AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har vært i noen forhold som har vært i noen måneder men har aldri gått så langt at vi har hatt sex, så nå er jeg 28 år og fremdeles jomfru. Har aldri følt det har vært "rett" å ligge med noen av de jeg har vært sammen med og jeg har gjort det slutt før vi har kommet så langt. Nå har jeg møtt en kjekk gutt som jeg er tiltrukket av, men har ikke fortalt til han at jeg er jomfru. Vi har snakket sammen og han ble overrasket over at jeg ikke har vært i et langvarig forhold. Jeg er over gjennomsnittet utseendemessig og er normal vil jeg påstå, men så har jeg aldri ligget med noen og syns det er flaut å skulle fortelle det til denne fyren. Han har selv innrømt at han har vært ganske playeraktig tidligere, men at han er over den fasen og har vært det en stund, og det gjør meg litt usikker, for han har hatt i langvarige forhold og har mye mer erfaring enn meg og da kjenner jeg at jeg blir nervøs og vet ikke om det vil funke. Noen her som har vært i samme situasjon eller som har blitt sammen med noen som ikke har noen erfaring? Uff, ekkelt å bare opprette denne tråden... Anonymkode: bf497...d94
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Jeg er 35. Vil ikke ligge med noen før følelsene er sterke. Siste forhold var da vi har 17. Og ingen av oss var opptatt av sex. Anonymkode: 9f6ac...180
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 35. Vil ikke ligge med noen før følelsene er sterke. Siste forhold var da vi har 17. Og ingen av oss var opptatt av sex. Anonymkode: 9f6ac...180 Sex i starten er klønete og det er bare flaut å tenke på å skulle gå gjennom det, og spesielt med denne fyren som har mye mer erfaring. Jeg syns selv det er rart å tenke at jeg er jomfru i en alder av 28 år, men det har bare blitt sånn. Anonymkode: bf497...d94 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Selv om du er jomfru så vet du at sex er flaut og klønete i starten? Anonymkode: 7de5f...145 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Har du innvandrerbakgrunn? Anonymkode: 2b83b...640 1
Enmanelskeråhate Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har vært i noen forhold som har vært i noen måneder men har aldri gått så langt at vi har hatt sex, så nå er jeg 28 år og fremdeles jomfru. Har aldri følt det har vært "rett" å ligge med noen av de jeg har vært sammen med og jeg har gjort det slutt før vi har kommet så langt. Nå har jeg møtt en kjekk gutt som jeg er tiltrukket av, men har ikke fortalt til han at jeg er jomfru. Vi har snakket sammen og han ble overrasket over at jeg ikke har vært i et langvarig forhold. Jeg er over gjennomsnittet utseendemessig og er normal vil jeg påstå, men så har jeg aldri ligget med noen og syns det er flaut å skulle fortelle det til denne fyren. Han har selv innrømt at han har vært ganske playeraktig tidligere, men at han er over den fasen og har vært det en stund, og det gjør meg litt usikker, for han har hatt i langvarige forhold og har mye mer erfaring enn meg og da kjenner jeg at jeg blir nervøs og vet ikke om det vil funke. Noen her som har vært i samme situasjon eller som har blitt sammen med noen som ikke har noen erfaring? Uff, ekkelt å bare opprette denne tråden... Anonymkode: bf497...d94 Da blir det vel kanskje aldri rett da? Problem solved😂
Fioljenta Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 Fortell ham det. Og slapp av. Hvis han er en kjekk fyr, så tar han hensyn. Et tips er å være nysgjerrig i stedet for flau. Blir det litt klønete, så smil og tenk at jaja, jeg snublet en del før jeg lærte å gå også. Og det er helt greit. Jeg tipper at han vil bli stolt over å få være med på reisen din. (Min erfaring er at det først blir flaut når jeg blir flau.) Jeg synes det er flott at du ikke har hatt sex når du ikke følte det var «rett». Du skal aldri føle deg tvunget til å være med på noe du ikke har lyst til selv. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Jeg er mann og debuterte ikke før jeg var 29. Null stress, virkelig. Og ja, hun hadde bra med erfaring, uten at det spilte noen rolle. Vi likte hverandre og var kåte begge to, mer er det ikke som skal til. Det ble barn på oss etterhvert til og med. Av alle ting jeg har lært er sex det som har hatt den slakkeste læringskurven, det er lett og naturlig! Hvis du uansett ønsker noe seriøst ville jeg kanskje funnet en person som ikke har ligget mye rundt (mtp. antall partnere, ikke mengde). Personer som er såpass spontane er etter alle jeg kjenner å dømme ikke de beste å leve med i det lange løp. Anonymkode: 1a2f4...5ee 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selv om du er jomfru så vet du at sex er flaut og klønete i starten? Anonymkode: 7de5f...145 Trenger ikke å ha erfaring for å forstå at første gangen er klein. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du innvandrerbakgrunn? Anonymkode: 2b83b...640 Nei. Anonymkode: bf497...d94
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 Enmanelskeråhate skrev (6 minutter siden): Da blir det vel kanskje aldri rett da? Problem solved😂 Det er litt annerledes med denne fyren, men vi får se😄 Anonymkode: bf497...d94
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trenger ikke å ha erfaring for å forstå at første gangen er klein. Man blir ikke god i alt med engang. Det er ikke flaut! Om dame/mann vet om det, vil h*n forhåpentligvis ta hensyn til det. Anonymkode: a2c16...749
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #12 Skrevet 16. januar 2021 Fioljenta skrev (5 minutter siden): Fortell ham det. Og slapp av. Hvis han er en kjekk fyr, så tar han hensyn. Et tips er å være nysgjerrig i stedet for flau. Blir det litt klønete, så smil og tenk at jaja, jeg snublet en del før jeg lærte å gå også. Og det er helt greit. Jeg tipper at han vil bli stolt over å få være med på reisen din. (Min erfaring er at det først blir flaut når jeg blir flau.) Jeg synes det er flott at du ikke har hatt sex når du ikke følte det var «rett». Du skal aldri føle deg tvunget til å være med på noe du ikke har lyst til selv. 💜 Bare jeg forestiller meg det blir jeg flau, alt dette burde jeg vært gjennom for flere år siden... Men tror det du sier stemmer, at det blir flaut når jeg blir flau. Han ble også overrasket da han hørte jeg ikke hadde vært i et langvarig forhold, han mente at man lærer mye av langvarige forhold, noe som nok stemmer. Anonymkode: bf497...d94
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #13 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er mann og debuterte ikke før jeg var 29. Null stress, virkelig. Og ja, hun hadde bra med erfaring, uten at det spilte noen rolle. Vi likte hverandre og var kåte begge to, mer er det ikke som skal til. Det ble barn på oss etterhvert til og med. Av alle ting jeg har lært er sex det som har hatt den slakkeste læringskurven, det er lett og naturlig! Hvis du uansett ønsker noe seriøst ville jeg kanskje funnet en person som ikke har ligget mye rundt (mtp. antall partnere, ikke mengde). Personer som er såpass spontane er etter alle jeg kjenner å dømme ikke de beste å leve med i det lange løp. Anonymkode: 1a2f4...5ee Takk for at du nevner at det er en slakk læringskurve. Vurderer å finne en fyr å ligge med slik at denne mannen ikke må være den første. Jeg kjenner nesten på litt angst når jeg tenker på første gangen. Jeg liker denne mannen veldig godt og har et godt inntrykk av han og jeg liker at han er ærlig om fortiden sin, hadde han ikke nevnt det hadde jeg ikke visst det. Anonymkode: bf497...d94
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #14 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): (...)og er normal vil jeg påstå Anonymkode: bf497...d94 Mulig du er normal på alle andre områder, men når det gjelder kjærlighetsrelasjoner vil jeg faktisk påstå at du ikke er helt normal. Du skriver at du har vært i noen forhold som har vart i flere måneder uten at dere har hatt sex. Dette er høyst unormalt når man ikke er aseksuell, ønsker å vente med sex til ekteskapet eller har traumer som gjør sex vanskelig. Det virker ikke som om noe av dette gjelder deg? Du skriver at det ikke har føltes rett å ha sex med de tidligere mennene. Hvorfor var det rett å være kjæreste med dem, men ikke å ha sex? Hvis man ikke (jeg gjentar) er aseksuell, vil vente med sex til ekteskapet eller har traumer knyttet til sex, er det både veldig vanlig å ha sex før man finner ut om man passer godt nok sammen til å kalle seg kjærester. Det er også vanlig å ha lyst til å ha sex med kjæresten sin. Jeg tror du trenger å finne litt ut av om du i det hele tatt er interessert i sex før du har sex med denne mannen. Sikker på at du ikke er aseksuell og bare føler et press på å ikke være jomfru lenger? Anonymkode: 73293...284 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #15 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig du er normal på alle andre områder, men når det gjelder kjærlighetsrelasjoner vil jeg faktisk påstå at du ikke er helt normal. Du skriver at du har vært i noen forhold som har vart i flere måneder uten at dere har hatt sex. Dette er høyst unormalt når man ikke er aseksuell, ønsker å vente med sex til ekteskapet eller har traumer som gjør sex vanskelig. Det virker ikke som om noe av dette gjelder deg? Du skriver at det ikke har føltes rett å ha sex med de tidligere mennene. Hvorfor var det rett å være kjæreste med dem, men ikke å ha sex? Hvis man ikke (jeg gjentar) er aseksuell, vil vente med sex til ekteskapet eller har traumer knyttet til sex, er det både veldig vanlig å ha sex før man finner ut om man passer godt nok sammen til å kalle seg kjærester. Det er også vanlig å ha lyst til å ha sex med kjæresten sin. Jeg tror du trenger å finne litt ut av om du i det hele tatt er interessert i sex før du har sex med denne mannen. Sikker på at du ikke er aseksuell og bare føler et press på å ikke være jomfru lenger? Anonymkode: 73293...284 Jeg er kresen (vet det er teit å skrive det, men jeg er det, finner feil med de fleste jeg har datet) og selv om jeg ikke har ligget med noen av de jeg har vært sammen med har det vært nære på, men av en eller annen grunn har det føltes feil og da har jeg konkludert med at det har vært på grunn av de ikke har vært de rette for meg. I tenårene og starten av tyveårene tenkte jeg alltid at jeg ikke ønsket å ligge rundt og ville bare ligge med personer som i mine øyne var spesielle/de rette. Er ikke aseksuell og har ingen traumer knyttet til sex, men gikk på en kristen vgs hvor det var vanlig å vente med sex. Anonymkode: bf497...d94
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #16 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mulig du er normal på alle andre områder, men når det gjelder kjærlighetsrelasjoner vil jeg faktisk påstå at du ikke er helt normal. Du skriver at du har vært i noen forhold som har vart i flere måneder uten at dere har hatt sex. Dette er høyst unormalt når man ikke er aseksuell, ønsker å vente med sex til ekteskapet eller har traumer som gjør sex vanskelig. Det virker ikke som om noe av dette gjelder deg? Du skriver at det ikke har føltes rett å ha sex med de tidligere mennene. Hvorfor var det rett å være kjæreste med dem, men ikke å ha sex? Hvis man ikke (jeg gjentar) er aseksuell, vil vente med sex til ekteskapet eller har traumer knyttet til sex, er det både veldig vanlig å ha sex før man finner ut om man passer godt nok sammen til å kalle seg kjærester. Det er også vanlig å ha lyst til å ha sex med kjæresten sin. Jeg tror du trenger å finne litt ut av om du i det hele tatt er interessert i sex før du har sex med denne mannen. Sikker på at du ikke er aseksuell og bare føler et press på å ikke være jomfru lenger? Anonymkode: 73293...284 Det er helt vanlig. Slutt og putt alle i bås. De fleste med innvandrerbakgrunn og sekter rundt omkring i landet vårt praksiser dette fremdeles. Selvom det ikke er normalt for meg, så bør vi også kunne respektere dem. Anonymkode: 1c75d...53c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #17 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mulig du er normal på alle andre områder, men når det gjelder kjærlighetsrelasjoner vil jeg faktisk påstå at du ikke er helt normal. Du skriver at du har vært i noen forhold som har vart i flere måneder uten at dere har hatt sex. Dette er høyst unormalt når man ikke er aseksuell, ønsker å vente med sex til ekteskapet eller har traumer som gjør sex vanskelig. Det virker ikke som om noe av dette gjelder deg? Du skriver at det ikke har føltes rett å ha sex med de tidligere mennene. Hvorfor var det rett å være kjæreste med dem, men ikke å ha sex? Hvis man ikke (jeg gjentar) er aseksuell, vil vente med sex til ekteskapet eller har traumer knyttet til sex, er det både veldig vanlig å ha sex før man finner ut om man passer godt nok sammen til å kalle seg kjærester. Det er også vanlig å ha lyst til å ha sex med kjæresten sin. Jeg tror du trenger å finne litt ut av om du i det hele tatt er interessert i sex før du har sex med denne mannen. Sikker på at du ikke er aseksuell og bare føler et press på å ikke være jomfru lenger? Anonymkode: 73293...284 Dette er bare tull. Det er ingenting galt med deg, ts, det er mange som debuterer seksuelt senere enn gjennomsnittet. Jeg syns det er kjempebra at du har ventet til du er klar for det😊 Hvis han du er sammen med er en god mann som er verdt å samle på, så tar han dette helt fint. Det er en ære for han å få være din første😊 La alt skje naturlig, når det føles bra. Sov sammen først. Hold rundt hverandre og ta på hverandre, bli komfortabel med å være naken sammen uten å ha sex. Så plutselig en dag er du klar, og alt går av seg selv. Selv hadde jeg sex for første gang når jeg var 20, men ble singel som 21-åring, og var ikke i noe seriøst forhold igjen før jeg var godt inni 30-årene, og hadde heller ikke sex igjen før det. Hadde noen begynnende forhold i mellomtiden, med mye nærhet og oralsex, men ikke samleie før jeg var i det nye forholdet. Er veldig glad for at det ble sånn😊 Anonymkode: eca96...135
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #18 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mulig du er normal på alle andre områder, men når det gjelder kjærlighetsrelasjoner vil jeg faktisk påstå at du ikke er helt normal. Du skriver at du har vært i noen forhold som har vart i flere måneder uten at dere har hatt sex. Dette er høyst unormalt når man ikke er aseksuell, ønsker å vente med sex til ekteskapet eller har traumer som gjør sex vanskelig. Det virker ikke som om noe av dette gjelder deg? Du skriver at det ikke har føltes rett å ha sex med de tidligere mennene. Hvorfor var det rett å være kjæreste med dem, men ikke å ha sex? Hvis man ikke (jeg gjentar) er aseksuell, vil vente med sex til ekteskapet eller har traumer knyttet til sex, er det både veldig vanlig å ha sex før man finner ut om man passer godt nok sammen til å kalle seg kjærester. Det er også vanlig å ha lyst til å ha sex med kjæresten sin. Jeg tror du trenger å finne litt ut av om du i det hele tatt er interessert i sex før du har sex med denne mannen. Sikker på at du ikke er aseksuell og bare føler et press på å ikke være jomfru lenger? Anonymkode: 73293...284 Må også nevne at jeg ikke prøver å finne folk å date, er ikke på arenaer hvor det er naturlig å møte noen som jeg potensielt kan date og har siden slutten av tenårene vært opptatt med studier, flere jobber ved siden av, verv, trainee-program og ellers hobbyer som jeg bruker mye tid på, vet ikke, kanskje det som gjør at kjærlighetsrelasjoner har blitt nedprioritert. Har vært i 4-5 kortivarige forhold siden slutten av tenårene. Anonymkode: bf497...d94
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #19 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk for at du nevner at det er en slakk læringskurve. Vurderer å finne en fyr å ligge med slik at denne mannen ikke må være den første. Jeg kjenner nesten på litt angst når jeg tenker på første gangen. Jeg liker denne mannen veldig godt og har et godt inntrykk av han og jeg liker at han er ærlig om fortiden sin, hadde han ikke nevnt det hadde jeg ikke visst det. Anonymkode: bf497...d94 Nei der anbefaler jeg virkelig ikke, å finne en annen å ha sex med først! Det kommer du til å angre på. Bli trygg på denne mannen nå først, vær åpen med han, og la han ta del på denne veien sammen med deg❤️ Anonymkode: eca96...135 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #20 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er bare tull. Det er ingenting galt med deg, ts, det er mange som debuterer seksuelt senere enn gjennomsnittet. Jeg syns det er kjempebra at du har ventet til du er klar for det😊 Hvis han du er sammen med er en god mann som er verdt å samle på, så tar han dette helt fint. Det er en ære for han å få være din første😊 La alt skje naturlig, når det føles bra. Sov sammen først. Hold rundt hverandre og ta på hverandre, bli komfortabel med å være naken sammen uten å ha sex. Så plutselig en dag er du klar, og alt går av seg selv. Selv hadde jeg sex for første gang når jeg var 20, men ble singel som 21-åring, og var ikke i noe seriøst forhold igjen før jeg var godt inni 30-årene, og hadde heller ikke sex igjen før det. Hadde noen begynnende forhold i mellomtiden, med mye nærhet og oralsex, men ikke samleie før jeg var i det nye forholdet. Er veldig glad for at det ble sånn😊 Anonymkode: eca96...135 Denne mannen som jeg nå dater har stilt noen spørsmål om sex, om når det var siste gang jeg var intim med noen, men har unngått å svare på det, og det sier meg litt at sex er viktig for han. Jeg har ikke behov for å ligge rundt, og er ikke aseksuell som en bruker her antydet, men det har bare blitt sånn. Veldig fint å lese at det finnes flere som kan gå flere år uten sex, det virker unormalt for de fleste dessverre. Anonymkode: bf497...d94 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå