AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #21 Del Skrevet 23. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Så trist! Håper det går greit med deg😔 Ser også at det er flere som har opplevd det, så kjenner jeg begynner å bli bekymret. Skal til legen på mandag for ny hcg måling, skal også spør om henvisning til tidlig ul. Hadde du noen andre symtomer? Smerter? For meg kjennes det helt vanlig ut, som de andre graviditeten mine. Anonymkode: 0e501...f11 For meg var det første graviditet, men jeg følte at jeg ikke hadde de vanlige symptomene alle snakker om...jeg var litt svimmel og kvalm, men ikke mer enn jeg pleier å være (jeg har endometriose). Jeg var redd helt fra starten for at noe var galt.. Jeg hadde noen smerter på torsdag som ble sterkere og sterkere og jeg tenkte å ringe legen på fredag, men da jeg så litt blod etter toalettbesøk på kvelden, tok jeg kontakt med legevakt. Håper virkelig at du ikke er i samme situasjon ❤ men vær obs på at stigende hcg ikke nødvendigvis betyr at alt i orden! Anonymkode: 17811...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #22 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): For meg var det første graviditet, men jeg følte at jeg ikke hadde de vanlige symptomene alle snakker om...jeg var litt svimmel og kvalm, men ikke mer enn jeg pleier å være (jeg har endometriose). Jeg var redd helt fra starten for at noe var galt.. Jeg hadde noen smerter på torsdag som ble sterkere og sterkere og jeg tenkte å ringe legen på fredag, men da jeg så litt blod etter toalettbesøk på kvelden, tok jeg kontakt med legevakt. Håper virkelig at du ikke er i samme situasjon ❤ men vær obs på at stigende hcg ikke nødvendigvis betyr at alt i orden! Anonymkode: 17811...93c Jeg har vært mye kvalm siste dagene og litt vondt i korsryggen. Må også på do hver natt og tisser ofte. Har også hatt god magefølelse hele veien, men alt dette kan jo være tilfeldig, og ting som man opplever både når det går bra og dårlig, så jeg vet ikke.. Må nok bare smøre meg med tålmodighet! Så utrolig kjipt det du har vært gjennom, håper virkelig også jeg slipper det samme😔❤️ Hvor langt på vei var du når du fikk smerter og blod? Anonymkode: 0e501...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #23 Del Skrevet 23. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har vært mye kvalm siste dagene og litt vondt i korsryggen. Må også på do hver natt og tisser ofte. Har også hatt god magefølelse hele veien, men alt dette kan jo være tilfeldig, og ting som man opplever både når det går bra og dårlig, så jeg vet ikke.. Må nok bare smøre meg med tålmodighet! Så utrolig kjipt det du har vært gjennom, håper virkelig også jeg slipper det samme😔❤️ Hvor langt på vei var du når du fikk smerter og blod? Anonymkode: 0e501...f11 5-6 uker, vet ikke nøyaktig, da jeg har uregelmessig syklus og sen eggløsning. Anonymkode: 17811...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #24 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg sa jeg skulle komme med en oppdatering, og her er den😊 Fikk først målt hcg hos legen som viste fin stigning, og nå har jeg vært på ultralyd som viste foster med hjerteslag. Så her gikk det altså veien, og vi venter en liten en❤️ Har vært veldig redd for svangerskap utenfor livmor etter å ha googlet masse og utifra svarene her, men hun sjekket alt hun kunne sjekke, og fant ikke noe annet enn et foster på rett plass🥰 Anonymkode: 0e501...f11 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #25 Del Skrevet 9. februar 2021 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sa jeg skulle komme med en oppdatering, og her er den😊 Fikk først målt hcg hos legen som viste fin stigning, og nå har jeg vært på ultralyd som viste foster med hjerteslag. Så her gikk det altså veien, og vi venter en liten en❤️ Har vært veldig redd for svangerskap utenfor livmor etter å ha googlet masse og utifra svarene her, men hun sjekket alt hun kunne sjekke, og fant ikke noe annet enn et foster på rett plass🥰 Anonymkode: 0e501...f11 Hei, Takk for oppdateringen! Jeg har faktisk tenkt mye på deg de siste ukene, så det var godt med en solskinnshistorie! Gratulerer så mye og masse lykke til videre! ❤️ Anonymkode: 17811...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #26 Del Skrevet 9. februar 2021 Åå, så moro😁 Grattis! 🤗 Anonymkode: d698b...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå