Gå til innhold

Stigende hcg på kveld etter ovitrelle

Frksabben

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er så spent på om det kan ha klaffet denne mnd. Har gått på trippel dose Letrozol og satt dobbel dose ovitrelle. Dette var for 10, 5 dager siden nå. Jeg tester som en gal da økende strek på kveldene gjør meg gal. 
Er klar over at ovitrellen kan trolle med meg men syns det er merkelig at testene blir sterkere utover dagen. Med morgenurin har testene vært mye svakere enn midt på dagen og kvelden. 

Lurer på om andre har opplevd dette? Og hvordan endte det? Ble du gravid?

Er jo fortsatt tidlig for min del da jeg er 8/9dpo men det er jo mulig at noe ligger å spirer der nede! Krysser fingrene!

Legger ved et bilde av dagens tester - På toppen er fra morgenen og utover dagen.

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan gå begge veier :)

Får bare krysse fingrene og håpe at streken blir sterkere :)

Kan legge ved et bilde fra meg. 

De 3 øverste er fra 7,8 og 9 dpo. Den nederste er fra 9 dpo kveld. Jeg var ikke gravid her for fikk blendahvit test 10 dpo :(

20201205_211646.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at testen har tørket og så blitt sterkere? Eller at du har tatt flere tester senere samme dag?

Uansett veldig spennende!! Håper det har klaffet. Er helt magisk å se at streken etter ovitrelle forsvinner, for så å komme tilbake med babystrek ❤️

Her er mine tester fra den syklusen jeg ble gravid med ovitrelle:

pp11_testrekke3.jpg.b84df11961fada315ea651fb4e0b649c.jpg

pp11_testrekke.jpg.b0e3a4e8a7227149735a4a474f8c6d9e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (19 timer siden):

Mener du at testen har tørket og så blitt sterkere? Eller at du har tatt flere tester senere samme dag?

Uansett veldig spennende!! Håper det har klaffet. Er helt magisk å se at streken etter ovitrelle forsvinner, for så å komme tilbake med babystrek ❤️

Her er mine tester fra den syklusen jeg ble gravid med ovitrelle:

pp11_testrekke3.jpg.b84df11961fada315ea651fb4e0b649c.jpg

pp11_testrekke.jpg.b0e3a4e8a7227149735a4a474f8c6d9e.jpg

åååå for en fin testrekke!!🥰Satser på at min også blir seende slik ut!

Neeei ikke helt slik. Det som er rart med mine tester er at de er svakere på morgenen enn på kvelden. Ikke fordi de er tørket, men akkurat som om jeg «produserer» mer Hcg på kveldene. Og jeg syns dette er så rart mtp. Ovitrelle? Fordi den har halveringstid på 28-30 t. Da burde den ikke stige iløpet av dagen? 

Det gir jo litt håp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frksabben skrev (Akkurat nå):

åååå for en fin testrekke!!🥰Satser på at min også blir seende slik ut!

Neeei ikke helt slik. Det som er rart med mine tester er at de er svakere på morgenen enn på kvelden. Ikke fordi de er tørket, men akkurat som om jeg «produserer» mer Hcg på kveldene. Og jeg syns dette er så rart mtp. Ovitrelle? Fordi den har halveringstid på 28-30 t. Da burde den ikke stige iløpet av dagen? 

Det gir jo litt håp!!

Jeg tester kun 2045. Tok ovitrelle 2045 og tester det klokkeslettet. Nettopp pga halveringstid. Jeg hadde svakere tester helt til 10dpo som du ser. 

Anonymkode: 9fd91...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (På 14.1.2021 den 23.21):

Det kan gå begge veier :)

Får bare krysse fingrene og håpe at streken blir sterkere :)

Kan legge ved et bilde fra meg. 

De 3 øverste er fra 7,8 og 9 dpo. Den nederste er fra 9 dpo kveld. Jeg var ikke gravid her for fikk blendahvit test 10 dpo :(

20201205_211646.jpg

Ååå :( Så rart at den kan bli sterkere på kvelden! Og dette selv om man har brukt morgenurin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tester kun 2045. Tok ovitrelle 2045 og tester det klokkeslettet. Nettopp pga halveringstid. Jeg hadde svakere tester helt til 10dpo som du ser. 

Det var lurt. Jeg tok den på slaget kl 12 mandag 4 januar. Hadde igjen idag er svak strek på morgenurin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (Akkurat nå):

Det var lurt. Jeg tok den på slaget kl 12 mandag 4 januar. Hadde igjen idag er svak strek på morgenurin.

Ja, mine var svakere på morgenurin. Her har du min test 17dpo. Sverger til ovitrelle

Jeg har generelt erfaring med at morgenurinen er svakere enn kvelden for min del. 

IMG_20210104_160358.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (2 minutter siden):

Nå klikka formateringen her. Jeg har kun brukt tester med minimum 25 i sensitivitet for å unngå falsk positiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, mine var svakere på morgenurin. Her har du min test 17dpo. Sverger til ovitrelle

Jeg har generelt erfaring med at morgenurinen er svakere enn kvelden for min del. 

IMG_20210104_160358.jpg

åååå så spennende! Hvordan så testene dine ut frem til 17 dpo? Jeg er på dag 12 etter ovitrelle idag og har fortsatt svak strek på morgenurin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (3 minutter siden):

åååå så spennende! Hvordan så testene dine ut frem til 17 dpo? Jeg er på dag 12 etter ovitrelle idag og har fortsatt svak strek på morgenurin. 

Jeg testa ikke før 17dpo etter testrekka jeg la ut over her. Fant ut at jeg skulle vente på noen dager over 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg testa ikke før 17dpo etter testrekka jeg la ut over her. Fant ut at jeg skulle vente på noen dager over 😎

Altså denne. Fra 7dpo og annenhver kveld. 

IMG_20201231_121716.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flink! Hvis ikke den streken snart forsvinner fra mine får jeg ta en digital 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink! Hvis ikke den streken snart forsvinner fra mine får jeg ta en digital 😏

Jeg måtte gjøre det sånn fordi jeg fikk stadig sterkere tester fra 6dpo til 7dpo.derfor tok jeg test annenhver dag, med unntak av 9 dpo hvor jeg tok morgen, den var blenda. Den er ikke med i rekka. Nå har jeg ultralyd 25/1:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg måtte gjøre det sånn fordi jeg fikk stadig sterkere tester fra 6dpo til 7dpo.derfor tok jeg test annenhver dag, med unntak av 9 dpo hvor jeg tok morgen, den var blenda. Den er ikke med i rekka. Nå har jeg ultralyd 25/1:)

Æææ det gir med håp! Masse lykke til på UL 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (3 timer siden):

Æææ det gir med håp! Masse lykke til på UL 🥰

Ovitrelle var redningen for meg altså. Vanligvis bruker kroppen min 3-5dager med smerter på å slippe egg. Med kombinasjonen øetrozol og ovitrelle tar det eksakt 24t:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens to tester, tatt med morgenurin og nå kl 18. Fortsatt sterkere på kvelden. Testene er nå tatt 12 og 12,5 dag siden ovitrelle sprøyten. Kjenner et lite håp😩

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (4 minutter siden):

Dagens to tester, tatt med morgenurin og nå kl 18. Fortsatt sterkere på kvelden. Testene er nå tatt 12 og 12,5 dag siden ovitrelle sprøyten. Kjenner et lite håp😩

image.jpg

Så spennende! Jeg synes dette ser veldig lovende ut😍 jeg er i lik situasjon som deg, første pp med trippel dose Letrozol, skal inn til UL etter hvert å sjekke folikler før jeg forhåpentligvis får Ovitrelle🤞🏻 Kan du fortelle meg om prosessen deres før trippel dose og Ovitrelle? Prøveperioder og antall runder med Letrozol?☺️

Anonymkode: 83bdf...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...