AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Del Skrevet 16. januar 2021 Min kjære pappa døde stille og rolig i ettermiddag.😪😪 Vi skal ha samtale med begravelsesbyrå på mandag, og tenker jeg Vil være med på den. Må være borte fra jobben-hva slags fravær bruker jeg? Egenmelding? Sykemelding(er jo ikke syk)? Permisjon uten lønn? Tenker jeg skal være på jobb fram til begravelsen, men det er kanskje mye vi må ordne før den så jeg burde melde inn fravær? Noen med erfaring her? Anonymkode: 74ccc...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Del Skrevet 16. januar 2021 Hos oss får vi velferdspermisjon, men slikt er gjerne formidlet gjennom personalhåndboken der du jobber. Kondolerer så mye Anonymkode: 5144c...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 16. januar 2021 #3 Del Skrevet 16. januar 2021 Hos oss er det velferdspermisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 16. januar 2021 #4 Del Skrevet 16. januar 2021 Kondolerer så mye. Hos oss gis det inntil tre dagers velferdspermisjon ved dødsfall i nær familie. Da mamma døde i vår brukte jeg den dagen hun døde, første virkedag etter til møte med prest og en til begravelse. Du har helt rett i at dette i utgp ikke gir rett til sykepenger/sykmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Del Skrevet 16. januar 2021 Kondolerer masse. Du kan bruke sykemelding. Dødsfall i seg selv er ikke grunnlag for sykemelding, men fastlegen skriver det som psykisk ustabil/sorgreaksjon. Anonymkode: d7e81...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 19. januar 2021 #6 Del Skrevet 19. januar 2021 Kondolerer og klem til deg ❤️ Jeg fikk velferdspermisjon (med lønn) da min mor døde for et par år siden. Uken ble brukt til praktiske ting som møter med begravelsesbyrå og prest, og til å være sammen med mine søsken som heldigvis også fikk permisjon. Tror ikke jeg hadde klart å gå på jobb i tiden mellom dødsfall og begravelse, jeg følte meg så hudløs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå