Gå til innhold

Dating 2021, alternativer til Tinder?


IcarusXI

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

App, app, app. Gjenganger her, hele tiden. Hvorfor holde på med det der. Hvorfor ikke heller be ut noen man møter og føler seg tiltrukket av. Om man treffer noen og blikk møtes gjentatte ganger ganger med et smil, hvorfor ikke snakke sammen og så gå på date. Isteden for å basere seg på bilder og profilskrift. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dette i det hele tatt. 

Anonymkode: 9ab8c...ed1

Det ene utelukker vel ikke det andre?  For en mann med begrenset sosial kontaktflate, er det i hvertfall om å gjøre å maksimere mulighetene.

Du kan skjønne hvor lite du vil, men du greier neppe å snu utviklingen.  Trolig vil det gå litt i bølger i framtiden, og organisk dating blir på moten i perioder. Vi har jo tross alt bare holdt på med dette i 2-3 tiår. 

Anonymkode: 52c56...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

App, app, app. Gjenganger her, hele tiden. Hvorfor holde på med det der. Hvorfor ikke heller be ut noen man møter og føler seg tiltrukket av. Om man treffer noen og blikk møtes gjentatte ganger ganger med et smil, hvorfor ikke snakke sammen og så gå på date. Isteden for å basere seg på bilder og profilskrift. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dette i det hele tatt. 

Anonymkode: 9ab8c...ed1

Da må man jo møte folk. Nå er det jo ekstremt vanskelig, men selv til vanlig er det jo ikke alle som snubler over mulige partnere hele tiden. Greit nok om du er student, men for oss som er litt eldre er det mye vanskeligere. Ikke alle har sosiale hobbyer med jevn kjønnsfordeling, og jobb kan fort bli litt #metoo. Personlig har jeg aldri møtt noen gjennom venner, og kan ikke helt se for meg at det skal skje nå heller. Er heller ikke ute på byen så ofte, synes rett og slett det er litt kjedelig.

Så, på butikken da? På gata?

Anonymkode: 20d72...472

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

App, app, app. Gjenganger her, hele tiden. Hvorfor holde på med det der. Hvorfor ikke heller be ut noen man møter og føler seg tiltrukket av. Om man treffer noen og blikk møtes gjentatte ganger ganger med et smil, hvorfor ikke snakke sammen og så gå på date. Isteden for å basere seg på bilder og profilskrift. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dette i det hele tatt. 

Anonymkode: 9ab8c...ed1

 

Appene er et vindu ut mot andre single, som gamle dagers kontaktannonser. Det er ikke noe mer mystisk og hokuspokus enn det. Det å smile på butikken eller i skiløypa er en veldig vanskelig vei å gå for å finne en kjæreste. De fleste responderer ikke på slik kontakt.

 

Anonymkode: 0d257...879

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...