AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #21 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei der anbefaler jeg virkelig ikke, å finne en annen å ha sex med først! Det kommer du til å angre på. Bli trygg på denne mannen nå først, vær åpen med han, og la han ta del på denne veien sammen med deg❤️ Anonymkode: eca96...135 Helt enig, det høres ikke noe moro ut. Første gangen trenger ikke være noe som må unnagjøres. Anonymkode: 8900d...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #22 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei der anbefaler jeg virkelig ikke, å finne en annen å ha sex med først! Det kommer du til å angre på. Bli trygg på denne mannen nå først, vær åpen med han, og la han ta del på denne veien sammen med deg❤️ Anonymkode: eca96...135 Det høres teit ut men jeg vurderer det oppriktig, selv om jeg sikkert ikke ender opp med å gjøre det. Det er flaut å fortelle at jeg er jomfru og første gangen blir nok en klein affære. Anonymkode: bf497...d94
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #23 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Selv om du er jomfru så vet du at sex er flaut og klønete i starten? Anonymkode: 7de5f...145 Det visste jeg også før jeg hadde sex, og det viste seg å stemme. Vondt og oppskrytt, selv om det var godt planlagt og med kjæresten. Jeg tenkte: Var det alt??? Det var jo bare smertefullt og veldig rart. første gangen ikke er noen høydare tror jeg de fleste forstår selv som jomfru Anonymkode: 3d98a...a2c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #24 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig fint å lese at det finnes flere som kan gå flere år uten sex, det virker unormalt for de fleste dessverre. Tror ikke det er så unormalt, vi bare hører ikke så mye fra de som ikke har jevnlig sex. Det kunne aldri falt meg inn å ha tilfeldig sex, det frister ikke i det hele tatt. Og når man sjelden møter en mann man ønsker å etablere et forhold til, og årene som singel øker, da øker også antall år uten sex. Det gjør meg ingenting. Jeg er singel nå igjen, og jeg savner nærheten til en partner, både fysisk og emosjonell nærhet, og når det kommer til fysisk nærhet, savner jeg aller mest omfavnelse, lidenskapelig berøring og varme stryk, ømme kyss.. selve sexen er ikke nødvendigvis det fineste med den nærheten. Har inntrykk av at menn ofte kommet tidlig inn på temaet sex. På tinder og lignende steder også. Man har såvidt sagt hei, før de begynner å snakke om sex. Kanskje det bare er sånn de fleste menn er? Ikke la han mase på deg, verken for å få sex eller for å få deg til å fortelle noe før du er klar for det. Ta kontrollen selv, fortell det du ønsker når du er klar, og vent med sex til du er klar. Om dere nærmer dere sex en kveld og du kjenner at «nei, dette vil jeg ikke enda», så bare si fra og stopp det. Du bestemmer😊 Anonymkode: eca96...135
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #25 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det høres teit ut men jeg vurderer det oppriktig, selv om jeg sikkert ikke ender opp med å gjøre det. Det er flaut å fortelle at jeg er jomfru og første gangen blir nok en klein affære. Anonymkode: bf497...d94 Det er ikke flaut å være jomfru, ikke i det hele tatt! Og vet du hva? Egentlig føles det litt som om man er jomfru igjen første gang man har sex med en ny partner uansett, så den idéen din ville jeg bare skrinlagt, den hjelper ingenting, den bare ødelegger din aller første opplevelse med sex. Vær så snill å dropp det❤️ Anonymkode: eca96...135 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #26 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ikke det er så unormalt, vi bare hører ikke så mye fra de som ikke har jevnlig sex. Det kunne aldri falt meg inn å ha tilfeldig sex, det frister ikke i det hele tatt. Og når man sjelden møter en mann man ønsker å etablere et forhold til, og årene som singel øker, da øker også antall år uten sex. Det gjør meg ingenting. Jeg er singel nå igjen, og jeg savner nærheten til en partner, både fysisk og emosjonell nærhet, og når det kommer til fysisk nærhet, savner jeg aller mest omfavnelse, lidenskapelig berøring og varme stryk, ømme kyss.. selve sexen er ikke nødvendigvis det fineste med den nærheten. Har inntrykk av at menn ofte kommet tidlig inn på temaet sex. På tinder og lignende steder også. Man har såvidt sagt hei, før de begynner å snakke om sex. Kanskje det bare er sånn de fleste menn er? Ikke la han mase på deg, verken for å få sex eller for å få deg til å fortelle noe før du er klar for det. Ta kontrollen selv, fortell det du ønsker når du er klar, og vent med sex til du er klar. Om dere nærmer dere sex en kveld og du kjenner at «nei, dette vil jeg ikke enda», så bare si fra og stopp det. Du bestemmer😊 Anonymkode: eca96...135 Tilfeldig sex er ikke noe for meg heller og det er nok sikkert flere som ikke er seksuelt aktive mellom forhold, men det er nok mer unormalt å være jomfru når en begynner å nærme seg 30. Det er tanken på første gangen som gjør meg nervøs og jeg vil helst bare unngå å tenke på det. Han jeg har møtt har nok kanskje litt annerledes syn på sex enn meg, han har ikke et like anstrengt syn på det som meg. Jeg liker ikke å snakke om sex tidlig i et forhold, og jeg syns det var teit at han i det hele tatt tok det opp, men han er ellers veldig OK og oppgående. Anonymkode: bf497...d94
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #27 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke flaut å være jomfru, ikke i det hele tatt! Og vet du hva? Egentlig føles det litt som om man er jomfru igjen første gang man har sex med en ny partner uansett, så den idéen din ville jeg bare skrinlagt, den hjelper ingenting, den bare ødelegger din aller første opplevelse med sex. Vær så snill å dropp det❤️ Anonymkode: eca96...135 Jeg kommer sikkert ikke til å gjennomføre det, men det er fristende så jeg slipper å dumme meg foran en mann jeg liker. Siden jeg er jomfru tenker jeg på blødninger, smerter og alt slikt, det er kanskje det som er det verste. Haha, usj! Anonymkode: bf497...d94
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #28 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg kommer sikkert ikke til å gjennomføre det, men det er fristende så jeg slipper å dumme meg foran en mann jeg liker. Siden jeg er jomfru tenker jeg på blødninger, smerter og alt slikt, det er kanskje det som er det verste. Haha, usj! Anonymkode: bf497...d94 Når du kjenner han såpass godt at du føler deg trygg på han, og får snakket om alt du er engstelig for, så er det ikke flaut lenger. Jeg lover. Og når dere kommer så langt (langt fram i tid) at dere skal ha sex, så må du si at du må styre, han må forsiktig prøve å komme inn i deg, du må si stopp så fort det kjennes ubehagelig, så blir han der, og lirker seg etter hvert litt mer inn, så stopp når du føler for det, osv. Da gjør det ikke vondt😊 Og det er ikke alle som blør, jeg blødde ikke. Om man blør, så er det så lite at det spiller ingen rolle. Ikke overtenk dette, du er sjefen, husk det. Du må si nei helt til du føler du vil si ja. Så det er jo ikke noe å stresse med, ingenting skjer før du vil😊 Anonymkode: eca96...135
Bamseklemmer Skrevet 17. januar 2021 #29 Skrevet 17. januar 2021 Skal jeg være ærlig med deg TS og andre, så har jeg ikke hatt sjans på å vite at du var jomfru eller ikke, ikke spiller det noen rolle om du er det heller. Jeg forventer bare at du er renslig, kysser og stryker meg på ryggen og gir en lyd hvis du føler noe er deilig, samme forventningene har jeg til dem som ikke er jomfru. Alså jeg har samme forventningene... Ikke tro at du ikke er deilig nok, det er bare tøv og myter som sitter i hodet ditt... Du vil nok få høre at jeg har det deilig meg deg, for jeg har ikke sjans på å fake at jeg ikke har det deilig🤭 Forresten det beste knullet og blowen jeg har kjent, var ei med minimal med erfaring... det skulle egentlig være bekreftelse at du er like god og knuse alle myter🧡 ... du trenger ikke å si at du er jomfru, bare si at du har lyst til å lære😉
Kåte Anders Skrevet 17. januar 2021 #30 Skrevet 17. januar 2021 Kroppen og følsene dine forteller når du er klar! Lytt til det. Fortell han om situasjonen slik at han tar det pent, vil tro at når du først har fått smaken på sex (pikk) så blir du avhengig. Men ikke rush før du er klar.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #31 Skrevet 17. januar 2021 Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Skal jeg være ærlig med deg TS og andre, så har jeg ikke hatt sjans på å vite at du var jomfru eller ikke, ikke spiller det noen rolle om du er det heller. Jeg forventer bare at du er renslig, kysser og stryker meg på ryggen og gir en lyd hvis du føler noe er deilig, samme forventningene har jeg til dem som ikke er jomfru. Alså jeg har samme forventningene... Ikke tro at du ikke er deilig nok, det er bare tøv og myter som sitter i hodet ditt... Du vil nok få høre at jeg har det deilig meg deg, for jeg har ikke sjans på å fake at jeg ikke har det deilig🤭 Forresten det beste knullet og blowen jeg har kjent, var ei med minimal med erfaring... det skulle egentlig være bekreftelse at du er like god og knuse alle myter🧡 ... du trenger ikke å si at du er jomfru, bare si at du har lyst til å lære😉 Hvorfor skriver du "meg" "jeg" som at det er du som skal ha sex med henne? Anonymkode: 01a24...2a2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #32 Skrevet 17. januar 2021 Kåte Anders skrev (1 minutt siden): Kroppen og følsene dine forteller når du er klar! Lytt til det. Fortell han om situasjonen slik at han tar det pent, vil tro at når du først har fått smaken på sex (pikk) så blir du avhengig. Men ikke rush før du er klar. Ja alle blir avhengig av pikk når du får smaken på det.... Anonymkode: 01a24...2a2 1
Bamseklemmer Skrevet 17. januar 2021 #33 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skriver du "meg" "jeg" som at det er du som skal ha sex med henne? Anonymkode: 01a24...2a2 Ikke tenk så mye på det, det er bare et eksempel... at du tror jeg skal ha sex med henne sitter bare i hodet ditt...
Lush Lips Skrevet 17. januar 2021 #34 Skrevet 17. januar 2021 Jeg ville absolutt sagt at jeg var jomfru viss jeg var deg. Sex første gang kan være både smertefullt og ubehagelig. Greit at dere er på samme side, og tar det rolig de første gangene.
Bamseklemmer Skrevet 17. januar 2021 #35 Skrevet 17. januar 2021 Ser det er flere som beskriver jomfrudom som smerte og ubehag, vil det si at man ikke har prøvd en eneste dildo. Eller må det er mann til for at man ikke er jomfru?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #36 Skrevet 17. januar 2021 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Ser det er flere som beskriver jomfrudom som smerte og ubehag, vil det si at man ikke har prøvd en eneste dildo. Eller må det er mann til for at man ikke er jomfru? Ikke spor av nå 🐷 Anonymkode: 01a24...2a2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #37 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du innvandrerbakgrunn? Anonymkode: 2b83b...640 Jeg er etnisk norsk og ligger ikke med folk. Venter til jeg møter den som jeg vil slå meg ned med. Sånn er det med mange av mine venner. Har også venner som har vært i samme forhold i mange år. Anonymkode: d51b1...490
Bamseklemmer Skrevet 17. januar 2021 #38 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke spor av nå 🐷 Det er ingen avsporing, det er helt relevant av betydning om de bruker dildo eller ikke. Jeg har selv skrevet med kvinner som beskriver seg selv som jomfru selv om de bruker leketøy.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #39 Skrevet 17. januar 2021 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Det er ingen avsporing, det er helt relevant av betydning om de bruker dildo eller ikke. Jeg har selv skrevet med kvinner som beskriver seg selv som jomfru selv om de bruker leketøy. Om man bruker dildo eller ikke, er helt irrelevant. Man er jomfru så lenge man ikke har hatt samleie. Jomfru er en person som ikke har hatt samleie. Ordet ble opprinnelig kun brukt om kvinner, men blir i dag også brukt om menn. Anonymkode: 01a24...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #40 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke flaut å være jomfru, ikke i det hele tatt! Og vet du hva? Egentlig føles det litt som om man er jomfru igjen første gang man har sex med en ny partner uansett, så den idéen din ville jeg bare skrinlagt, den hjelper ingenting, den bare ødelegger din aller første opplevelse med sex. Vær så snill å dropp det❤️ Anonymkode: eca96...135 Heller være en jomfru enn å ligge rundt. Ikke vær flau. Anonymkode: 39ec0...d01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå