KvinneguidenBruker Skrevet 15. januar 2021 #1 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg sier nei og nei... Kan møte folk utendørs og prate eller gå tur, prate på telefon. Men ellers sier jeg nei til middag og kaffe innendørs. Hva med dere andre? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 15. januar 2021 #2 Del Skrevet 15. januar 2021 Nei jeg har ingen og besøke eller få besøk fra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 15. januar 2021 #3 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg besøker kun foreldre som trenger hjelp disse dager. Barna har besøk fra samme kohort. De har hovedsakelig vært ute, men går jo litt inn og ut (mat, toalett osv). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 15. januar 2021 #4 Del Skrevet 15. januar 2021 Ikke de siste ukene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 15. januar 2021 #5 Del Skrevet 15. januar 2021 Nei. Her er det satt på hold siden mars i fjor - både hjem hit og til andre - og kommer til å være slik til alle involverte er vaksinert og litt til (de fleste er ikke spesielt prioritert så kommer sist i køen). Som nevnt over, unntak for foreldre som trenger hjelp om det skulle bli nødv, men har vært lite av slikt til nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. januar 2021 #6 Del Skrevet 15. januar 2021 Ja, har gått like mye på besøk som ellers. Ingen av oss har blitt syke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 15. januar 2021 #7 Del Skrevet 15. januar 2021 Nei, går ikke på besøk og har sjelden besøk, dette året har jeg ikke truffet noen utenom naboene. Guttungen har hatt besøk a sine 2-3 faste venner som heller ikke går på besøk til noen andre.¨Velger å treffe veldig få slik at guttungen kan opprettholde sitt sosiale liv. Da blir det ikke så voldsomt mange nærkontakter på oss. Og for min del så kan jeg like gjerne sitte å drikke kaffe i min egen sofa med venninna mi på telefon eller hangouts for vi pleier liksom ikke å krype opp i hverandre uansett. 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 15. januar 2021 #8 Del Skrevet 15. januar 2021 Har besøkt litt i sommer og høst når smittetallene var lave. Ikke mye,men litt. Nå blir det en kaffe på kafe, eller gå tur sammen. Datter i vgs er veldig flink til å treffe venner på snapchat eller gå tur med venninner. Jeg er imponert over ungdommen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 15. januar 2021 #9 Del Skrevet 15. januar 2021 Nei, holder det på tlf. Nyter det egentlig, syns det er deilig å ikke være sosial akkurat nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 15. januar 2021 #10 Del Skrevet 15. januar 2021 Barna har besøk av vennene sine. Men jeg har ikke vært på besøk ila disse to siste ukene, som anbefalt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 15. januar 2021 #11 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg har besøkt ei venninne. Hun har ingen familie og jeg bor langt unna min så vi er nærkontakter for hverandre ❤️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 15. januar 2021 #12 Del Skrevet 15. januar 2021 Ja. Skal spise middag hos ei venninne i kveld og besøke tante på søndag var ganske sosial i hele fjor, og sånn skal det fortsette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 15. januar 2021 #13 Del Skrevet 15. januar 2021 KvinneguidenBruker skrev (11 timer siden): Jeg sier nei og nei... Kan møte folk utendørs og prate eller gå tur, prate på telefon. Men ellers sier jeg nei til middag og kaffe innendørs. Hva med dere andre? Ja, jeg går på besøk dersom jeg vet at det er mulig å holde 1 meters avstand og at vi er innenfor rammen for hvor mange vi kan være på dette besøket. Ellers møter jeg venner ute, på kafe osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 15. januar 2021 #14 Del Skrevet 15. januar 2021 Ja går på besøk, men kun vært de faste siden mars. Enten til svigermor, til foreldrene mine, til besteforeldrene våre, eller til søsken. Ikke alle på engang, og maks 1 besøk per hustand i uka (de ukene vi har vært på besøk)Har ikke blitt syke noen av oss. Venner har jeg kun møtt 3 ganger siden mars. Alle utendørs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 15. januar 2021 #15 Del Skrevet 15. januar 2021 Her hvor jeg bor har vi minimalt med smitte, men vi hverken drar på besøk eller mottar besøk nå. I dag har vi bursdag i huset, men det er likevel kun oss. Jeg savner de typiske kaffegjestene, men det går bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 15. januar 2021 #16 Del Skrevet 15. januar 2021 Har et pr faste jeg møter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 15. januar 2021 #17 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg besøker ingen, bortsett fra mine egne foreldre. Barna får leke med barn fra egen kohort, helst utendørs nå etter jul. Yngste får også ha bestevennen på besøk her inne, siden de uansett leker tett i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lønnesirup01 Skrevet 15. januar 2021 #18 Del Skrevet 15. januar 2021 Nei. Ikke egentlig av hensyn til reglene, men generelt. Jeg bor i Oslo, og det er sjelden jeg drar "på besøk" hjem til en venninne. De jeg drar hjem til er kjæreste eller familie. Skal jeg hjem til en venninne eller en venninne til meg, så er det kanskje i anledning at flere samles, som i en sommerfest eller liknende. Det er naturlig nok avlyst nå, og så lenge det hverken er sesong for sommerfest eller julebord, så er vi litt midt imellom. Ellers møtes vi på en café og går en tur med en kaffe. Det er bare hvordan vi treffer hverandre, ikke et smitteverntiltak. Myndighetene vet nok hva de gjør med tiltakene, og at det som høres drastisk ut ikke egentlig trenger å være det, i hvert fall i områder som Oslo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morgenkåpedyret Skrevet 15. januar 2021 #19 Del Skrevet 15. januar 2021 Jeg bor alene, så eg både drar på besøk og har besøk. Men ikke for ofte. Holder meg til ei venninne og mine søstre, og passer på at det er flere dagers mellomrom fra eg besøker én til eg besøker en annen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brødfjølvarianten Skrevet 15. januar 2021 #20 Del Skrevet 15. januar 2021 Ja. Lever stort sett som normalt, bare spriter hendene litt oftere. Også har jeg gitt avkall på mine 4 årlige besøk til sydligere land da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg