Frøkensina Skrevet 15. januar 2021 #1 Del Skrevet 15. januar 2021 Den står ikke oppført under Tråder som er skjult for moderering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 15. januar 2021 #2 Del Skrevet 15. januar 2021 De fjerna en tråd om Michael Jackson også. Hvem vet. 🤷♀️ Rasisme er helt innafor her da i det minste. 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 16. januar 2021 (endret) Jeg så ingen regelbrudd i den tråden, den var jo en diskusjon om denne artikkelen fra Aftenposten: https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/oAk5b0/massepsykologien-i-det-vi-har-sett-er-en-tro-kopi-av-hitlers-massemoen Endret 16. januar 2021 av Frøkensina 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 16. januar 2021 #4 Del Skrevet 16. januar 2021 Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 16. januar 2021 #5 Del Skrevet 16. januar 2021 Enig. I MJ tråden sa folk bare at de likte musikken hans og de hadde vært fans lenge, ble DET for mye for moderatorene? Really? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 16. januar 2021 Thaila skrev (5 minutter siden): Enig. I MJ tråden sa folk bare at de likte musikken hans og de hadde vært fans lenge, ble DET for mye for moderatorene? Really? Virker som veldig aggressiv sletting av tråder. Jeg har ikke sett noen oppdatering av regler som skulle tilsi noe av dette? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 16. januar 2021 #7 Del Skrevet 16. januar 2021 Frøkensina skrev (18 minutter siden): Virker som veldig aggressiv sletting av tråder. Jeg har ikke sett noen oppdatering av regler som skulle tilsi noe av dette? Nei, ikke som jeg har fått med meg i hvertfall.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 16. januar 2021 #8 Del Skrevet 16. januar 2021 Hei, Tråden om Trump=Hitler ble slettet fordi HI kun inneholdt lenke. Fra reglene: Sitat * Tråder og innlegg som består kun av en lenke eller et bilde kan bli slettet. Innlegget skal kunne stå på egne bein også uten lenke. Elaine Marley, mod. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 16. januar 2021 Elaine Marley skrev (Akkurat nå): Hei, Tråden om Trump=Hitler ble slettet fordi HI kun inneholdt lenke. Fra reglene: Elaine Marley, mod. Åh ok. Det husket jeg ikke at den gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. januar 2021 #10 Del Skrevet 16. januar 2021 Elaine Marley skrev (4 minutter siden): Hei, Tråden om Trump=Hitler ble slettet fordi HI kun inneholdt lenke. Fra reglene: Elaine Marley, mod. Det står KAN bli slettet. Så da måtte den ikke? Den kunne stått? Det var jo faktisk en veldig viktig tråd om noe aktuelt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 16. januar 2021 SoWhat? skrev (4 minutter siden): Det står KAN bli slettet. Så da måtte den ikke? Den kunne stått? Det var jo faktisk en veldig viktig tråd om noe aktuelt Takk for presisering. Ja og TS kunne kanskje fått sjans til å oppdatere HI med en setning? Det var uansett lett å forstå og en kjent/velrennomert norsk kilde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. januar 2021 #12 Del Skrevet 16. januar 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Takk for presisering. Ja og TS kunne kanskje fått sjans til å oppdatere HI med en setning? Det var uansett lett å forstå og en kjent/velrennomert norsk kilde. Ja, jeg syns det er best med mer enn en lenke selv. Men her var det liksom ikke så mye Ts kunne si om det. Og folk engasjerte seg jo... unødvendig å slette syns jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 16. januar 2021 SoWhat? skrev (6 minutter siden): Ja, jeg syns det er best med mer enn en lenke selv. Men her var det liksom ikke så mye Ts kunne si om det. Og folk engasjerte seg jo... unødvendig å slette syns jeg. Ja synes det var dumt. Det er et aktuelt og viktig tema, og tråden hadde en godt skrevet artikkel som utgangspunkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 16. januar 2021 #14 Del Skrevet 16. januar 2021 SoWhat? skrev (14 minutter siden): Det står KAN bli slettet. Så da måtte den ikke? Den kunne stått? Det var jo faktisk en veldig viktig tråd om noe aktuelt Frøkensina skrev (7 minutter siden): Takk for presisering. Ja og TS kunne kanskje fått sjans til å oppdatere HI med en setning? Det var uansett lett å forstå og en kjent/velrennomert norsk kilde. Hei igjen, Ja, det står 'kan', men det blir en vurdering fra gang til gang. Det er beklagelig at en tråd som har skapt engasjement blir slettet, men om ønskelig kan man lage en ny tråd Elaine Marley, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 17. januar 2021 #15 Del Skrevet 17. januar 2021 On 1/16/2021 at 12:57 AM, Thaila said: De fjerna en tråd om Michael Jackson også. Hvem vet. 🤷♀️ Rasisme er helt innafor her da i det minste. 😂 Hei. Tråden du referer til ble slettet da den var opprettet av utestengt bruker. _popcorn_, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå