Gå til innhold

Stigende hcg på kveld etter ovitrelle

Frksabben

Anbefalte innlegg

Dagens to tester, tatt på 2. runde urin. Jeg forventer mens imorgen og det er 14 dager siden sprøytene. Har idag en litt farget utflod ( mye detaljer ) og litt mensmurringer. Tiden vil vise ❤️

D4A65A31-E17E-4C0B-8772-6EA2DDDEA5EB.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tatt noen nye tester, TS?

Anonymkode: 32f45...fbf

Ja det har jeg! Så koselig at du spør 🥰 Bildet vil ikke lastes opp fordi det er for stort står det. Men testene er fortsatt sterke og har blitt sterkere utover dagen. Idag er IKM. Har kjent på mensmurringer i både mage og rygg i flere dager, idag også. Men! Ingen tegn til blod!! Og stigende hcg. Tror den største drømmen i livet mitt er i ferd med å oppfylles ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom bildet! Testene blir sterkere utover dagen, og det er ikke noe ukjent for min del 😅 Morgenurin er det som viser svakest, rart nok. Men jeg tar hvertfall en telefon til gyn imorgen for å avtale veien videre ❤️

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (Akkurat nå):

Ja det har jeg! Så koselig at du spør 🥰 Bildet vil ikke lastes opp fordi det er for stort står det. Men testene er fortsatt sterke og har blitt sterkere utover dagen. Idag er IKM. Har kjent på mensmurringer i både mage og rygg i flere dager, idag også. Men! Ingen tegn til blod!! Og stigende hcg. Tror den største drømmen i livet mitt er i ferd med å oppfylles ❤️❤️❤️

Da drister jeg meg til å si gratulerer!!!!  😊🥳

jeg gleder meg med deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tester. Og idag ringte jeg gynekologen og har fått time til UL 16 februar. Da er bebi 8 uker! MEN, jeg har ikke bestilt blodprøver for å sjekke hcg økning. Burde jeg det?

A0E6CCF8-9CB0-4914-B4DB-5EFDDE97AE1B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Da drister jeg meg til å si gratulerer!!!!  😊🥳

jeg gleder meg med deg😊

TUSEN TAKK!!! ❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (2 timer siden):

MEN, jeg har ikke bestilt blodprøver for å sjekke hcg økning. Burde jeg det?

Nei, om du ikke opplever blødninger så er det ingen grunn til å skulle sjekke nivået. Bare nyt nå :) Det eneste du kan gjøre er å ta digitale tester, frem til du får max som er 3+. Lykke til på UL! Under en måned jo, så satser på at det går raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Nei, om du ikke opplever blødninger så er det ingen grunn til å skulle sjekke nivået. Bare nyt nå :) Det eneste du kan gjøre er å ta digitale tester, frem til du får max som er 3+. Lykke til på UL! Under en måned jo, så satser på at det går raskt.

Men da tar jeg det tipset ❤️ Nå gleder jeg meg til alle både oppturer og nedturer som jeg bare har drømt om såååå lenge 😭😭 Og skal ta digital! Godt forslag 🥳

16 februar er jo rett rundt svingen! 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...