kollega'er (skrives kollega'er eller kolleger? Lurt på lenge..)

Jo, disse kolleg-menneskene som er på jobb for å gjøre en jobb som alle andre, men som overhodet ikke har interesse av enkelte arbeidsoppgaver- og sier det høyt, eller vrir seg unna og oppfører seg som en 3-åring med diverse unnskyldninger som hører best hjemme i et tidlig stadium av barnehagen.

Og ofte, som i så mange andre settinger, er det de som skriker høyest som får det som de vil, uansett hvilke sleipe metoder de bruker for å vri seg unna ting de syns er for kjedelige.

Og det resulterer selvfølgelig at en annen pliktoppfyllende stakkar må gjøre jobben isteden.

Jeg syns det er både blodig urettferdig og dårlig behandling av saken fra sjefen sin side.

Hva med å høre på de som GJØR jobben sin, de som IKKE klager og syter og uffer og akker, men faktisk er på jobb de timene man skal og gjør det man er satt til å gjøre, selv om noe er kjedelig, for det vil det ALLTID være.

Èn ting er at man sutrer over slikt når man er ung, dumskapen hører gjerne med til alderen.

Men, når voksne mennesker på godt over de 50 oppfører seg slik, DA er det ganske så patetisk.

HVORFOR er det slik at enkelte mennesker bruker sleipe triks for å slippe unna og få det som de vil ?

Går det virkelig an å gi så faen i alle andre enn seg selv, og vri seg unna en jobb med god samvittighet når man vet at en annen da må steppe inn isteden for den som EGENTLIG skulle gjort dette.

Og hvem er verst ?

Sjefen som lar slikt passere, eller vedkommende som oppfører seg slik....

En ting er iallefall sikkert, slik slapp arbeidsmoral og dertil utnytting av andre, irriterer meg grenseløst.

Det er faktisk ganske respektløst.

Er man kollega'er på samme avdeling, er man også et team, og da får fanden hakke meg folk ta i et tak og gjøre jobben sin slik de er ansatt til å gjøre den ! :frustrert:

Det var dagens utblåsning... :sjenert:

Endret av Gypsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Frustrende og IRRITERENDE med folk som ikke gjør jobben sin... Jeg bryr meg ikke om hva folk gjør eller sier, bare jeg slipper å gjøre jobben deres.. Har vært borti noe av det i sommer ja...

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erna vil at innvandrere som gifter seg med nordmenn, skal intervjues og få muligheten til å få innsyn i mannens vandel.

Det syns jeg er et glimrende forslag.

Joda, det føles sikkert urettferdig for de som har rent mel i posen og IKKE har skumle hensikter, eller ikke ser etter en lettvint måte å skaffe seg en hjemmeværende 24/7 - slave på, som de gjerne også kan denge litt i ny og de, men jeg tror dessverre altfor mange av disse stakkarene som håper på et bedre liv her i Norge ikke akkurat ender opp lykkelig under en kynisk og slavedrivende mann.

Jeg leste et sted at X antall Thailandske jenter som kommer til Norge som gift med en nordmann, ender opp med å måtte selge seg etter at ekteskapet etter en stund sprakk.

Jeg har også en viss kjennskap til at endel som skaffer seg en brud fra utlandet på altfor lettvint vis, har en stygg tendenes til å dra med sin stakkars fru på seksuelle aktiviteter hun aldri i verden hadde blitt med på om hun hadde turt å si sin egen mening, som inkluderer både mannen selv, og gjerne kompiser eller andre i tillegg.

Når dèt er sagt, har jeg overhodet ikke sansen for den måten å komme seg til et annet land på, eller den måten å inngå ekteskap på, som ganske innlysende ikke er verdt noe som helst når det kommer til kjærlighet.

Man kan si hva man vil om jentene som gifter seg med "hvem som helst", men det er neimen ikke lett å si om man ville vært bedre selv om man befant seg i deres situasjon.

Alle jakter vi på en viss lykke, og de fleste av oss her i Norge aner ikke hvor godt vi har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

:klappe:

Er så enig så enig med deg Gypsy....

Jammen lurer jeg på om du ikke skulle starte et lite parti?

Skal stemme på deg jeg ;)

Det man ikke vet, har man nettopp bruk for, og det man vet, kan man ikke bruke.

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisfelle for voldtektsmenn.

Skal kvinner måtte gå rundt med denne spesialkondomen inne i seg til enhver tid ?(for en voldtekt kan likegodt skje på vei til/fra jobb som på en fest eller langs veien)

Skal man gå med denne inne hele tiden, eller er det noe man putter inne når man anser voldtektsfaren for å være størst ? Og når er isåfall det ?

Javel, og hvordan skal så dette fungere i praksis ?

Tanken er jo fin den, men mannen må altså operere denne vekk.

Tror de at en voldtekstmann tropper opp hos legen for å fjerne et voldtektskondom med pigger på som har gravd seg langt inn i huden ?

Om dette kondomet er såpass effektivt, så står vel kvinnen også i fare for å bli skadet av dette i det hun tar inn eller ut dette spesialkondomet skulle man tro.

En penis eller en finger, på en eller annen måte må hun jo få tak på det hun også.

Hva med på en fest, da.

Kvinnen har kondomet inne, og skal på do.

Hvordan løser vi dette praktisk ?

Er det inn og ut med kondomet for hver gang man er på do, eller er det bare på vei hjem man har dette inne ?

Jeg lurer mest på NÅR, på hvilke tidspunkt det menes at man befinner seg i en situasjon at det er lurt å ha dette inne i seg, i tilfelle man skulle bli voldtatt.

Hva om man har dette inne i seg da, og havner i en kosestund med en one-night....Må man da forte seg på do før fingrene til motparten begynner å spasere, eller skal man hoppe opp når ting begynner å skje og bedyre at "Jeg må bare på do og....fjerne noe, ellers får du veldig vondt..."

Det er tragisk forferdelig med voldtekter, men om man skal begynne å gå rundt med voldtektskondomer inne i seg når man lurer på om det er en viss fare, vil ikke dette bare skape utrygghet da ?

Det blir vel å skikkelig prente inn at man skal passe seg for mannen og penisen hans...

Endret av Gypsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Jeg syns det blir å gjøre voldtekten til enda mer en kvinnes sak å passe seg jeg... Og sånn er det nå en gang at med nye vrier finner "the bad guys" raskt nye løsninger...

Nei, for søren. Dette er for dumt. Da er man jo likevel så hemmet av frykten og tanken at man blir "misbrukt" uansett :roll:

Når du bekymrer deg, bruker du opp dagens krefter uten å løse morgendagens problemer

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...