Nemigirl Skrevet 16. januar 2021 #21 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var på første ( og eneste ) date med en fyr som tilbød seg å ta regningen. Jeg sa vi kunne dele Så ble han rett og slett sint og kalte meg frekk. Noe vas om "dagens kvinner". Så gikk han for å betale, selvom de skulle i grunnen komme til oss. Anonymkode: d91ec...718 Han må jo få lov til å ha det tankesettet og da hadde jeg latt han betale, men gjort det tydelig at jeg ikke var videre interessert og tilbudt meg en gang til å betale min del. Hadde han fortsatt nekte hadde jeg velvillig latt mannen gå og ikke tenkt videre over saken. Har aldri opplevd dette ;-)
Hannah80 Skrevet 16. januar 2021 #22 Skrevet 16. januar 2021 Nemigirl skrev (2 minutter siden): Seriøst? Hvis du sitter der og er fullt innenforstått med at du ikke vil møte vedkommende igjen synes du det er fair å la vedkommende betale?? Han hadde sikkert råd til det. Er jo ikke snakk om en nyre han ville gi bort:) 1
Nemigirl Skrevet 16. januar 2021 #23 Skrevet 16. januar 2021 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Han hadde sikkert råd til det. Er jo ikke snakk om en nyre han ville gi bort:) Du må se i kontekst i.f.t. meldinger over den du siterer 😉
Hannah80 Skrevet 16. januar 2021 #24 Skrevet 16. januar 2021 Nemigirl skrev (Akkurat nå): Du må se i kontekst i.f.t. meldinger over den du siterer 😉 Bare tulla:) Jeg er nok litt gammeldags. Syns egentlig mannen burde betale på første date:)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #25 Skrevet 16. januar 2021 9 minutter siden, Nemigirl said: Han må jo få lov til å ha det tankesettet og da hadde jeg latt han betale, men gjort det tydelig at jeg ikke var videre interessert og tilbudt meg en gang til å betale min del. Hadde han fortsatt nekte hadde jeg velvillig latt mannen gå og ikke tenkt videre over saken. Har aldri opplevd dette 😉 Han gikk fra null til 100 over dette. - Jeg tar regningen! - Vi kan da dele? - NEI MEN FAENDA ! DERE KVINNER! osv og gikk fra bordet Kanskje forrige date var vanskelig på dette området 😂 Anonymkode: d91ec...718
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #26 Skrevet 17. januar 2021 Hvis jeg vet jeg ikke vil treffe han igjen, så passer jeg på få tydelig frem at vi deler, før servitøren evt plasserer regningen hos han. Om jeg har lyst til å treffe han igjen, må vi også gjerne dele, men jeg "godtar" da evt at han tar den, og så spanderer heller jeg neste date. Anonymkode: b1e7c...477 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #27 Skrevet 17. januar 2021 Akkurat på første date mener jeg kvinnen skal betale. Så kan mannen ta regningen på andre date. Det viser at hun er seriøs Anonymkode: f3745...317 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #28 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Akkurat på første date mener jeg kvinnen skal betale. Så kan mannen ta regningen på andre date. Det viser at hun er seriøs Anonymkode: f3745...317 Problemet mange kvinner har erfart, er at endel menn har en tendens til å ta seg til rette om kvinnen legger ut på første date. Da forventer han at hun alltid skal betale. Mens vi kvinner foretrekker å betale annenhver gang. Anonymkode: 4d51b...806 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #29 Skrevet 17. januar 2021 Dersom jeg ikke vil møte vedkommende igjen insisterer jeg på å dele regningen. Gjør det samme dersom jeg ønsker å treffe mannen igjen, men er mer tilbøyelig til å la han betale og si at «da betaler jeg neste gang ». Jeg er godt gift, da, men det var slik jeg gjorde det da jeg var singel for over et tiår siden Anonymkode: 8c324...2a3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #30 Skrevet 17. januar 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: Dersom du er på middagsdate og en tilbyr seg å betale; tar du da imot det selv om du vet at du ikke ønsker å date den personen flere ganger? Anonymkode: 5adef...d85 Jeg dater kun menn med millionlønninger, og setter pris på om han betaler. heller rik og lykkelig enn fattig og ulykkelig Anonymkode: 92dfc...a8b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #31 Skrevet 17. januar 2021 Første date ikke middagdate, Men en gåtur eller en kopp kaffe på en kaffe. Middagdate er date nummer to eller tre, og da lar jeg han spandere hvis det er hans favorittsted, men inviterer han til middag hjemme hos meg neste gang eller invitere han til den restauranten jeg liker der jeg betaler for begge. Anonymkode: c7906...858 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #32 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 20.20): Dersom du er på middagsdate og en tilbyr seg å betale; tar du da imot det selv om du vet at du ikke ønsker å date den personen flere ganger? Anonymkode: 5adef...d85 Tar i mot og blokker ham etter date😛 Anonymkode: 32228...6e5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #33 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tar i mot og blokker ham etter date😛 Anonymkode: 32228...6e5 Ikke mat trollene 😒 Anonymkode: 4d51b...806
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå