Gå til innhold

Dating 2021, alternativer til Tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noe bra alternativer til de typiske apps som er recommended i app store?

Føles ut som at apps som Tinder er spesielt laget for å få folk til å betale absurde summer for subscription, bare så du kan se hvem som matchet deg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
IcarusXI skrev (22 minutter siden):

Finnes det noe bra alternativer til de typiske apps som er recommended i app store?

Føles ut som at apps som Tinder er spesielt laget for å få folk til å betale absurde summer for subscription, bare så du kan se hvem som matchet deg. 

Jeg kan date deg. 

Anonymkode: 6d506...208

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan date deg. 

Anonymkode: 6d506...208

Kjappest match ever :D

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe mer gøy med betalt Tinder enn uten. Jeg har droppet å betale, og det er morsommere med matcher nå enn før. Nå er det mer «reelt», før kunne jeg finne på å like folk bare fordi de hadde liket meg. Nå blir det mer i blinde, i alle fall fra min kant.

Anonymkode: 4c32a...4b2

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke noe mer gøy med betalt Tinder enn uten. Jeg har droppet å betale, og det er morsommere med matcher nå enn før. Nå er det mer «reelt», før kunne jeg finne på å like folk bare fordi de hadde liket meg. Nå blir det mer i blinde, i alle fall fra min kant.

Satt vurderte å bare like alle og se hva som popper up bare for morro. Blir nesten sånn blind-date.

Skrevet
8 minutter siden, IcarusXI said:

Satt vurderte å bare like alle og se hva som popper up bare for morro. Blir nesten sånn blind-date.

Ja... da vil du vel i prinsippet oppnå nesten det samme som om du hadde betalt for det. 😊

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja... da vil du vel i prinsippet oppnå nesten det samme som om du hadde betalt for det. 😊

Tenkte ikke på det...Er det sånn vi vinner over Tinder?

• Liker 1
Skrevet

Bumble er kjekt for sjenerte menn, siden vi slipper å sende første melding. :P

Facebook har potensial, men trenger litt flere brukere og et par opdateringer.

Skrevet
Just now, Okapi said:

Bumble er kjekt for sjenerte menn, siden vi slipper å sende første melding. :P

Facebook har potensial, men trenger litt flere brukere og et par opdateringer.

Kan sjekke ut Bumble. Prøver å holde meg unna social media, spess facebook og twitter nå til dags siden det er så mye drama. Takk for tipset :D

Skrevet
47 minutter siden, IcarusXI said:

Tenkte ikke på det...Er det sånn vi vinner over Tinder?

Delvis. Du vil jo fortsatt kun få matcher med dem du har sett og liket – med betalt versjon kunne du fått likes fra dem du ikke hadde sett og. Men det er jo en grei strategi, sånn sett. 😊

Skrevet

Facebook-dating. Der fant jeg kjæresten min😊

Anonymkode: 0d257...879

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Facebook-dating. Der fant jeg kjæresten min😊

Er det en spesiell app, eller bare "googler" man folk i nærheten?

Skrevet
IcarusXI skrev (30 minutter siden):

Er det en spesiell app, eller bare "googler" man folk i nærheten?

Det er en app i Facebook-appen på mobil. Du kan stille inn avstand og preferanser. Fungerer som Tinder, men er gratis.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en app i Facebook-appen på mobil. Du kan stille inn avstand og preferanser. Fungerer som Tinder, men er gratis.

Har ikke brukt facebook på ti år. Så det er bare å finne ut hvor den appen gjemmer seg :D

Skrevet
IcarusXI skrev (8 timer siden):

Har ikke brukt facebook på ti år. Så det er bare å finne ut hvor den appen gjemmer seg :D

Hos meg finner jeg den ved å trykke på de tre strekene nederst til høyre. Men søker du Dating inne i facebook, finner du det nok der også.

Skrevet

Facebook dating er gratis, og ganske ok. Men litt få brukere. Ellers så er det da null problem å bruke Tinder gratis heller, om du er dame i alle fall. Har faktisk ikke hatt noe som helst utbytte av å betale der. Vet det er noen menn som påstår at man må betale som mann for å bli vist for aktuelle damer, aner ikke om det er hold i det. Jeg merket ingen forskjell som dame utover at man kan se hvem som liker deg, noe som hjalp lite da 95% av de uansett var uaktuelle pga avstand eller fullstendig ulike interesser (menn sveiper tydelig kun basert på bildene).

Anonymkode: 99548...dd8

• Liker 1
Skrevet
IcarusXI skrev (15 timer siden):

App, app, app. Gjenganger her, hele tiden. Hvorfor holde på med det der. Hvorfor ikke heller be ut noen man møter og føler seg tiltrukket av. Om man treffer noen og blikk møtes gjentatte ganger ganger med et smil, hvorfor ikke snakke sammen og så gå på date. Isteden for å basere seg på bilder og profilskrift. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dette i det hele tatt. 

Anonymkode: 9ab8c...ed1

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke heller be ut noen man møter og føler seg tiltrukket av.

Jeg kunne prøvd meg på 300 damer, kanskje 1 hadde vært interessert. Mange ville synes jeg var creepy etc. fordi jeg våget noe sånt.

Damer kan jo gjøre slik, men det hjelper jo kun de utvalgte mennene.

På en app kan man sveipe 300 damer på et blunk, og eventuelt finne noen som er interessert. Uten å bruke årevis på å bli avvist av damer som uansett misliker oppmerksomhet fra menn flest

Anonymkode: 02c20...276

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

App, app, app. Gjenganger her, hele tiden. Hvorfor holde på med det der. Hvorfor ikke heller be ut noen man møter og føler seg tiltrukket av. Om man treffer noen og blikk møtes gjentatte ganger ganger med et smil, hvorfor ikke snakke sammen og så gå på date. Isteden for å basere seg på bilder og profilskrift. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dette i det hele tatt. 

Anonymkode: 9ab8c...ed1

Nå sier jo overskriften "dating 2021", og til opplysning er vi nå i en situasjon at muligheten til å møte nye mennesker er veldig begrenset. Er enig i det du skriver som et generelt råd, spesielt for unge mennesker som ikke er i fare for at de aller fleste man møter alt er samboer eller gift, men nå sitter jo selv studenter inne alene på hver sin hybel. Er ikke lett å møte noen da.

Anonymkode: 99548...dd8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...