Gå til innhold

Kvifor trenar du ikkje?

Fremhevede innlegg

Gjest turglad
Skrevet
Delvis fordi jeg er lat, og delvis fordi det er langt å reise til treningssenter. Over en time hver vei, og i tillegg tiden det tar å trene. Og da må jeg ha barnevakt.

unnskyld, er det den eneste form for trim? Må man ha et treningsenter?

Dummeste unnskyldningen jeg har hørt for ikke å trene.

Hva med å gå en tur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Finner ikke motivasjonen/syns det er kjedelig.

Endret av Gypsy
Skrevet

Fordi jeg er altfor lat.

Jeg liker det ikke, det er kjedelig, og jeg orker ikke.

For all del, jeg går til og fra obb hver dag, så jeg beveger meg, men trim og svette, nei det liker jeg ikke.

Jeg vet at jeg burde trimme, for å få muskler. Muskler veier noe, har jeg nemlig hørt, og det er bra. Jeg er jo tross alt undervektig, så jeg burde nok trimme slik at jeg kunne få noen muskler slik at jeg lbe litt tyngre. Og dessuten hadde jeg hatt godt av bedre kondis.

Men, jeg orker ikke...

Og så lenge jeg tross alt slett ikke har noe som helst behov for å slanke meg, tvert imot, og visstnok ikke legger nevneverdig på meg uansett hve jeg spiser (kombinert med å ikke trene) så har jeg nok ikke funnet motivasjonen helt enda nei...

Gjest Trolletrine
Skrevet

Fordi jeg er en latsabb som HATER alt som lukter trening!Er nok mer bedagelig anlagt,ja.Men neste måned,da......... :ler:

Skrevet

Jeg trener, men trener ikke med å gå på et treningssenter eller noe spesielt opplegg. Men jeg går til og fra jobb hver dag, og jeg sykler hver dag. Dessuten får jeg så god trening av sex :sjarmor:

Jeg skulle veldig gjerne begynt med dansing og aerobic igjen, men jeg kan dessverre ikke fordi jeg har noen helvetes T&%//%& knær som ikke er så samarbeidsvillige. Slik har de vært hele livet, medfødt skade - delt kneskål. Det var pga dem at jeg ikke kunne ta utdanning innen dansetrening som jeg ville heller... :(

Så egentlig vil jeg veldig gjerne trene kondis osv, men det er altså kun sykling som er brukbart for knærne mine, og det er fordi jeg har lært hvordan jeg skal belaste knærne minst mulig ved syklingen. (Spinning er altså ikke mulig heller..)

Skrevet

*melde seg*

Men aner ikke hvorfor... det bare er sånn? :sjenert:

Når jeg først trener, elsker jeg det jo...

Kanskje jeg bare må få ræva i gir og lage en plan, en plan jeg faktisk kan klare å følge selv om har fulltidsjobb og familie? :sjenert:

Har jo det meste av treningsutstyr klart allerede; sykkel og hjelm, styrkebånd, hoppetau, mp3-spiller, sports-bh`er, joggesko, joggebukser... (alt samlet i særdeles inspirerte perioder, har ikke sånn nå)

Skrevet

Gidder ikke. Er tynn nok... Kan ikke fordra å bli pionrød i fjeset!!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg måtte ta et treningsopphold for snart ett år siden pga sykdom, og i ettertid har det blitt et skikkelig tiltak å komme seg på trening igjen. Men jeg skal begynne igjen, når jeg føler for det!

Skrevet

Trener ikke. Men får brukt kroppen hver dag. Skal nå ut og bære stein, så er det lek med opp til fem barne her om dagene. Så det blir ikke mye ro. Er og avhengig av barnevakt for å trimme i studio, og så koster det penger. Prøver å gå og ha vann gymnastikk med jobben, men det er ikke alltid det passer.

Nå venter mannen, vi fyller stein i bunnen på garasjen. :ler:

Skrevet

Jeg trener aldri. Gidder ikke. Er så kjedelig, men alt er jo kjedelig da.

Livet er så kjedelig uansett så hvorfor skal jeg trene og ha det enda mere kjedelig? :sjenert:

Skrevet

Jeg orker liksom ikke å trene, Det er et sroooort ork å komme i gang. Bedre å sove bort livet. :sjenert::roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...