Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Insomnia 😅

Skrevet

Gravid 😛

Anonymkode: cfed0...23c

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
Skrevet

Permittert fra jobb, samt at det er umulig å utføre frilansjobb pga. restriksjoner , og har fått søvnproblemer som følge av stresset rundt den tapte inntekten. Har snart tapt 1 million i inntekt siden mars, og det begynner å se mørkt ut for foretaket, huslån og bryllup.

Anonymkode: b7f19...b54

Skrevet

Fordi jeg glaner rundt her på Kg. Hadde jeg ikke glant her, hadde jeg spilt gitar eller lest. 

Skrevet

Visste ikke klokka var så mye engang men legger meg vanligvis mellom 02:00 og 03:00 ja. Fucka døgnrytme men tar amf så kanskje ikke så rart.  

Anonymkode: 0bf45...55c

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 1
Skrevet

Hoster så jeg nesten kaster opp. Mannen sover i sengen og jeg prøver å sove på sofaen. Nå drikker jeg varm melk med honning og ser om det kan hjelpe. 

Anonymkode: 07e23...1c9

Skrevet
Cleo88 skrev (12 minutter siden):

Oh. Hooray! 😄🤷 Hvor ille/lenge? Så du tar ikke igjen i morgen heller? 

Akkurat nå har jeg slitt siden september (har egentlig alltid slitt med søvn) da jeg sluttet med en av typene antidepressiva jeg gikk på. Sover i snitt ca 3 timer om dagen med en god del oppvåkninger i mellom 😬 tar ikke igjen noe, men hender jeg tar en liten powernap på en times tid om formiddagen 😴

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hoster så jeg nesten kaster opp. Mannen sover i sengen og jeg prøver å sove på sofaen. Nå drikker jeg varm melk med honning og ser om det kan hjelpe. 

Anonymkode: 07e23...1c9

God bedring og sov godt 😴

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 2
Skrevet
Cleo88 skrev (23 minutter siden):

Så baby holder deg våken med spark eller du er så full av hormoner at du er oppe og leser detaljbeskrivelsene av "fosterets utvikling, uke for uke" for tredje gang i dag? 🥳😻

Hehe.. Det er vel litt begge deler :)

Skrevet
Cleo88 skrev (4 minutter siden):

Uff da. Korona? 

Kanskje ikke meninga å slutte på det da. 3-4 t daglig siden september er heftig.

Sover kanskje 4 timer i 6 ukers perioder cirka men blir alltid perioder med mer søvn innimellom. Har sovet lite i 2-3 uker nå men er helt dau om formiddagene... Helt om natten 💪🤠 

Er snart der at jeg er klar for å passe out for i dag. Lykke til til dere andre også med søvnen etterhvert... 

Har lagt på meg så mye av medisinen, så det går på helsa uansett hviøeln vei jeg går 🥴

Lykke til med søvn! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Permittert fra jobb, samt at det er umulig å utføre frilansjobb pga. restriksjoner , og har fått søvnproblemer som følge av stresset rundt den tapte inntekten. Har snart tapt 1 million i inntekt siden mars, og det begynner å se mørkt ut for foretaket, huslån og bryllup.

Anonymkode: b7f19...b54

Oi! Høres intenst ut. 

Gjest Lisa Rowe
Skrevet

Er midt i en depressiv periode, så jeg sover på dagtid for å unngå mye stress og mas. 😅

Skrevet

Venter til jeg er stuptrøtt fordi jeg har vondt i hoftene og ryggen etter at hesten min bestemte seg for at veggene i ridehuset spiser søte, tjukke araberhester til kveldsmat. Vi fløy begge to. Også fikk jeg så fryktelig lyst på karamellpudding.

Anonymkode: 69b2d...441

Skrevet (endret)

Døgnrytmeforstytelse/isomnia. Har ikke fått noe diagnose. Lurere på hvor ille det må være før man blir henvist. Det er jo ikke så mange steder de spesialiserer seg på det. Kun Bergen egentlig og noe tilbud i Tromsø. Men vanskelig å si helt kontret hva årsaken er. Mulig kombinert. Pga somatisk sykdom, turnusarbeid og etter vært også en angst for å ikke få sove. 

I begge graviditeten mine sov jeg ikke stort mer en 20 minutter i døgnet. Det høres ut som en spøk, men det er helt alvorlig. Legene trodde meg ikke før de hadde meg inne til en ukes søvn registrering. De mente det var hormonelt. De hadde hørt om lignende tilfeller før, men de var sjeldne. Men til forskjell fra nå, så var jeg ikke trøtt heller. Jeg følte jeg gikk med hode i bomull men aldri sånn at jeg duppet av når vi kjørte bil, satt på kino e.l. Det hent en sjelden gang innimellom at jeg brått sov noen timer. Ene gangen sovnet jeg på armen til mannen min. Han ble liggende våken helt til jeg voknet igjen og trute ikke røret en finger. Han hadde jo nesten ikke sett meg sove på flere mnd. Resulterte med at han fikk betennelse i skulderen. 

Nå derimot sovet jeg et par timer nå og da. Og har ingen ordentlig døgnrytme. I går la jeg meg klokken 22.00 etter å bare ha sovet 3 timer natta før. Nå fikk jeg en time mer og våknet kl. 02.00. Vet jeg ikke burde ligge å nett, men jeg føler jeg seriøst har prøvd alt av søvnhygjeneråd innklusov søvn restriksjoner og ting blir bare verre. I mange mnd. har jeg nesten bare sovet på morgenen/formiddagen men de siste 1-2 ukene har jeg døgnet et par netter og har brått endt opp med å få noen timer på kvelden/tidlig natt. Men heller det enn å legge seg halv 7 om morgenen. 

Andre med alrolige søvnproblemer? 

Endret av Tamina82
Tilføyelse
Skrevet

Nyfødt baby som ikke vil sove. Det vil jeg. 😴

Anonymkode: 740d7...de6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...