Tinaprøver Skrevet 15. januar 2021 #1 Del Skrevet 15. januar 2021 Vi er inne i vår første PP, og fikk lagt inn en del aksjer rundt eggløsning, som var på CD18. Det kom noen dager senere enn både jeg og Flo trodde, da jeg har sykluser på 27-30 dager. Skulle altså ha EL på CD14, men fikk ikke positiv test før CD17, og den ble da negativ CD18. Nå er jeg 4 dpo, og forventer egentlig mensen om en uke, da de tre siste syklusene har vært på 27,27 og 28 dager. Tidligtesten fra RSFU kan tas seks dager før forventet mens, som for meg vil si nå på søndag. Da er jeg bare 6dpo, det er vel for tidlig uansett? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym5 Skrevet 15. januar 2021 #2 Del Skrevet 15. januar 2021 Når dei skriv at du kan ta testen 6 dagar før forventa menstruasjon, så meiner dei ein lutealfase på 14 dagar, altså tidlegast 8 dpo😊 Eg har ikkje erfaring med rfsu, men syns ein del tidlegtestar ikkje nødvendig slår ut noko særleg tidlegare enn vanlege. Testane på bildet er fra Babyplan, tatt 12 dpo. Øverste er tidlegtestar, nederst vanleg. Den vanlege er til og med sterkast😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinaprøver Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) anonym5 skrev (19 minutter siden): Når dei skriv at du kan ta testen 6 dagar før forventa menstruasjon, så meiner dei ein lutealfase på 14 dagar, altså tidlegast 8 dpo😊 Eg har ikkje erfaring med rfsu, men syns ein del tidlegtestar ikkje nødvendig slår ut noko særleg tidlegare enn vanlege. Testane på bildet er fra Babyplan, tatt 12 dpo. Øverste er tidlegtestar, nederst vanleg. Den vanlege er til og med sterkast😊 Okei, var egentlig det jeg tenkte meg ☺️ Min 8 dpo er jo CD26/19 jan, og mensen er forventet rundt 22 januar. Mulig jeg bare venter til IKM før jeg tester, får se om jeg klarer å holde meg 🙈 synes jeg hadde veldig kort lutealfase, på bare beregnet 10-11 dager. Dette er første syklus jeg tester for EL, så usikker på hva som er normalt for meg ☺️ Hadde EL-symptomer fra CD 13, men fikk ikke positiv test før 4 dager senere.. Endret 15. januar 2021 av Tinaprøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 15. januar 2021 #4 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg hadde bare ventet. Kan bli mange skuffelser hvis ikke! Avogtil vises ikke positiv test før (eller noen ganger etter) IKM, og du kan fortsatt ha et håp etter negativ tidligtest. Så kommer mensen, men du har lest så mye om spotting og blødninger, at du fortsatt går med håp om å være gravid likevel. Nei spar penger og stress, og test et par dager etter IKM heller Det over er min egen erfaring fra desember. Nå har jeg EL i dag eller i morgen, og etter vi er ferdige med å legge igjen de siste aksjene i kveld og imorgen, skal jeg ikke tenke på baby eller testing eller noe som helst før begynnelsen av februar. For mitt eget beste. Alle tullesymptomene fikk meg til å tro jeg garantert måtte være gravid, og da er det ekstra kjipt når man ikke er det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå