Samantha Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 Eg er rett og slett lat. Syns det er mykje kjekkare med internett, reality og potetgull enn å svette. Men eg skal begynne å trene altså!! Jada. Og eg vil KUN ha svar frå dokke som ikkje trenar! Ingen moralpreike tænk ju verri møtsj
Gjest Hel Skrevet 13. august 2005 #2 Skrevet 13. august 2005 Lat og lite motivert. Men jeg VIL begynne å trene. Vet bare ikke hvor jeg skal begynne.
Gjest Violetta Skrevet 13. august 2005 #3 Skrevet 13. august 2005 Delvis fordi jeg er lat, og delvis fordi det er langt å reise til treningssenter. Over en time hver vei, og i tillegg tiden det tar å trene. Og da må jeg ha barnevakt.
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2005 #4 Skrevet 13. august 2005 Jeg sliter med å motivere meg for trim. Joda, det er deilig når man først gjør det, det gir faktisk overskudd og bedre selvfølelese...men for meg er det et stort tiltak å få det til... Mye mer behagelig å ikke "måtte" trene - slippe å ha det over seg at man skal avgårde på noe osv.
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2005 #5 Skrevet 13. august 2005 Fordi jeg er en sløv giddaløs kjiping, og det skal jeg fortsette å være helt til jeg ser ut som en, DA kan jeg trene :D
Trill Skrevet 13. august 2005 #6 Skrevet 13. august 2005 Jeg sliter med å motivere meg for trim. Joda, det er deilig når man først gjør det, det gir faktisk overskudd og bedre selvfølelese...men for meg er det et stort tiltak å få det til... Mye mer behagelig å ikke "måtte" trene - slippe å ha det over seg at man skal avgårde på noe osv. ← Eg sitera deg eg- rett og slett!!
Gjest 1111 Skrevet 13. august 2005 #7 Skrevet 13. august 2005 Ikke motivasjon nok. Ikke råd til å trene på treningsstudio (som er det eneste sted jeg får motivert meg). Litt lat også. Skal begynne å trene til høsten da, det er i alle fall min plan.
monja Skrevet 13. august 2005 #8 Skrevet 13. august 2005 Motivasjon? Det er nok det som mangler her i huset og. Jeg skal begynne å trene......snart.....i mange år. Jeg trente lagidrett (fotball) før og det er det jeg liker best, men på grunn av skade går ikke det. Så da har jeg blitt sløv med tanke på trening. Jeg liker heller ikke treningsstudio, men kan ta meg lange turer i skog og mark.
Gjest Jon Are Skrevet 13. august 2005 #9 Skrevet 13. august 2005 Jeg trener ikke fordi jeg ikke er noe opptatt av det kroppsidealet i dag. Å pumpe jern og sykle på en sykkel i et varmt treningssenter ser jeg ikke poenget med. Jeg rusler turer i parken med et par bøker som jeg setter meg ned med etterhvert. Hjernetrim er bedre enn kroppslig trim spør du meg Med hilsen fra Jon Are
Gjest Darcy Skrevet 13. august 2005 #10 Skrevet 13. august 2005 Fordi jeg er lat og fordi jeg syns det er kjedelig.
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2005 #11 Skrevet 13. august 2005 Jeg hadde kjempelangt treingsopphold (flere år!) fordi jeg ikke hadde behov for å slanke meg(!), fordi jeg ikke hadde tid, og fordi jeg ikke hadde ork. (idiotiske argumenter!)
Arkana Skrevet 13. august 2005 #13 Skrevet 13. august 2005 Fordi det er kjedelig, jeg gidder rett og slett ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2005 #14 Skrevet 13. august 2005 Fordi jeg er lat og fordi jeg har beinhinnebetennelse i begge bena som ikke er særlig koselig å trene med.
reddelinnea Skrevet 13. august 2005 #15 Skrevet 13. august 2005 Eg er rett og slett lat. Syns det er mykje kjekkare med internett, reality og potetgull enn å svette. Men eg skal begynne å trene altså!! Jada. Og eg vil KUN ha svar frå dokke som ikkje trenar! Ingen moralpreike tænk ju verri møtsj ← Jeg er også fryktelig lat. Orker ikke å trene. Synes det er kjedelig. Bedre å sitte inne foran dataen å spise sjokolade.
Lizzie Skrevet 13. august 2005 #16 Skrevet 13. august 2005 Jeg er altfor bedagelig anlagt og syns selv jeg har bedre ting å fylle tiden med
Gjest Hippopotamus Skrevet 13. august 2005 #17 Skrevet 13. august 2005 Fordi jeg har ME (post-viralt utmattelsessyndrom) og dessuten mye smerter og plager pga fibromyalgi.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2005 #18 Skrevet 13. august 2005 Fordi jeg har ME (post-viralt utmattelsessyndrom) og dessuten mye smerter og plager pga fibromyalgi. ← Jeg har tenkt på å komme meg til utredning for ME. Kan du fortelle litt om dine erfaringer før/etter diagnostisering?
Gjest Jiha(d) Skrevet 13. august 2005 #19 Skrevet 13. august 2005 Før så trente jeg, men måtte slutte fordi jeg bare ble syk av det. Ikke at det gjorde noe akkurat da, jeg var ikke særlig motivert og trente bare fordi jeg følte jeg "måtte". Jeg også har mest sannsynlig ME. Går opp og ned da, noen dager er jeg sprek som en gyngehest , andre dager orker jeg såvidt å gå opp trappa! Men...jeg vil gjerne bli frisk da, og begynne å trene. Være sunn og aktiv, få mer overskudd! Må nok vente litt da...men bare vent! Er jo bare 20 år, har mange år på meg... tror jeg?(plutselig sitter jeg der og er 30 år, sidrompa og overraska!) :grine2: (No offence til dere 30 åringer altså...)
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2005 #20 Skrevet 13. august 2005 (endret) Her også: Fordi jeg er lat.... Dessuten er det fryktelig kjedelig! (Er nesten glad for bekkenløsningen, da kan ingen mase om trim til meg ) Nei da... jeg skal begynne altså Endret 13. august 2005 av Niko
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå