AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #41 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært i noen forhold som har vært i noen måneder men har aldri gått så langt at vi har hatt sex, så nå er jeg 28 år og fremdeles jomfru. Har aldri følt det har vært "rett" å ligge med noen av de jeg har vært sammen med og jeg har gjort det slutt før vi har kommet så langt. Nå har jeg møtt en kjekk gutt som jeg er tiltrukket av, men har ikke fortalt til han at jeg er jomfru. Vi har snakket sammen og han ble overrasket over at jeg ikke har vært i et langvarig forhold. Jeg er over gjennomsnittet utseendemessig og er normal vil jeg påstå, men så har jeg aldri ligget med noen og syns det er flaut å skulle fortelle det til denne fyren. Han har selv innrømt at han har vært ganske playeraktig tidligere, men at han er over den fasen og har vært det en stund, og det gjør meg litt usikker, for han har hatt i langvarige forhold og har mye mer erfaring enn meg og da kjenner jeg at jeg blir nervøs og vet ikke om det vil funke. Noen her som har vært i samme situasjon eller som har blitt sammen med noen som ikke har noen erfaring? Uff, ekkelt å bare opprette denne tråden... Anonymkode: bf497...d94 For det første. Hvorfor syns han det er rart at du ikke har vært i et langt forhold før? Det passer ikke for alle, og det har ingenting med utseende å gjøre. Føler jeg er så lei av utseendepratet. Er vel samme hvordan du ser ut så lenge du har bra indre. Samme om man er jomfru eller ikke når man er 28 år. Kjenner flere av de som det. Er ingenting galt med å være jomfru, men er heller ingenting galt med å ha hatt sex med en eller flere. Synd samfunnet vårt er så fordomsfult og at det er så mye sexpress. Og kan man ikke være ærlig i et forhold og kommunisere, vil det aldri fungere. Dessuten burde den første gangen være spesiell, jomfru eller ikke. Anonymkode: d51b1...490 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå