Gå til innhold

Tidlig graviditetstest

Spent<3

Anbefalte innlegg

Vi prøver og prøver og er så utålmodig hehe ifølge cb sine sider så sier de at jeg kan få utslag på tidlig test i morgen den 15. Ikm den 22... Er det for tidlig og teste? Når fikk du positiv test? 

Endret av Spent<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk svaaaak positiv 7 dager før mensen på CB early. Og så blei den mer tydelig positiv, så klart, ettersom jeg nærmere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller gått ut ifra dpo, enn "dager før mensen" som testene går ut med. Jeg fikk positiv en uke før ikm, men 9 dpo, pga lang lutefase kunne jeg teste såpass tidlig ift mensen. Neon har kort, andre lang. Det sier seg selv at de med kort lutefase typ 10 dager, ikke kan teste 6 dager før mens, da har jo ikke egget festet seg en gang:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent<3 skrev (30 minutter siden):
nøtta skrev (8 minutter siden):

Ville heller gått ut ifra dpo, enn "dager før mensen" som testene går ut med. Jeg fikk positiv en uke før ikm, men 9 dpo, pga lang lutefase kunne jeg teste såpass tidlig ift mensen. Neon har kort, andre lang. Det sier seg selv at de med kort lutefase typ 10 dager, ikke kan teste 6 dager før mens, da har jo ikke egget festet seg en gang:p

Sant! Jeg har også lang lutefase. Dpo 10 i dag

Endret av Spent<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent<3 skrev (5 minutter siden):

Sant! Jeg har også lang lutefase. Dpo 10 i dag

Ja da hadde jeg begynt testingen 😂🙊 men er veldig varierende når det viser positiv. Med første fikk jeg positiv på kvelden 12dpo, svak. Og på 2. Fikk jeg positiv 9-10 dpo på kvelden :) lykke til❤️ en spennnde tid, den prøvingen. Og ikke minst tida etter❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (3 minutter siden):

Ja da hadde jeg begynt testingen 😂🙊 men er veldig varierende når det viser positiv. Med første fikk jeg positiv på kvelden 12dpo, svak. Og på 2. Fikk jeg positiv 9-10 dpo på kvelden :) lykke til❤️ en spennnde tid, den prøvingen. Og ikke minst tida etter❤️

Hehe ja absolutt spennende!^^ håper de blir positive denne gangen! skal ut og kjøpe tester i dag^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 time siden):

Mine postitive tester har kommet svakt mellom 9-11 dpo.

Så gøy! Får håpe det skjer her også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva betyr dpo?

Anonymkode: 86219...e52

Days past ovulation. Altså dager etter eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...